Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2012, 23:42
thatsmy
thatsmy is offline
Ik ben met m'n vriendin steeds meer met seks bezig, dus ik denk dat het niet lang meer zal duren voordat we echt seks hebben. Maar we moeten het sws veilig doen. Dus we moeten condooms halen. Maar ik vind het zo raar om bij de kruitvat bijv condooms te gaan halen. En ik heb verhalen gehoord dat condooms uit een automaat niet altijd helemaal goed zijn. Hoe moet ik nu dan aan condooms komen?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 07:21
Verwijderd
Als je het raar vindt om bij de kruitvat condooms te kopen, moet je nog niet aan seks beginnen. Dat is dan duidelijk nog een stap te ver voor je.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 08:38
Verwijderd
Ach ja ik weet niet of dat te maken heeft met of je aan seks toe bent, hoor. Waarschijnlijk vindt TS het een beetje ongemakkelijk. Ik vind het juist goed dat TS er nu al over nadenkt dat hij condooms moet hebben!

TS: Het is helemaal niet erg als mensen weten dat je aan seks doet, hoor. Die mensen die bij een drogist werken gaan jou echt niet onthouden in de zin van 'die heeft seks hahahahaha' ofzo. Dus gewoon kopen! Als je het echt nog vervelend vindt, kun je ze ook bestellen via internet.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 10:29
Verwijderd
Condooms uit automaten zijn gewoon goed en het is niet raar om bij een kruidvat condooms te halen. Niet zo aanstellen dus.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 12:04
Mark52
Mark52 is offline
Het is niet raar om condooms in de winkel te kopen jongen
Iedereen heeft condooms nodig, dus je zult echt niet de eerste zijn die ze daar komt kopen haha

Ik koop ze ook altijd gewoon bij de Kruidvat btw
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 15:58
bambambam
bambambam is offline
Die cassieres verkopen dagelijks tientallen pakjes, lijkt mij.
Ze gaan er heus niet bij staan van HAHAHA JIJ HEB SEKS als je dat soms denkt
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 16:00
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Citaat:
Het is niet raar om condooms in de winkel te kopen jongen
Iedereen heeft condooms nodig, dus je zult echt niet de eerste zijn die ze daar komt kopen haha

Ik koop ze ook altijd gewoon bij de Kruidvat btw
Maar blijkbaar had je daar geen XXL dus kwam je laatst met een topic over waar je wel xxl kan kopen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 16:24
Catch
Catch is offline
Supergoed dat je het veilig wilt doen. Bij de Etos kun je condooms uit het schap halen en rustig even kijken. Bij de Kruidvat hebben ze condooms naast de kassa en moet je erom vragen (waar ik me nog steeds over verbaas). Ik ga zelf nog steeds liever naar de Etos voor mijn condooms omdat je er dan niet om hoeft te vragen, terwijl ik mijn eerste pakje 6 jaar geleden kocht.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 16:28
Verwijderd
Ik vind het heerlijk om condooms te bestellen. Ik zet dan altijd mijn "ja bitch, ik ga neuken" gezicht op en kijk zo stoer mogelijk naar de kassière en de mensen achter me in de rij.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 16:36
Verwijderd
Waarom is het godsnaam raar om condooms te kopen? En wat Reverend zegt
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 16:47
Em.
Em. is offline
Volgens mij is het alleen een beetje raar om condooms aan iemand te verkopen als diegene, ehm, 100 is en eruit ziet alsof ie bij elk windvlaagje omvalt (en z'n eventuele vrouw al 50 jaar niet meer vruchtbaar zou moeten zijn). Of zoiets. Oh, ook als iemand eruit ziet als 12 of jonger, dat is ook een beetje van ehm ja .

En verder zullen genoeg mensen condooms halen, dus zo raar is het niet.
Oud 17-01-2012, 17:23
Verwijderd
Het is echt heel simpel. Stel gewoon jezelf voor als je in de rij staat bij de kruidvat, en iemand anders voor je haalt condooms. Vindt je dat dan gek? Lach je diegene dan uit?

Het maakt niemand een reet uit dat jij condooms gaat kopen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 18:44
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Die mensen uit het kruidvat gebruiken ook condooms , dus.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 19:46
cloeii
cloeii is offline
dit probleem had mijn vriend eerst ook
de eerste keer gewoon kopen
daarnaa vind je het helemaal niet eng meer
net als bij sigaretten kopen eerste keer is eng daarna is het een fluitje van een cent
en anders kun jealtijd nog vragen aan je vriendin ofze de pil ook wil gebruiken
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 20:59
Verwijderd
Citaat:
en anders kun jealtijd nog vragen aan je vriendin ofze de pil ook wil gebruiken
zou ik sowieso gaan doen als ik jou was, of je het nou nog eng vindt condooms te kopen of niet, neukt gewoon een stuk lekkerder zonder condoom
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 20:40
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Maar blijkbaar had je daar geen XXL dus kwam je laatst met een topic over waar je wel xxl kan kopen.
haha inderdaad maar dat is een ander onderwerp..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 20:42
Mark52
Mark52 is offline
Je kunt ze trouwens ook gewoon via het internet bestellen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 11:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Condooms kopen is helemaal niet eng of gek. Ik heb wel eens dat meisje dat hele kastje laten leeghalen omdat ik ribbeltjes wilde, nou en.

Let er wel op dat je de goede maat haalt. Dat ligt niet aan de lengte, maar aan de omtrek. Als je omtrek op het dikste punt (in stijve conditie) 11-14 centimeter is, heb je normale nodig. Daarboven is groter en daaronder kleiner. Je wil niet dat het condoom scheurt of afglijdt natuurlijk.

Succes (en veel plezier natuurlijk )
Oud 25-01-2012, 19:24
Verwijderd
- Naar de kassa toegaan met condooms.
- Onder het afrekenen deze blik aanhouden: ಠ_ಠ .
- Constant oogcontact houden met de cashier, niets zeggen.
- Voordat je weggaat nog even snel in zijn/haar oor "deze zijn voor mijn penis" fluisteren.
- Achteruitlopend de winkel verlaten, dezelfde blik gebrand houden op de kassamuts.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
- Voordat je weggaat nog even snel in zijn/haar oor "deze zijn voor mijn penis" fluisteren.
- Achteruitlopend de winkel verlaten, dezelfde blik gebrand houden op de kassamuts.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 22:11
Verwijderd
niks om je voor te schamen hoor om ze te kopen, doe ik vaak. het is hetzelfde als je een fles deo koopt.
ik kan namelijk niet tegen de pil dus ik moet wel als we het van voor willen doen
we gebruiken ze alleen niet voor de rest, van achter of pijpen en zo. of als ik mijn maandelijkse probleem heb gebruiken we zo ook niet.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Als je het raar vindt om bij de kruitvat condooms te kopen, moet je nog niet aan seks beginnen. Dat is dan duidelijk nog een stap te ver voor je.
Geniaal!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 11:34
Volk
Volk is offline
Citaat:

Eerstvolgende keer dat ik condooms moet hebben ga ik dit doen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 11:35
Volk
Volk is offline
Trouwens, als de kassamevrouw zegt dat je een bepaalde leeftijd moet hebben voor het kopen van condooms, dat is niet waar. Iedereen mag condooms kopen. Maar sommige gelovige kassamevrouwen zijn gewoon stom.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 13:42
Verwijderd
Citaat:

Eerstvolgende keer dat ik condooms moet hebben ga ik dit doen.
ik voorzie een klein probleempje
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 17:27
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
niks om je voor te schamen hoor om ze te kopen, doe ik vaak. het is hetzelfde als je een fles deo koopt.
ik kan namelijk niet tegen de pil dus ik moet wel als we het van voor willen doen
we gebruiken ze alleen niet voor de rest, van achter of pijpen en zo. of als ik mijn maandelijkse probleem heb gebruiken we zo ook niet.
dat laatste is wel echt heel erg dom.

OT: het is niet raar om condooms te kopen. Als ik verkoopster was zou ik meer iets denken in de trant van "nou hij doet het in ieder geval veilig" dan "omg die jongen koopt condooms!!!!!"
Oud 26-01-2012, 18:48
Verwijderd
Citaat:
dat laatste is wel echt heel erg dom.

OT: het is niet raar om condooms te kopen. Als ik verkoopster was zou ik meer iets denken in de trant van "nou hij doet het in ieder geval veilig" dan "omg die jongen koopt condooms!!!!!"
Hoezo is dat laatste dom? wij gebruiken condooms om niet zwanger te raken. en tijdens het maandelijkse probleem is het bijna onmogelijk om zwanger te raken. Dan kan pas na ongeveer 14 dagen na de de laatste rode zee ;-)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 18:54
Em.
Em. is offline
Citaat:
Hoezo is dat laatste dom? wij gebruiken condooms om niet zwanger te raken. en tijdens het maandelijkse probleem is het bijna onmogelijk om zwanger te raken. Dan kan pas na ongeveer 14 dagen na de de laatste rode zee ;-)
Je kan zwanger worden vanaf een aantal dagen voor je eisprong. Die eisprong valt bij iedereen anders, en misschien valt jouw eisprong wel net na je menstruatie. Dan zou je dus zwanger kunnen worden van het hebben van seks tijden je menstruatie.

Oh, en gemiddeld valt de eisprong 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie, en kun je dus eerder iets van 9 dagen (als sperma ongeveer 5 dagen overleeft in de baarmoeder) na je eerste menstruatiedag zwanger worden, niet 14 dagen. In het gemiddelde geval dus, maar iedereen is anders.

En dit is weliswaar niet helemaal ontopic, maar het lijkt me wel zo handig om het even te weerleggen, voordat andere mensen zwanger worden omdat jij het niet helemaal snapt.
Oud 26-01-2012, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Je kan zwanger worden vanaf een aantal dagen voor je eisprong. Die eisprong valt bij iedereen anders, en misschien valt jouw eisprong wel net na je menstruatie. Dan zou je dus zwanger kunnen worden van het hebben van seks tijden je menstruatie.

Oh, en gemiddeld valt de eisprong 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie, en kun je dus eerder iets van 9 dagen (als sperma ongeveer 5 dagen overleeft in de baarmoeder) na je eerste menstruatiedag zwanger worden, niet 14 dagen. In het gemiddelde geval dus, maar iedereen is anders.

En dit is weliswaar niet helemaal ontopic, maar het lijkt me wel zo handig om het even te weerleggen, voordat andere mensen zwanger worden omdat jij het niet helemaal snapt.
Nou ik snap het wel, maar ik spreek over een gemiddelde. En het is een risico ja maar dat is met condoom ook, kan ook scheuren.... ze zijn maar voor 99,9% betrouwbaar
Btw sperma kan het zelfs 8 dagen overleven, voordat mensen gaan rekenen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 19:05
Em.
Em. is offline
Nou, dan hebben we het dus over 6 dagen na je eerste menstruatiedag, bij de gemiddelde vrouw, uitgaand van een eisprong op de 14e dag (en volgens mij lag-ie gemiddeld daar). En mijn menstruatie duurt al 6 dagen, dus zeker als mijn eisprong wat vroeger valt...

En ja, altijd een risico, maar wel zo fijn om dat zou klein mogelijk te houden, lijkt me. En als je condoom scheurt en je dat merkt, kun je een MAP halen, terwijl als je denkt dat je niet zwanger kan worden tijdens je menstruatie, je ook geen MAP zult halen. En met condoom is de kans altijd kleiner, gewoon vanwege alle keren dat het níet scheurt.
Oud 26-01-2012, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan hebben we het dus over 6 dagen na je eerste menstruatiedag, bij de gemiddelde vrouw, uitgaand van een eisprong op de 14e dag (en volgens mij lag-ie gemiddeld daar). En mijn menstruatie duurt al 6 dagen, dus zeker als mijn eisprong wat vroeger valt...

En ja, altijd een risico, maar wel zo fijn om dat zou klein mogelijk te houden, lijkt me. En als je condoom scheurt en je dat merkt, kun je een MAP halen, terwijl als je denkt dat je niet zwanger kan worden tijdens je menstruatie, je ook geen MAP zult halen. En met condoom is de kans altijd kleiner, gewoon vanwege alle keren dat het níet scheurt.
ja oke wat dat betreft heb eigenlijk helemaal gelijk
maar ik vind het ook tijdens de menstruatie gewoon lekkerder zonder condoom, bij mij doet het dan gewoon pijn om eerlijk te zijn.(misschien bij anderen niet) voor ons is het een aanvaardbaar risico, die wij nemen en als we daardoor zwanger raken, is de kleine van harte welkom.

Laatst gewijzigd op 26-01-2012 om 19:58.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 08:37
Verwijderd
Even een vraagje over condooms, kunnen die aan de bovenkant lekken zeg maar over de rand heen zonder dat er een gaaatje in zit?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 09:00
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Even een vraagje over condooms, kunnen die aan de bovenkant lekken zeg maar over de rand heen zonder dat er een gaaatje in zit?
nee want dan glijdt ie af tijdens de seks.
Oud 19-02-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Idd, het is de normaalste wat er is. Of zorg dat je vriendin de pil gaat slikken
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 10:00
reality
reality is offline
andere optie is: trek een ballon aan je paal ^hihi
Met citaat reageren
Oud 25-02-2012, 10:37
marcy
marcy is offline
ik ben ook de laatste tijd meer aan het praten over sex met mijn vriendin, ik blijf ook vanavond bij haar slapen en we gaan elkaar lekker ontdekken sex nog niet denk ik.
maar ik dacht gister ook van stel het voelt zo goed en we gaan het doen met ik wel condooms hebben.
nou ik moest er een jaar geleden niet aan denken om naar het kruidvat te lopen en condooms te halen.
nou had ik gister toen ik ze ging halen volgens mij een knal rode kop maar dat maakt niet uit ik heb ze en als het zover is doen we het veilig.
maar als je het echt wil met je vriendin moet je ook de ballen hebben om dat te halen.

oh ik geef je een tip als je het de eerste keer gaat doen raad ik je aan om die grijze te kopen van durex (preforma) daar zit een verdovende middel in zodat je niet zo snel klaarkomt.
is dan wel iets leuker voor jullie alle bij
Oud 27-02-2012, 10:55
Linda Prins
Linda Prins is offline
Je hebt ook condooms met een smaakje, zoals aardbei, vanille, perzik, en zo zijn er nog een paar smaakjes, zelf vind ik aardbei wel lekker, als ik mijn lover met condoom pijp, anders heb je zo'n rubbers smaakje, en zo is het lekker voor hem en ook voor mij.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 17:55
Volk
Volk is offline
Citaat:
oh ik geef je een tip als je het de eerste keer gaat doen raad ik je aan om die grijze te kopen van durex (preforma) daar zit een verdovende middel in zodat je niet zo snel klaarkomt.
is dan wel iets leuker voor jullie alle bij
Persoonlijk vind ik dat slecht advies, gewoon met de normale beginnen. De meeste jongens hebben echt geen performa nodig hoor. Je gaat je toch niet verdoven als dat helemaal niet hoeft?!
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 01:03
Verwijderd
Komt hij in de kruitvat en weet niet welke soort en maat condoom hij moet
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 18:53
Verwijderd
Man dan stel je je wel echt aan, ik schaam me der niet voor als we ooit seks zouden hebben
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten