Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij heb je concurrentie maar steek je je kop in het zand. Dit is een complottheorie die kant nog wal raakt, enkel voor eigen gemoedsrust. Hoezo zou die jongen een hoax zijn als hij geen lid is van een profielensite? En hoezo zou de dame in kwestie jou informatie verstrekken over hem?
MVG, Henck ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Post eerst volledig lezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
MVG, Henck ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
1.Dat die persoon veel gelijkenissen met mij heeft is volgens jou een zwak argument? Ik vind het toch maar vreemd hoor. 2.Ik heb Facebook er gewoon erbij gezegd omdat tegenwoordig wel praktisch alle jongeren aangesloten zijn bij een Sociale Community, maar heb niet gezegd dat een uitzondering niet kon. 3.Dat mijn vriendin er niet wilt over praten en boos wordt als ik meer informatie over hem vraag omwille van nieuwsgierigheid? Zwak argument? Dacht het niet, want zo ken ik ze helemaal niet. Tss, denk het in het vervolg eerst na voor je iets wilt zeggen man ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vraag het haar gewoon. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent en dat lijkt me toch wel het fijnste. Ze is je beste vriendin dus je zou het gewoon kunnen vragen.
![]() En dat degene geen hyves en facebook heeft wil niet zeggen dat die persoon écht niet bestaat. Ik ken genoeg vrienden/mensen die geen hyves of facebook of iets hebben. |
![]() |
||
Citaat:
Ik gooi hem in dit geval dicht maar in het vervolg zou het fijner zijn de OP te behouden en dan kan het topic vanzelf wegzakken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Opnieuw afspreken, jongen doet vreemd, wat moet ik doen?? melody95 | 26 | 16-01-2012 20:44 | |
Liefde & Relatie |
vriendin doet vreemd hoi1234 | 1 | 29-10-2010 22:57 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #14 Luna | 500 | 08-11-2004 20:16 | |
Liefde & Relatie |
vriendin ging vreemd op haar vriend, wat moet ik daarmee ilse | 24 | 12-09-2004 20:21 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin doet enorm vreemd... t68i | 92 | 17-12-2002 08:08 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin doet vreemd Andretjuh | 14 | 08-10-2002 10:34 |