![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben tegen geen sex voor het huwelijk
![]() Waarom? Omdat het gewoon belachelijk is... Zijn we hier allemaal een stelletje hete pubers en dan mogen we niks! Dan zit je dus tien jaar alles zelf te doen... En bovendien, als je verliefd op elkaar bent wil je sowieso elkaar aan raken, dat lijkt mij logisch... en dan krijg je vanzelf sex ![]() |
![]() |
|
Ik ben zwaar tegen geen sex voor het huwelijk, omdat sex het punt is waar de meeste relaties vanaf hangen, als de sex slecht is gaat de relatie veelal vaak over. Dus dan trouw je, valt de sex tegen en ga je meteen weer scheiden. Bij de mensen die zonder sex voor het huwelijk trouwen is het scheidingspercentage dan ook 4x groter dan bij mensen die t wel gewoon doen.
|
Verwijderd
|
Ik zie niet in waarom het huwelijk een grens zou betekenen waarvóór seksuele handelingen taboe zijn. Mijns inziens kun je alleen maar zo redeneren vanuit een (religieus) perspectief wat verondersteld dat elke persoon maar met één persoon in het leven seks mag hebben (immers, vóór het huwelijk niet, en scheiden is taboe).
Als jongere van deze tijd kun je eigenlijk niet in redelijkheid tot de conclusie komen dat je zo lang wilt wachten, maar goed, mensen díe het doen bewonder ik wel, om het feit dat ze niet zwichten voor groepsdruk., |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
schijnbaar is t dus WEL zo belangrijk iets in een relatie
||
Citaat:
Volgens mij is die ander juist gesloten... deze zal er wel eerder zijn geweest! ![]() And ik ben vooor sex vooor het huwelijk! gigi, moet kunnen.... maja voor iedereen eigen keuze... sommigen doen niet aan sex voor het huwelijk vanwege hun geloof. Dat vind ik allemaal best, het is tevens ook eigen keuze.
|
Verwijderd
|
ik was altijd tegen.. nou weet ik het niet zo meer...
Ik zou het zelf nooit met iemand doen waarvan ik weet dat we niet lang bij elkaar blijven.. dus paar jaar ofzo.. KZal wel heel uhmm ouderwets klinken ofzo.. maar dr zijn heel veel van die 'tieners' die dus gewoon met jongesn n bed duiken en het een maand later uit maken.. Ik Weet het niet echt meer... ik denk dat ik er wel een tijdje over nadenk voor ik het doe.. maar... of ik dat volhoudt tot ik getrouwed ben ![]() Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 19:20. |
![]() |
|
Hier is al een topic over: http://forum.scholieren.com/showthre...light=huwelijk
||
Citaat:
ik zou het wel doen, op zich weet ik niet of ik zo snel verliefd zou worden tenzij ik echt 'de ware' zou ontmoeten, maar ik geloof wel in seksuele relaties, dus dat kan ook wel voor het huwelijk; but she betta be special, ik zou het nu niet zo snel meer met iedereen doen, maar wel met een speciaal meisje verder, met die ware: ook voor het huwelijk hoor boeiend |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit] dat soort dingen hoor je trouwens wél ![]() Bovendien nemen veel mensen genoegen met een minder goed sexleven volgens mij. Maar mij lijkt het wel handig als iemand qua sex ook bij me past. en ja ik weet dat je met "paste"wat anders bedoelde ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
True. Er zit een grotere kern van waarheid in die opmerking van mij dan ik aanvankelijk bedoelde, want een groot gedeelte van de aangevraagde scheidingen heeft érgens een voedingsbodem in seks. Immers, alle problemen uiten zich door seks: als men ontevreden is gaat men op de bank slapen, etcetera. Ook dingen die jij noemt, totaal niet bij elkaar passen in de zin van seks leidt ook vaak tot scheidingen.
Het is dus wel redelijk waar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is niet leuk dat hij er niets van kan, maar je kunt hem dan toch alsnog tips geven! |
![]() |
|
Huwelijk is een probleem, dus als seks dan per definitie buiten het huwelijk.
Maar in het algemeen denk ik dat mensen moeten doen waar ze zich het beste bij voelen. Als dat betekent seks bewaren tot na het huwelijk dan moet je dat vooral niet laten.
Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 15:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
iedereen neukt er tegenwoordig maar op los en seks is tegenwoordig net zo normaal als een glaasje sap drinken nee bah bah bah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
daar ben ik het helemaal mee eens, ik val op je... neuken? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex voor het huwelijk Bongalientje | 250 | 14-05-2007 18:58 | |
Liefde & Relatie |
Sex voor het huwelijk? Smobbo | 104 | 05-06-2005 22:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sex voor het huwelijk Emoboy | 139 | 21-03-2005 13:04 | |
Liefde & Relatie |
sex voor het huwelijk bij moslims... Nath | 15 | 27-01-2003 20:05 | |
Seksualiteit |
sex voor het huwelijk M@TRIX | 9 | 17-05-2002 10:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Aan alle christenen: Hoe denken jullie over sex voor het huwelijk? Janicha | 13 | 08-03-2002 18:37 |