Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je sorry is langer dan de rest van je post, dan kun je beter gewoon wat uitgebreider antwoorden en niet zo dramatisch doen. |
![]() |
|
Niemand weet van zijn problemen, was het antwoord
![]() Ik denk dat jouw probleem is dat je in je negativiteit blijft hangen. Je moet leuke dingen gaan doen, en niet alleen maar denken "ik ben depressief en verdrietig, en ik ben niks waard Dat helpt namelijk niet! Jezelf iets aandoen is sowieso niet de oplossing, daar krijg je alleen maar meer pijn van! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het schommeld zo heen er weer zoalss gister me dag er uit ziet - normaal - depressief - druk - depressief - druk - kapot dan ben ik liever helemaal depressief dan blij/depressief en dan kan ik ook nog chagg worden van 1 klein dingetje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Door wat voor dingen ben je down? Het is niet gek om je weleens rot te voelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, een bipolaire stoornis wordt gekenmerkt door periodes van depressie en periodes van manie (ontremdheid) die dagen tot weken aanhouden, niet dat je humeur in een uurtje kan omslaan. Wat jij hebt heet gewoon stemmingswisselingen, en die zijn normaal in de puberteit. Ik zou me eerder zorgen maken over hoe diep je dalen zijn dan over die stemmingswisselingen. Zelfmoordgedachtes zijn nooit de bedoeling. En het beste wat je dan kunt doen, is er met iemand over praten
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ben 17 dan is het wel een rare puberteit laat en de rest heeft geen last van me Laatst gewijzigd op 20-05-2012 om 16:07. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoordneigingen maar niet depressief? MrPutch | 36 | 01-02-2014 19:34 | |
Psychologie |
jouw levensverhaal BlackMystery | 88 | 28-05-2003 10:02 | |