Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2010, 21:02
AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Slotje!

Laatst gewijzigd op 23-10-2010 om 10:14.
Advertentie
Oud 20-10-2010, 21:50
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Heer raar
of ze is dus echt verliefd op een ander
of op jou maar durft ze dat niet te zeggen
Oud 20-10-2010, 22:46
AzN
AzN is offline
Ik geloof in jouw theorie: ze is verliefd op je en ze probeert er op deze manier achter te komen of jij ook op haar bent. Dus vooral jaloers reageren als ze positieve dingen over 'Alpha' zegt, want das precies waar ze op hoopt (als jouw theorie klopt ).
Oud 21-10-2010, 00:03
[untitled]
[untitled] is offline
Is het niet heel veel makkelijker als je haar gewoon confronteert met het feit dat je haar leuk vindt?
Oud 21-10-2010, 09:55
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Is het niet heel veel makkelijker als je haar gewoon confronteert met het feit dat je haar leuk vindt?
de makkelijkste manier, je bent er toch al (bijna) overtuigd van dat ze je leuk vindt.
Oud 21-10-2010, 10:44
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik geloof in jouw theorie: ze is verliefd op je en ze probeert er op deze manier achter te komen of jij ook op haar bent. Dus vooral jaloers reageren als ze positieve dingen over 'Alpha' zegt, want das precies waar ze op hoopt (als jouw theorie klopt ).
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt! En als ze gemeen reageert als jij jaloers doet, dan weet je dat ze echt verliefd op die andere is. Dus het is gewoon een makkelijke manier om het te checken
Oud 21-10-2010, 14:25
Catch
Catch is offline
Als je theorie waar is, zou dat voor mij nogal een afknapper zijn eh. Beetje weird dat ze dat allemaal verzint.
Oud 21-10-2010, 15:59
Henck
Henck is offline
Volgens mij heb je concurrentie maar steek je je kop in het zand. Dit is een complottheorie die kant nog wal raakt, enkel voor eigen gemoedsrust. Hoezo zou die jongen een hoax zijn als hij geen lid is van een profielensite? En hoezo zou de dame in kwestie jou informatie verstrekken over hem?

MVG,
Henck
Oud 21-10-2010, 16:10
AndriesGoesLife
Citaat:
Volgens mij heb je concurrentie maar steek je je kop in het zand. Dit is een complottheorie die kant nog wal raakt, enkel voor eigen gemoedsrust. Hoezo zou die jongen een hoax zijn als hij geen lid is van een profielensite? En hoezo zou de dame in kwestie jou informatie verstrekken over hem?

MVG,
Henck
Hmm, niet zo slim willen overkomen hoor
Post eerst volledig lezen
Oud 22-10-2010, 11:42
Marcade
Marcade is offline
mensen die geen facebook hebben hebben tegenwoordig al geen recht van bestaan?
Oud 22-10-2010, 13:03
Henck
Henck is offline
Citaat:
Hmm, niet zo slim willen overkomen hoor
Post eerst volledig lezen
Knul, ik heb je post NOGMAALS gelezen. Ik vind de argumenten die jij aandraagt nog steeds erg zwak. Maar goed, zoals al eerder gezegd, confronteer haar met het feit dat je haar leuk vind. Dan weet je tenminste meteen waar je aan toe bent.

MVG,
Henck
Oud 22-10-2010, 19:25
AndriesGoesLife
Citaat:
Hallo allemaal!

Ik zit met een nogal vreemd probleem maar het is best wel belangrijk voor mij dus ik hoop dat jullie mij wat meer informatie kunnen bijbrengen.
Ik ben al een tijdje verliefd op mijn beste vriendin en ik heb het gevoel dat zij ook iets voor mij voelt, maar nu komt het vreemde, ze is op iemand verliefd die ik Alpha ga noemen in dit verhaal. En het zit dus zo...
Die Alpha heeft nogal veel gelijkenissen met mij eigenlijk, als ik er ruzie mee heb, heeft die Alpha dat ook en zo is dat bij meerdere zaken. Allemaal best normaal, maar volgens mij bestaat die Alpha totaal niet, hij heeft geen Facebook, hij heeft niets. En als ik wat meer informatie over hem vragen wil weigert ze informatie over hem te geven en informatie over hem opzoeken mag ik al helemaal niet.

Ik voel ook langs de andere kant dat ze iets voor mij voelt want we zijn heel close enzo.
Mijn theorie? Ze durft mij niet rechtstreeks te zeggen dat ze iets voor mij voelt en wilt het via deze manier doen?

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik door mijn verliefdheid dingen denk die echt niet zo zijn, wat denken jullie?
Citaat:
Knul, ik heb je post NOGMAALS gelezen. Ik vind de argumenten die jij aandraagt nog steeds erg zwak. Maar goed, zoals al eerder gezegd, confronteer haar met het feit dat je haar leuk vind. Dan weet je tenminste meteen waar je aan toe bent.

MVG,
Henck
Jij lijkt me eerder de knul hier;

1.Dat die persoon veel gelijkenissen met mij heeft is volgens jou een zwak argument? Ik vind het toch maar vreemd hoor.
2.Ik heb Facebook er gewoon erbij gezegd omdat tegenwoordig wel praktisch alle jongeren aangesloten zijn bij een Sociale Community, maar heb niet gezegd dat een uitzondering niet kon.
3.Dat mijn vriendin er niet wilt over praten en boos wordt als ik meer informatie over hem vraag omwille van nieuwsgierigheid? Zwak argument? Dacht het niet, want zo ken ik ze helemaal niet.

Tss, denk het in het vervolg eerst na voor je iets wilt zeggen man
Oud 22-10-2010, 21:34
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Jij lijkt me eerder de knul hier;

1.Dat die persoon veel gelijkenissen met mij heeft is volgens jou een zwak argument? Ik vind het toch maar vreemd hoor.
2.Ik heb Facebook er gewoon erbij gezegd omdat tegenwoordig wel praktisch alle jongeren aangesloten zijn bij een Sociale Community, maar heb niet gezegd dat een uitzondering niet kon.
3.Dat mijn vriendin er niet wilt over praten en boos wordt als ik meer informatie over hem vraag omwille van nieuwsgierigheid? Zwak argument? Dacht het niet, want zo ken ik ze helemaal niet.

Tss, denk het in het vervolg eerst na voor je iets wilt zeggen man
Zeg knulletje, de kans dat die meid je leuk vindt is aanwezig, al zou ze een vriendje hebben die sprekend op je lijkt, dan is ze alsnog (waarschijnlijk) geïnteresseerd in jou. Misschien omdat ze je al langer kent en dat ze niet tegen je zegt dat ze je leuk vindt omdat ze anders een vriendschap verpest. Dat is mijn opinie, maar geen garantie. Waarom zeg je het niet gewoon als je zo overtuigd bent, want je wil toch geen reacties hebben die tegen jouw beeld in gaan (ze vind me niet leuk boehoe)
Oud 23-10-2010, 08:47
Verwijderd
Vraag het haar gewoon. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent en dat lijkt me toch wel het fijnste. Ze is je beste vriendin dus je zou het gewoon kunnen vragen.
En dat degene geen hyves en facebook heeft wil niet zeggen dat die persoon écht niet bestaat. Ik ken genoeg vrienden/mensen die geen hyves of facebook of iets hebben.
Oud 23-10-2010, 10:14
AndriesGoesLife
Topic mag dicht
Oud 23-10-2010, 12:02
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Topic mag dicht
Jammer dat je de originele post weg hebt gehaald; meestal zouden andere mensen er ook nog iets aan kunnen hebben maar zonder de OP niet meer.
Ik gooi hem in dit geval dicht maar in het vervolg zou het fijner zijn de OP te behouden en dan kan het topic vanzelf wegzakken.

Regels voor berichten