Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2009, 18:11
swennieboy
swennieboy is offline
hey

gewoon even een vraagje
wat was jullie eerste condoom en hoeveel, hoe heb je hem gekregen en hoe oud was je?
ik ben zelf 13 jaar en heb hem een paar dagen geleden gehad van mijn bio docent ter afsluiting van dit hoofdstuk en het was er maar 1 zo'n goedkoop internet bestel ding maar toch funny.

Laatst gewijzigd op 26-11-2009 om 18:22.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 18:55
MRxSMITH
MRxSMITH is offline
umh, wat moet ik hiervan denken?
wat was mijn 1e condoom ? - ben je geïnteresseerd in het merk ofso?
hoeveel? - is dat van belang dan?
hoe heb je hem gekregen? - je kan het ook gewoon kopen?
hoe oud was je? - (geen antwoord waard)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 18:57
swennieboy
swennieboy is offline
gewoon geef er even antwoord op!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 20:18
Pluis
Pluis is offline
pff ik was net 18, tijdens de introductieweek van m'n studiestad kreeg ik een enorme lading van al die standjes.
Oud 26-11-2009, 20:49
MiBe
MiBe is offline
Condooms zitten niet fijn en zorgen ervoor dat amper iets voelt
Weiger ze dus altijd

Edit: Speciaal voor grl, want zette het inderdaad niet duidelijk genoeg neer, ik doelde dus op: Ik weiger ze dus altijd. Had het te kort neergezet wat blijkbaar verwarring veroorzaakte.

Laatst gewijzigd op 10-12-2009 om 22:55.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 20:55
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Weiger ze dus altijd
Ze zorgen er ook voor dat je geen jeukende pik hebt met pusbulten of je op je 17de vader/moeder word
Oud 26-11-2009, 22:56
MiBe
MiBe is offline
Daar zijn de vaste (soa/aids-vrije) relatie en de pil voor uitgevonden
Oud 27-11-2009, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Ze zorgen er ook voor dat je geen jeukende pik hebt met pusbulten of je op je 17de vader/moeder word
Als jij een nieuwe TV koopt, dan ga je er toch ook niet naar kijken met een plastic zak erover heen?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 01:47
Verwijderd
Dat weet ik echt niet meer, ik weet wel dat ik er een had en mn vriendinnetje toen 2 bij zich had en dat het n hoop gefriemel was (was 15)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 08:58
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Als jij een nieuwe TV koopt, dan ga je er toch ook niet naar kijken met een plastic zak erover heen?
Oud 27-11-2009, 09:07
Verwijderd
Haha dat was met een toenmalige vriendin, toen we vijftien waren, gniffelend en zenuwachtig uit een automaat naast de drogist. Omdat je altijd voorbereid op vakantie moet, toch? Dingen zijn overigens nooit gebruikt
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 16:06
Geel
Geel is offline
Citaat:
Waar zou een plastic zak je tegen moeten beschermen?
Oud 28-11-2009, 17:53
iZino
iZino is offline
Wij krijgen er ook eentje binnenkort voor Biologie.
Een jongen bij ons op school had, net als iedereen, bij Biologie een practicum ''Condoom Omdoen'' en toen kreeg iedereen er één. Hij zei: Meneer, mag ik er meer, die heb ik denk ik wel nodig... Haha!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 19:02
swennieboy
swennieboy is offline
heb ik ook gehad jongens tegen de meisjes met een soort van dildo ding echt raar en dan mochtten de jongens kiezen welke ze wilde niemand zei wat
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 22:40
Gynaecologist
Gynaecologist is offline
Les 1. Bekijk eerst dit filmpje voor je uitspraken doet over condooms:
http://www.dumpert.nl/mediabase/4424...er_steent.html

Citaat:
Weiger ze dus altijd
Oud 28-11-2009, 23:52
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Weiger ze dus altijd
Dan doe je het fout, noobie. Je moet idd niet die shit gebruiken die ze bij de fontys open dagen uitdelen of als je er 5 voor een euro krijgt, maar als je met niks voelt vrees ik voor je.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 14:20
MiBe
MiBe is offline
Heb een vaste relatie, we zijn allebei getest en ze is aan de pil... wat is het probleem?
Ik vind met (ieder merk, Durex, Zero, goedkope zooi etc) toch echt een stuk minder fijn gezien je er toch echt minder van voelt hoor, en die ring knelt áltijd.

Jij smeert 's ochtends je brood ook met handschoenen?
Oud 29-11-2009, 16:20
Geel
Geel is offline
Citaat:

Jij smeert 's ochtends je brood ook met handschoenen?
Wat is dat nou, die rare vergelijkingen! Waartegen zouden die handschoenen je moeten beschermen!?!
Oud 29-11-2009, 17:17
iZino
iZino is offline
Jullie zijn lekker on-topic bezig, jongens!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 17:53
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Wat is dat nou, die rare vergelijkingen! Waartegen zouden die handschoenen je moeten beschermen!?!
Waar zouden condooms mij tegen moeten beschermen? We zijn allebei SOA-vrij (oeh, dat rijmt) en ze is aan de pil...
Oud 29-11-2009, 20:17
Pluis
Pluis is offline
Vanaf nu graag weer ontopic over hoe je aan je eerste condooms kwam, en niet meer over of condooms nou wel of niet zinnig zijn.
Oud 10-12-2009, 18:21
swennieboy
swennieboy is offline
ok dus mensen weten jullie niet meer waar t over gaat lees ff boven aan!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 18:29
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
ok dus mensen weten jullie niet meer waar t over gaat lees ff boven aan!
Wauw goeie tip, dankjewel!!
Oud 10-12-2009, 19:36
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik vind het een beetje eng om condooms te kopen.
Maar ik denk dat dat is omdat ik in een dorp woon..
Oud 10-12-2009, 20:02
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Ik vind het een beetje eng om condooms te kopen.
Maar ik denk dat dat is omdat ik in een dorp woon..
Je hoeft ze daar niet te halen, mag ook ergens anders . Veel kroegen hebben ook wel een automaat. Maar een 12-pack is niet zo groot. Als je hem tussen je hand en lichaam houdt dek je het al af, geloof ook dat medewerkers altijd vragen of je er een tasje bij wilt. Valt me ook op dat medewerkers vaak de kassabon er overheen leggen oid zodat het minder zichtbaar is.

Of koop er 3 in zo'n pakje, dat kun je neerleggen, trekken ze over de scanner heen, doe je het in je broekzak en dat alles terwijl je hand er volledig overheen zit. Dus is niet zo dat iemand je er op betrapt oid ;x. Kassamedewerker kijkt er niet van op of om.

Wellicht wil je wel ergens op dinsdag ochtend gaan, en niet op zaterdag middag ^^.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 22:45
MiBe
MiBe is offline

Altijd die huilende mensen die bepaalde producten niet durven kopen... kom op zeg, je bent verdomme toch geen 5 meer!

Sorry maar ik kan echt niets anders zeggen dan dat je een pussy, een watje en een mietje in een bent als je over zulke dingen al moeilijk gaat lopen doen, bah.
Oud 10-12-2009, 22:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sorry maar ik kan echt niets anders zeggen dan dat je een pussy, een watje en een mietje in een bent als je over zulke dingen al moeilijk gaat lopen doen, bah.
En dat van degene die zegt dat je condooms altijd moet weigeren.

Dingaantouwtje: Dat went vanzelf. En je kan ze de eerste keer ook ergens anders halen als je dat prettiger vindt. Bij Etos staan ze vaak in de schappen, terwijl je bij Kruidvat er meestal specifiek om moet vragen, dat kan ook uitmaken in hoe eng je het vindt.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 22:53
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
En dat van degene die zegt dat je condooms altijd moet weigeren.

Dingaantouwtje: Dat went vanzelf. En je kan ze de eerste keer ook ergens anders halen als je dat prettiger vindt. Bij Etos staan ze vaak in de schappen, terwijl je bij Kruidvat er meestal specifiek om moet vragen, dat kan ook uitmaken in hoe eng je het vindt.
Ik doelde op mijzelf, had misschien "Ik weiger ze dus altijd moeten zetten.". Ben zeker niet van mening dat iedereen ze moet weigeren gezien het in veel situaties heel wat beter is met.

Vind het nog steeds ontzettend kinderachtig om moeilijk te doen over het kopen van iets dat eigenlijk heel normaal is.
Oud 11-12-2009, 16:41
*oma*
*oma* is offline
Ik heb die van mij toen bij de Cristine le Duc gekocht. Naar mijn idee kwam iedereen daar omdat ze seks wilden, dus dat leek mij het minst gênant. Maar goed, je hoeft je natuurlijk nergens voor te schamen, maar waarschijnlijk doe je dat toch. Oh, en ik was 16
Oud 11-12-2009, 18:01
Verwijderd
Ik had hem gekregen van een oudere homie die ze toevallig op zak had. Die avond ging ik namelijk een chick in de geplukte-kippestand leggen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 18:30
Changshan
Changshan is offline
Gevonden in een hotelkamer.
Oud 12-12-2009, 21:43
Dingaantouwtje
wow, wacht even MiBe!

Het is niet zo dat ik me schaam, maar meer dat niemand behalve ik weet dat ik wel met dat soort dingen bezig ben, dus dat ik het idee heb dat iedereen om me heen ziet wat ik doe en dat ik vervolgens duizend preken van mijn moeder krijg (waar ik al trauma's aan heb).
Maar ik moet zeggen, heb gister met mijn moeder gepraat en heb alles gekregen wat ze nog in huis had aan condooms. Ze weet niet dat ik ze gebruik of gebruiken ga op korte termijn, maar ik geloof dat ze dat ook niet uitsluit.
En zodra ik een vriendin heb kan ik ze voor mijn gevoel ook gewoon zelf halen hoor, dan heb ik er ook geen problemen mee. Dan vind ik het eerder leuk om te zien hoe die winkelmedewerk(st)er me dan aankijkt

Laatst gewijzigd op 19-12-2009 om 09:08.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 02:19
Verwijderd
Citaat:
Wij krijgen er ook eentje binnenkort voor Biologie.
Een jongen bij ons op school had, net als iedereen, bij Biologie een practicum ''Condoom Omdoen'' en toen kreeg iedereen er één. Hij zei: Meneer, mag ik er meer, die heb ik denk ik wel nodig... Haha!
Mn franse lerares was shocked toen ze hoorde dat n gast in de klas al 3 jaar seks had met zijn vriendin. Hij was 19 en ik zat in de 2e. :')

Ik heb overigens NOOIT een les gekregen over seksualiteit op de middelbare school.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 02:21
Verwijderd
Citaat:

Altijd die huilende mensen die bepaalde producten niet durven kopen... kom op zeg, je bent verdomme toch geen 5 meer!

Jezus man wat zeik je, als je die rommel koopt betrek je een 3e in je seksleven. Dat is voor beginnenden vrij eng ja.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 02:57
MiBe
MiBe is offline
Ik ben niet degene die zeikt, dat zijn de mensen die het niet durven. Ben zelf toch ook een keer 'beginnende' geweest en deed er toen ook niet moeilijk over, zie ook niet in waarom iemand dat überhaupt zou moeten doen.

@Dingaantouwtje: Ahh, dat klinkt al een stuk beter Denk overigens niet dat de winkelbediende erg vreemd zal kijken, er zijn meerdere mensen die die dingen nodig hebben hoor
Oud 13-12-2009, 08:24
Dingaantouwtje
Doorgaans kijken ze mij aan met een blik van: jij? nu al?
Misschien omdat ik er best wel jong uit zie.

Ik ging laatst ook een zwangerschapstest kopen voor mijn moeder samen met haar, en toen keek die vrouw echt even heen en weer van: Voor wie istie nou?

en nog OT: Mijn eerste condoom kreeg ik na een groot project. Het onderwerp was seksualiteit onder de naam "Lang leve de liefde". Dat was in de eerste klas.
Het waren van die 'normale' groene durex.

Laatst gewijzigd op 13-12-2009 om 09:31.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 08:40
Arachnia
Arachnia is offline
Durex.
Van m'n moeder.
Oud 14-12-2009, 15:14
Changshan
Changshan is offline
^ Ach, maakt het alleen maar makkelijker. Mijn pa had ook via een aanbieding van de verzekering 50 condooms voor me geregeld. Kun je dan weer een flinke tijd mee vooruit.
Oud 14-12-2009, 16:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
wel als je er anders aids van krijgt.

Mijn eerste condooms heb ik gekocht toen ik 13 was, 10 voor een euro. Van die Jippy's.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 01:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet degene die zeikt, dat zijn de mensen die het niet durven. Ben zelf toch ook een keer 'beginnende' geweest en deed er toen ook niet moeilijk over, zie ook niet in waarom iemand dat überhaupt zou moeten doen.

@Dingaantouwtje: Ahh, dat klinkt al een stuk beter Denk overigens niet dat de winkelbediende erg vreemd zal kijken, er zijn meerdere mensen die die dingen nodig hebben hoor
Dus jij bent het voorbeeld voor een ander?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 18:37
$moky
$moky is offline
ik was toen 14 en had ze van me tante gekregen(tegenwoordig haal ik ze wel zelf)
Met citaat reageren
Oud 22-12-2009, 08:57
swennieboy
swennieboy is offline
ik heb ze zelf nu voor kerst aan mijn tante gevraaggt want 1 is een beetje weinig en dan hoef k niet de kou in om het later weer warmte krijgen!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2009, 13:25
Sytze
Sytze is offline
Ja, ik herinner mijn eerste condoom als de dag van gisteren. Naar goed Fries gebruik was het mijn oma Foekje die mij deze overhandigde met de woorden "Alle ynkommelingen binne gjin oerkommelingen" .
En zo is het natuurlijk maar net!
Ja. Eén van de hoogtepunten in het leven van een Eyzinga-telg. En ik voel me nog altijd ontroerd wanneer ik er aan terug denk. Achja..

Met vriendelijke groet,

Sytze (uit Friesland)

Laatst gewijzigd op 22-12-2009 om 14:00.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2009, 15:14
Volk
Volk is offline
Ik was 15 en liep gewoon de drogist in.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten