![]() |
||
![]() |
Les 1. Bekijk eerst dit filmpje voor je uitspraken doet over condooms:
http://www.dumpert.nl/mediabase/4424...er_steent.html Citaat:
|
![]() Altijd die huilende mensen die bepaalde producten niet durven kopen... kom op zeg, je bent verdomme toch geen 5 meer! Sorry maar ik kan echt niets anders zeggen dan dat je een pussy, een watje en een mietje in een bent als je over zulke dingen al moeilijk gaat lopen doen, bah.
||
Citaat:
![]() Dingaantouwtje: Dat went vanzelf. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vind het nog steeds ontzettend kinderachtig om moeilijk te doen over het kopen van iets dat eigenlijk heel normaal is.
|
Ik heb die van mij toen bij de Cristine le Duc gekocht. Naar mijn idee kwam iedereen daar omdat ze seks wilden, dus dat leek mij het minst gênant. Maar goed, je hoeft je natuurlijk nergens voor te schamen, maar waarschijnlijk doe je dat toch. Oh, en ik was 16
|
wow, wacht even MiBe!
Het is niet zo dat ik me schaam, maar meer dat niemand behalve ik weet dat ik wel met dat soort dingen bezig ben, dus dat ik het idee heb dat iedereen om me heen ziet wat ik doe en dat ik vervolgens duizend preken van mijn moeder krijg (waar ik al trauma's aan heb). Maar ik moet zeggen, heb gister met mijn moeder gepraat en heb alles gekregen wat ze nog in huis had aan condooms. Ze weet niet dat ik ze gebruik of gebruiken ga op korte termijn, maar ik geloof dat ze dat ook niet uitsluit. ![]() En zodra ik een vriendin heb kan ik ze voor mijn gevoel ook gewoon zelf halen hoor, dan heb ik er ook geen problemen mee. Dan vind ik het eerder leuk om te zien hoe die winkelmedewerk(st)er me dan aankijkt ![]()
Laatst gewijzigd op 19-12-2009 om 09:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb overigens NOOIT een les gekregen over seksualiteit op de middelbare school. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben niet degene die zeikt, dat zijn de mensen die het niet durven. Ben zelf toch ook een keer 'beginnende' geweest en deed er toen ook niet moeilijk over, zie ook niet in waarom iemand dat überhaupt zou moeten doen.
@Dingaantouwtje: Ahh, dat klinkt al een stuk beter ![]() ![]()
|
Doorgaans kijken ze mij aan met een blik van: jij? nu al?
Misschien omdat ik er best wel jong uit zie. Ik ging laatst ook een zwangerschapstest kopen voor mijn moeder samen met haar, en toen keek die vrouw echt even heen en weer van: Voor wie istie nou? en nog OT: Mijn eerste condoom kreeg ik na een groot project. Het onderwerp was seksualiteit onder de naam "Lang leve de liefde". Dat was in de eerste klas. Het waren van die 'normale' groene durex.
Laatst gewijzigd op 13-12-2009 om 09:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja, ik herinner mijn eerste condoom als de dag van gisteren. Naar goed Fries gebruik was het mijn oma Foekje die mij deze overhandigde met de woorden "Alle ynkommelingen binne gjin oerkommelingen" .
En zo is het natuurlijk maar net! Ja. Eén van de hoogtepunten in het leven van een Eyzinga-telg. En ik voel me nog altijd ontroerd wanneer ik er aan terug denk. Achja.. Met vriendelijke groet, Sytze (uit Friesland)
Laatst gewijzigd op 22-12-2009 om 14:00. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Condooms? Shitonya | 70 | 07-10-2007 16:26 | |
Seksualiteit |
eerste keer, met condoom miss kittie | 11 | 15-08-2007 11:25 | |
Seksualiteit |