Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Blijkbaar vinden alle forumbazen op DK het normaal om minderjarigen te adviseren een ID na te maken, of op andere wijze illegaal een club binnen te komen. En nu worden doodleuk de 'offtopic reacties verwijderd' terwijl het toch echt de forumbazen zijn die hier fout zitten. Dat topic moet toch gewoon gesloten?
Missy, ik heb je genaziknopt. Had ook een andere fb kunnen zijn hoor, maar dit slaat toch nergens meer op? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou tegen de portier zeggen dat als hij je niet binnenlaat, je zijn vrouw en kinderen doodmartelt. Hou er wel rekening mee dat dit illegaal is. Maar het is wel een goed advies, want je komt gegarandeerd de club binnen. Vooral als je van te voren een paar lijntjes coke snuift, dan kom je extra geloofwaardig over doordat je een beetje opgefokt bent.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() missy ik snap jou niet hoor, je verwijdert wat random 'offtopic' reacties, maar de lompste reactie, die van je collega fb, laat je staan ![]() |
![]() |
|
Maar hij wil geen xtc slikken, hij wil alleen maar naar de discotheek
![]() OT omdat dat nou eenmaal moet ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik liep op mijn 14de vaak naast een leuk meisje en dat wilde vaak helpen. Ik heb ook wel eens Engels gesproken toen ze om mijn idkaart vroegen 'sorry, left my id and boarding pass in the hotel because I'm flying back to the UK tomorrow, don't want to be at risk losing it'. Kreeg je meestal reacties: Okeej ai hoop joe luf hollend and kum bek soen. Moet je wel een tweetalig zijn dan wel geloofwaardig accent kunnen faken.
Gewoon normaal doen werkte meestal ook wel. Vaak ziet een portier wel als jonge mensen overdreven volwassen zich gaan gedragen of bijvoorbeeld hun leeftijd denken te verhogen door een sigaret te roken terwijl ze overduidelijk niet weten hoe dat 'moet'. Oh en netjes gekleed gaan wil ook wel werken. Ik heb een babyface maar met polootje ofzo verwachten ze ook niet dat je een relschopper bent. Kroegbaas vindt het niet zo erg om minderjarigen binnen te hebben zolang ze maar niet gaan vechten of gaan comazuipen want dan kunnen de ouders de kroeg aansprakelijk stellen. Controle door de politie is er in de vijf grote steden van Nederland (bijna) nooit. Laatst gewijzigd op 19-02-2011 om 16:30. Reden: facepalm lelijke taalfout |
![]() |
|
Nou, hier mag je de jongen helpen in hoeverre dat nog nodig is en anders naar BZ. Reacties die nu nog wel offtopic zijn (en dus over het beleid gaan of fb's) die worden verwijderd.
En verder ging ik er zelf natuurlijk niet gelijk vanuit dat de jongen binnen wil komen om alcohol te drinken, maar gewoon omdat het een leuke club is en zijn vrienden misschien al wel 16 zijn en hij mee wil op stap.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Marokko is een tweede Thailand Aeries | 57 | 17-08-2005 17:55 | |
Algemene schoolzaken |
MBO poll anoniem17 | 30 | 25-05-2004 20:43 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |