Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb (bijna) geen ervaringen met ziekenhuizen. Gelukkig. Alleen dat ik een keer op mijn kop kreeg, omdat ik aan mijn zieke zusje in het ziekenhuis vroeg of ze mee naar huis kwam.
|
Ik heb toen ik 3 was ooit in het ziekenhuis gelegen. Weet er niet veel meer van maar vind het wel interessant allemaal eigenlijk
![]()
|
Tot m'n 17e kwam ik maandelijks in 't ziekenhuis voor mezelf (ter controle van m'n te hoge cholesterolgehalte, overgewicht en kinderstaar), vorig jaar wekelijks voor m'n oma (spoedopnames, maar vooral chemokuren en bestralingen) en dit jaar dagelijk voor m'n opa (sinds zijn beroerte).
Ik heb er 3 keer gelegen: 1 keer voor 'n volledige 'body check' en 2 keer voor 'n staaroperatie (linker- en toen rechteroog). Ik heb 't helemaal gehad met ziekenhuizen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik word vaak voor gek verklaard omdat ik ziekenhuizen wel tof vind. Ik heb er zelf nauwelijks slechte ervaringen mee, namelijk één keer een operatie en één keer m'n arm gebroken. Maar dat deed over het algemeen geen pijn en dan geniet ik juist van de aandacht die ik krijg. Verder ben ik twee keer mee geweest met m'n moeder die bestraald werd, dat is wel raar maar je weet dat het goed komt.
Met wachten in ziekenhuizen heb ik ook geen probleem, omdat ik dan gewoon rond ga lopen (als dat kan) en mensen kijken. Dan bedenk ik wat ze hebben en soms ga ik met oude mensen praten. Wat oude mensen kunnen altijd zo leuk verhalen vertellen. <3 |
![]() |
|
met periodes kwam ik regelmatig in het ziekenhuis, maar het grootste gedeelte gelukkig niet
![]() Voor mezelf ben ik er nauwelijks geweest. Voor mijzelf ben ik er alleen geweest voor het knippen van mn amandelen (toen ik 4 was ofzo) om bloed te prikken (verschillende keren) omdat ik TBC bleek te hebben en dus naar de longarts (toen was ik 13) en omdat ik dagelijks bloedneuzen had en niks leek te helpen dus toen moest ik een kleine operatie (toen was ik 18 of 19). En verder ben ik er alleen geweest omdat familie of een vriendin in het ziekenhuis lag. Ik heb geen hekel aan ziekenhuizen, kan er best goed tegen, maar weet ook wel leukere dingen om te doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Fout van het ziekenhuis -(L)- | 44 | 28-01-2005 15:11 | |
Psychologie |
Moeder opeens in het ziekenhuis. Silvie | 23 | 14-01-2005 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuw kinderged.+tek. ('in het ziekenhuis') Anno 1986 | 5 | 14-08-2004 16:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plaatsen ziekenhuis voor gehandicapten fractuur | 5 | 16-04-2004 20:15 | |
Psychologie |
vriend in psychiatrisch ziekenhuis Verwijderd | 1 | 17-02-2004 10:00 | |
De Kantine |
waarom wel/niet particulieren ziekenhuizen - (voor een spreekbeurt) G.T.C. | 3 | 11-03-2003 21:43 |