Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je dat getekend hebt, ben jij namelijk automatische incasso overeen gekomen, en dan ben je eraan gebonden. Staat er niets over vastgesteld, dan mag jij dus bepalen hoe je betaald, zolang het maar gebeurd, en op tijd. Als je daarover wilt overleggen met je verhuurder: diegene staat daar waarschijnlijk op omdat zelf overmaken vergeten kan worden, en hij dan zijn geld niet krijgt. Wellicht moet je het erop gooien om die angst weg te nemen.
||
Citaat:
---- Onderbouwen kan ik het niet, maar volgens mij mag een verplichting tot automatische incasso niet. Er wordt je geen andere methode aangeboden om te betalen. Zo zijn er bedrijven die voor abonnementen en diensten klanten laten bijbetalen als zij per acceptgiro willen betalen. Zij moeten dan naast deze vorm van betalen die extra kosten met zich meebrengt, nog een andere mogelijkheid bieden. Bedrijven gaan net zo goed akkoord met internetbankieren, dus zo heeft een klant naast de niet gewenste automatische incasso en de duurdere acceptgiro nog een derde optie. Het komt op mij over als een gebrek aan keuze als je alleen per automatische incasso mag betalen. Maar ik zou dit vooral bespreekbaar maken met je verhuurder. |
![]() |
||
Citaat:
e.e.a. kan contractueel vastgelegd worden maar is in essentie niet nodig omdat je hoe dan ook zal beschikken over overschrijvingsbewijzen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2007 14:07 | |
Werk, Geld & Recht |
Verkeerd Gestort jtoonen | 22 | 14-06-2007 14:37 | |
Werk, Geld & Recht |
[HUREN] Automatische Incasso verplicht? Martiño | 25 | 11-10-2006 19:03 | |
Werk, Geld & Recht |
Problemen met ADSL van Zonnet. Verwijderd | 12 | 25-12-2004 11:02 | |
Werk, Geld & Recht |
18 jaar worden en de hele financiele rompslomp.. coldplayfan | 22 | 10-07-2004 19:00 |