Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2012, 14:20
dirre
dirre is offline
hallo,
ik ben 19jaar en men vriendin 16jaar.
We zijn al lang samen al bijna 2 jaar maar we hebben ng geen seksueel contact gehad.
ik heb wel al geprobeerd met dingen (wrijven,strelen aan de borsten, in slipje aan haar.... wrijven) maar plots trekt ze dan men hand weg
en ik weet ze geniet ervan dat ik dat doe maar er houd haar ng iets tegen...
ik heb het al gevraagd om het eens te proberen maar ze wil het nog niet maar we zijn al zolang samen ik kan toch niet nog langer wachten?
ik wil haar niet kwijt en ik respecteer dat maar ik wil het eens proberen met haar.
heefd iemand tips om dat subtiel aantepakken?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 14:41
Em.
Em. is offline
Citaat:
hallo,
We zijn al lang samen al bijna 2 jaar maar we hebben ng geen seksueel contact gehad.
ik heb wel al geprobeerd met dingen (wrijven,strelen aan de borsten, in slipje aan haar.... wrijven) maar plots trekt ze dan men hand weg
ik heb het al gevraagd om het eens te proberen maar ze wil het nog niet maar we zijn al zolang samen ik kan toch niet nog langer wachten?
ik wil haar niet kwijt en ik respecteer dat maar ik wil het eens proberen met haar.
Kun je het niet gewoon vragen? Waarom ze nog niet wil? Want ik zou het alleen maar stom vinden als je dan "subtiel" alsnog aan d'r gaat zitten in de hoop dat ze vergeet je hand weg te trekken. En wie weet is er wel iets, is ze heel onzeker over iets oid.
Oud 26-04-2012, 19:14
BadGirlBones
BadGirlBones is offline
Ik zou een tijdje zoenen met aan borsten zitten,
daarna doe je een tijdje met zoen+borsten+billen
en dan voeg je bijvoorbeeld je hand in haar slipje na een tijdje,
succes!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 19:33
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Citaat:
hallo,
Ze is er waarschijnlijk nog niet aan toe. Begrijp ik ook wel ze is nog maar 16 jaar. Je moet gewoon wachten. Je moet haar dat respecteren je kan haar niet dwingen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 20:37
Pluis
Pluis is offline
Als ze niet wil, dan wil ze niet. Ik ken zelfs meiden die nog veel langer wachten, óók als ze een lange relatie hebben dus dat is pech hebben. En 16 is nog best jong. En ik zie nu pas dat dit een topic uit 2004 is dus ik ga het even afsplitsen naar een nieuw topic.
Oud 29-04-2012, 13:40
joris19
joris19 is offline
Je hebt meiden die graag maagd willen blijven tot het huwelijk, of hun maagdelijkheid willen bewaren tot ze de ware hebben gevonden, misschien ben jij niet helemaal de ware, tja, en als ze twijfeld dan moet je jou best doen om de ware te worden, of laten zien dat je de ware voor haar bent. Nou succes met de liefde....

Laatst gewijzigd op 29-04-2012 om 13:41. Reden: Typefoutje. In plaats van het woordje graag, had ik gaaf getypt
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 15:20
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Ik zou een tijdje zoenen met aan borsten zitten,
daarna doe je een tijdje met zoen+borsten+billen
en dan voeg je bijvoorbeeld je hand in haar slipje na een tijdje,
succes!
Er zijn genoeg tactieken te bedenken, maar het beste lijkt me om er gewoon met haar over te praten. Dan gaat het allemaal vanzelf en zo niet, dan weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 15:47
MOMENTUM
MOMENTUM is offline
In plaats van een topic aan te maken kon dit gewoon aan haar vrag, scheelt je veel tijd en moeite.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 13:44
marvaan1999
marvaan1999 is offline
lekker vingeren met je hand haar vagina betasten en haar borsten likken
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 14:46
Verwijderd
verplicht haar niet want als ze dat niet wilt moet je geult hebben, en als je zegt dat je echt van haar houd, moet je dit accepteren !!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 17:34
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Dus om dat je al twee jaar een relatie hebt, moet het? Je kan haar niet dwingen. Ik kan me voorstellen dat je verder wilt, maar waarom praat je er niet met haar over? Weet je waarom ze het niet wilt? Misschien voelt ze zich wel opgejaagd en wilt ze het daarom niet.
Oud 05-05-2012, 23:42
-Raven-
-Raven- is offline
Wel oppasen, jij bent meerderjarig en zij is minderjarig. (Althans, zo is het in Vlaanderen.)

Regels voor berichten