Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2011, 22:47
Undit
Undit is offline
Hee!

ik ben nu 15, maar wordt in maart 16.
over 2 week hebben we een groot feest, en we wouden daarna naar de discotheek,

hoe kom ik er het beste in?
Advertentie
Oud 12-02-2011, 23:33
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Via het raam misschien? Als meisje verkleden? Vals paspoort maken?
Oud 12-02-2011, 23:39
Elmp
Elmp is offline
Lopend en onschuldig fluiten
Oud 13-02-2011, 00:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Baard laten staan, een knap meisje aan je zijde en aan alle kledingvoorschriften voldoen, dan maak je de meeste kans. En vergeet de portier niet vriendelijk te groeten.
Oud 13-02-2011, 00:49
Verwijderd
Bij sommige uitgaansgelegenheden moet iedereen zijn ID laten zien, dus misschien heb je gewoon vette pech.
Oud 13-02-2011, 04:09
Carn
Carn is offline
Uit Brabant komen, dan komt het goed.
Oud 13-02-2011, 08:56
Verwijderd
Plaksnor
Oud 13-02-2011, 09:42
Verwijderd
jezelf voordoen alsof je ouder bent, met mensen meegaan die ook daadwerkelijk ouder zijn, zorgen dat je vrienden bent met de portier, of via de nooduitgang(moet het niet zo zijn dat er een alarm afgaat als die wordt geopend)
Oud 13-02-2011, 09:54
Verwijderd
Je gaat naar de fietsenmaker en haalt een geweldadig goed slot. Vervolgens koop je een ticket naar Japan, gelukkig ben je binnenkort jarig en krijg je toch weer wat centen erbij dus zo erg is het niet. In Japan praat je met Hiuraga Myoti Hiukai (Vergeet deze naam niet.)

Hij maakt machines waarvan je zou denken dat ze alleen in films werken, zoals tijdmachines maar ook andere machines. Uiteindelijk als je hebt gezegt dat ik je naar hem heb gestuurd zal hij blij opkijken en je meenemen naar 1 van zijn wonderlijke machines. Hij laat je binnen zo'n machine stappen en sluit de deur. Je zult me moeten vertrouwen dat dit volkomen veilig is Undit!

M'n goeie vriend Hiuraga zal aan wat knoppen draaien en... Daar ga je! Nee, geen tijdmachine maar je bio-celletjes worden omgetovert naar internet-info-bestandjes. Fick ja! Jij surft op het internet. Niet te vergeten het almachtige slot van de fietsenmaker. Surf naar dit topic en rag dat godvergeten slot erop!

Zo kom jij binnen discotheekjes.
Oud 13-02-2011, 11:20
Tink*
Tink* is offline
Serieuze reacties plz.

Niet opvallend doen. Gewoon net doen alsof je oud genoeg bent. Mogelijk wat oudere vrienden meenemen. Ze pikken er vaak gewoon wat mensen uit om te controleren, dus je kan pech hebben.
Oud 13-02-2011, 16:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
En what's next, drugs smokkelen en vragen hoe je langs de douane komt, hm? Vlegel!
Oud 13-02-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Serieuze reacties plz.
Dus dit is wel geoorloofd? Een minderjarige tips geven hoe hij illegaal een club binnen kan komen?
Oud 13-02-2011, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Serieuze reacties plz.

Niet opvallend doen. Gewoon net doen alsof je oud genoeg bent. Mogelijk wat oudere vrienden meenemen. Ze pikken er vaak gewoon wat mensen uit om te controleren, dus je kan pech hebben.
Minderjarigen aan alcohol helpen is geen probleem maar een topique du XTC is "OEIOEIOEI PANIEK IN DE TENT!!!!!!111111111111", hmm?

Het kan verkeren.
Oud 13-02-2011, 18:38
Verwijderd
Rode Panda jij hebt echt teveel fantasie
Oud 13-02-2011, 19:55
Undit
Undit is offline
Haha, als het voor de drank is dan zuip ik thuis wel wat.
maar nee, daar gaat het dus NIET om.

bedankt voor de reactie's.
Oud 13-02-2011, 20:35
Elmp
Elmp is offline
Laat nog even weten of Rode Panda's manier werkt.
Oud 13-02-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Minderjarigen aan alcohol helpen is geen probleem maar een topique du XTC is "OEIOEIOEI PANIEK IN DE TENT!!!!!!111111111111", hmm?

Het kan verkeren.
Precies.
Wheezle Doux Vivian naamzoek. Die vindt dit topic vast ook heel nuttig en handig
Oud 13-02-2011, 21:18
Allure
Allure is offline
Als je in maart 16 wordt, doen ze misschien niet eens moeilijk als ze je wel controleren. Op een weekje of twee na ben je oud genoeg. Of is het 18+?
Oud 13-02-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Als je in maart 16 wordt, doen ze misschien niet eens moeilijk als ze je wel controleren. Op een weekje of twee na ben je oud genoeg. Of is het 18+?
Ik denk dat ze daar wel moeilijk over doen, 16 is 16.
Oud 13-02-2011, 21:40
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook nog gewoon één maandje wachten en dan gaan, heb je ook dat gezeur en stiekeme gedoe niet.
Oud 13-02-2011, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Ik zou een id kaart ''namaken''.
Gewoon meelopen met een groep vrienden die wel 16+ zijn en vooral niet wereldvreemd om je heen gaan kijken.
My god, wat een forumbazen hier
Oud 13-02-2011, 22:25
Martiño
Martiño is offline
Een ID namaken is strafbaar, het is maar dat je het weet.
Oud 14-02-2011, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Ik zou een id kaart ''namaken''.
Oud 14-02-2011, 11:34
Annetteketet
Annetteketet is offline
Meisje pas toch op, al die grote kerels in zo' n discotheek, allemaal bezopen en straks wordt je nog aangerand!
Die leeftijdsgrens is er niets voor niets!
Oud 14-02-2011, 16:51
Missy
Missy is offline
Offtopic reacties verwijderd.
Oud 14-02-2011, 16:56
Verwijderd
Citaat:
My god, wat een forumbazen hier
Oud 15-02-2011, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Selectieve verwijdering, ik dat niks veranderd is in mijn afwezigheid.
Oud 15-02-2011, 09:54
Pakspul
Pakspul is offline
Id kaart lenen.
Oud 15-02-2011, 10:36
Verwijderd
Blijkbaar vinden alle forumbazen op DK het normaal om minderjarigen te adviseren een ID na te maken, of op andere wijze illegaal een club binnen te komen. En nu worden doodleuk de 'offtopic reacties verwijderd' terwijl het toch echt de forumbazen zijn die hier fout zitten. Dat topic moet toch gewoon gesloten?

Missy, ik heb je genaziknopt. Had ook een andere fb kunnen zijn hoor, maar dit slaat toch nergens meer op?
Oud 15-02-2011, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Oud 15-02-2011, 10:54
Rationeel
Rationeel is offline
ik zou aan de portier vragen of je naar binnen mag in ruil voor seks.
Oud 15-02-2011, 11:04
Martijn070
Martijn070 is offline
1. Id van een vriend lenen , maar daar zit een risico aan omdat als ze je willen pakken ben je hard de lul.
2. ga naar de portier toe en leg het verhaal dat je bijna 16 word uit en zeg als laatste dat je hem extra FOOI geeft
Oud 15-02-2011, 11:25
Verwijderd
Ik zou tegen de portier zeggen dat als hij je niet binnenlaat, je zijn vrouw en kinderen doodmartelt. Hou er wel rekening mee dat dit illegaal is. Maar het is wel een goed advies, want je komt gegarandeerd de club binnen. Vooral als je van te voren een paar lijntjes coke snuift, dan kom je extra geloofwaardig over doordat je een beetje opgefokt bent.
Oud 15-02-2011, 11:26
Verwijderd
Oud 15-02-2011, 11:33
Verwijderd
Citaat:
1. Id van een vriend lenen , maar daar zit een risico aan omdat als ze je willen pakken ben je hard de lul.
2. ga naar de portier toe en leg het verhaal dat je bijna 16 word uit en zeg als laatste dat je hem extra FOOI geeft
Tenzij je hem 1.800 euro fooi geeft (de boete die een café of club kan krijgen voor het verkopen van alcohol aan iemand onder de zestien) denk ik niet dat hij daar veel boodschap aan heeft.
Oud 15-02-2011, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Ik zou tegen de portier zeggen dat als hij je niet binnenlaat, je zijn vrouw en kinderen doodmartelt. Hou er wel rekening mee dat dit illegaal is. Maar het is wel een goed advies, want je komt gegarandeerd de club binnen. Vooral als je van te voren een paar lijntjes coke snuift, dan kom je extra geloofwaardig over doordat je een beetje opgefokt bent.
<3
Oud 15-02-2011, 12:42
Verwijderd
Citaat:

missy ik snap jou niet hoor, je verwijdert wat random 'offtopic' reacties, maar de lompste reactie, die van je collega fb, laat je staan
Oud 15-02-2011, 12:43
Verwijderd
De reacties die verwijderd zijn waren (terechte) reacties daarop. (Zie beleidszaken)
Oud 15-02-2011, 14:54
TopDrop
TopDrop is offline
mijn reactie was offtopic? nou wordt het helemaal mooi
Oud 15-02-2011, 14:57
Verwijderd
Ga even naar beleidszaken, Topdrop
Oud 15-02-2011, 15:03
Chevy
Chevy is offline
En dat onzintopic mocht niet? Tjongejonge
Oud 15-02-2011, 16:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar hij wil geen xtc slikken, hij wil alleen maar naar de discotheek

OT omdat dat nou eenmaal moet : Wachten tot je oud genoeg bent.
Oud 15-02-2011, 16:38
Verwijderd
Dat hier nogsteeds geen slotje op zit.. Dit is een achtelijk topic sodeju.

Stem RP voor de nieuwe fb en ik slotter al dit soort topics!
Oud 15-02-2011, 16:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
*stemt*

Ik stem ook op jouw reactie trouwens, in de catagorie "Beste reactie van het jaar"
Oud 15-02-2011, 16:58
Chevy
Chevy is offline
Citaat:
Maar hij wil geen xtc slikken, hij wil alleen maar naar de discotheek

OT omdat dat nou eenmaal moet : Wachten tot je oud genoeg bent.
Terwijl hij nog niet oud genoeg is, net zo illegaal hoor.
Oud 15-02-2011, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Terwijl hij nog niet oud genoeg is, net zo illegaal hoor.
Zie topic op beleidszaken.
Oud 15-02-2011, 17:11
Verwijderd
Ik liep op mijn 14de vaak naast een leuk meisje en dat wilde vaak helpen. Ik heb ook wel eens Engels gesproken toen ze om mijn idkaart vroegen 'sorry, left my id and boarding pass in the hotel because I'm flying back to the UK tomorrow, don't want to be at risk losing it'. Kreeg je meestal reacties: Okeej ai hoop joe luf hollend and kum bek soen. Moet je wel een tweetalig zijn dan wel geloofwaardig accent kunnen faken.

Gewoon normaal doen werkte meestal ook wel. Vaak ziet een portier wel als jonge mensen overdreven volwassen zich gaan gedragen of bijvoorbeeld hun leeftijd denken te verhogen door een sigaret te roken terwijl ze overduidelijk niet weten hoe dat 'moet'. Oh en netjes gekleed gaan wil ook wel werken. Ik heb een babyface maar met polootje ofzo verwachten ze ook niet dat je een relschopper bent. Kroegbaas vindt het niet zo erg om minderjarigen binnen te hebben zolang ze maar niet gaan vechten of gaan comazuipen want dan kunnen de ouders de kroeg aansprakelijk stellen. Controle door de politie is er in de vijf grote steden van Nederland (bijna) nooit.

Laatst gewijzigd op 19-02-2011 om 16:30. Reden: facepalm lelijke taalfout
Oud 15-02-2011, 17:14
Chevy
Chevy is offline
Citaat:
Zie topic op beleidszaken.
Ik zag het net idd
Oud 15-02-2011, 17:29
Tink*
Tink* is offline
Nou, hier mag je de jongen helpen in hoeverre dat nog nodig is en anders naar BZ. Reacties die nu nog wel offtopic zijn (en dus over het beleid gaan of fb's) die worden verwijderd.

En verder ging ik er zelf natuurlijk niet gelijk vanuit dat de jongen binnen wil komen om alcohol te drinken, maar gewoon omdat het een leuke club is en zijn vrienden misschien al wel 16 zijn en hij mee wil op stap.
Oud 15-02-2011, 18:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten