Advertentie | |
|
![]() |
|
Je eerste stukje vind ik bijzonder intrigerend; die fascinatie met vuur, met het vlammetje boven een aansteker, ik denk dat de meeste mensen dat wel zullen herkennen. Je weet het moment mooi op te rekken en zegt geen woord te veel, wat erg knap is. 'k begin enkel wat te fronsen bij het stukje over die boom, het lijkt me persoonlijk niet erg realistisch dat je "zonder er erg in te hebben naar een jonge boom loopt," deze vervolgens zonder erbij na te denken in de fik steekt en je pas realiseert wat je aan het doen bent wanneer de boom bijna helemaal is afgebrand. Nu heb ik geen idee hoelang het duurt voor een jonge boom is afgebrand, maar ik kan me zo voorstellen dat dat wel wat tijd kost. Ik denk dat je dit alles realistischer kunt maken, misschien door te schrijven dat het hoofdpersonage niet aan de gevolgen denkt of zo.
Verder ben ik wel erg benieuwd hoe dit verhaal verder gaat en heb ik ook niets aan te merken op je schrijfstijl; uit de kleine geposte stukjes kan ik wel opmerken dat het hiermee wel snor zit.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hallo allemaal! :) sharonvanl | 8 | 04-12-2012 19:36 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 3 Batave | 466 | 01-02-2011 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Lizelotte (nieuw verhaal) Soapsie | 420 | 24-12-2004 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[Deel verhaal] Schaduw van de Nacht - Het gebroken Land Raxia | 5 | 08-06-2004 16:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Wiegendood Orchid | 12 | 23-12-2003 13:12 | |
ARTistiek |
Watervlinder (mijn eerste verhaal) Shackles | 20 | 12-01-2002 10:59 |