Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor je 16e mag in theorie niemand seks met je hebben, ook geen mede16-minners, maar in de praktijk heeft de politie wel wat beters te doen dan het arresteren van de vriendjes van 14jarige meisjes; het is meer manier om te zorgen dat bij een verkrachtingszaak alleen bewezen hoeft te wezen dat er seks was en niet ook dat het ongewenst was, zodat verkrachters van jonge meisjes makkelijker bestrafd kunnen worden.
Als je wel 16, maar geen 18 bent, mag iedereen seks met je hebben (zolang het niet tegen je zin is natuurlijk) maar niet voor commerciele doeleinden. Pedoseksualiteit is het hebben van seksuele gevoelens voor kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken, dus dan moet je meer denken aan 10minners. |
![]() |
|
Punt is dat er een groot verschil zit, geestelijk en lichamelijk tussen iemand van 15 en iemand van 23. Misschien dat dat in jullie geval anders is, maar gemiddeld genomen... En er is maar één manier om erachter te komen: hem vragen wat hij ervan vindt.
Als jullie elkaar leuk vinden etc. etc., kan je het altijd proberen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik verliefd en is hij op mij? Verwijderd | 28 | 21-06-2016 13:30 | |
Liefde & Relatie |
ben ik verliefd en is hij op mij? meisje123456 | 1 | 06-06-2016 15:04 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd.. en nu? eline7711 | 4 | 15-05-2006 19:25 | |
Liefde & Relatie |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 16 | 01-10-2002 19:49 | |
Liefde & Relatie |
wanhopig verliefd op een turkse jongen en hij op mij! xTamara | 7 | 18-09-2002 18:05 | |
Liefde & Relatie |
verliefd via telefoon??? moondancer | 13 | 19-02-2002 14:33 |