Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het moeilijker dan die zeikerd hier met haar pesten.
Ga jij maar met mijn chronische ziekte het leven door. En die klote operatie overleven natuurlijk. Word hier gewoon echt panisch van, ze denkt echt dat ze het moeilijk heeft ofzo. JJV079, sorry dat ik je zeikerd noem. Alleen ik vind dat het iets is waar je tegenkan. Ik heb een ziekte die erg vervelend is, ik moet een zware operatie ondergaan in mijn hele ruggengraat. Ik krijg hem in de kerstvakantie. Alleen ik zeik nooit, en dan zie ik zoiets....dat voelt gewoon vervelend voor mij. Erg jammer van de reactie van Patataap. Laatst gewijzigd op 28-06-2013 om 16:54. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je zelf hebt ervaren hoe rot pesten is, doe dan niet lullig tegen anderen. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-06-2013 om 18:29. Reden: stijlfout |
![]() |
|
Mutant, heb de ziekte Scoliose met een bocht van 90 graden. Ik krijg hiervoor een operatie waardoor 32 schroeven in mijn ruggengraat word gezegd. 2 titanium platen en 1 heup bot verspreid en ze proberen dat mijn nieuwe rug te maken. Deze operatie is erg heftig en de vraag is of ik dit wel is waar overleef.
Er is ook nog hernia in mijn onderrug gevonden. Hierbij heb ik ook nog een virus dat er op mijn handen en voeten plekjes komen. Mijn rug ziet er dus uit alsof hij helemaal gebroken is. Al mijn schouderbladen en spieren zijn allemaal misvormd geraakt. Het doet vreselijk pijn. Als ik deze operatie niet doe haal ik de 30 niet. Ik ga dit niet vergelijken met iemand die kanker heeft, maar ik hoop ook dat je mij kan begrijpen dat ik gefrustreerd raak als ze zegt dat ze het daar mee moeilijk had. Had ik maar zo´n leven, dankje voor de waardering trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
Verder gaat dit topic niet over jou Zoari, dus ik wil je vragen om te stoppen met het neerbuigend doen over de klachten van JVV079. Als je graag steun wilt voor jouw lichamelijk zeer zware klachten raad ik je aan om een topic te openen op lichaam en gezondheid. Dan word je ook niet voor het hoofd gestoten door in jouw ogen minderwaardige problemen.
|
Verwijderd
|
Ik weet wat je hebt. Jij wil jezelf niet vergelijken met iemand met kanker, maar die persoon hier wil zich ook niet vergelijken met jou. En nogmaals (ik wil overigens niet zeggen dat dit hier meteen het geval is, daar kan ik ook niet over oordelen) onderschat psychische problemen niet. Jij zit met je lichaam, maar je geest wil en kan nog alle kanten op. Stel je voor dat je lichaam werkt maar je geest niet meer. Dat eenvoudige dingen die je vroeger graag deed niet eens meer kunt. Lezen, tekenen, tv kijken, gamen (niet eens lichaamsintensieve zaken). Je lichaam kan, maar omdat je geest niet wil, kun je daar ook niks mee.
Oordeel niet te snel. Ik begrijp je frustratie, maar reageer die niet af op andere mensen die problemen hebben. Je weet niet wat er precies aan de hand is bij iemand. En pesten moet je ook niet zomaar minimaliseren, er zijn genoeg jongeren hier (België) in het nieuws gekomen afgelopen jaar omdat ze een einde aan hun leven hebben gemaakt omdat ze de pesterijen niet meer trokken. |
![]() |
|
Ik snap het maar denk je dat het mentaal voor mij ook niet frustrerend is, kom ik aan bij het ziekenhuis: "tja...de kansen zijn aanwezig dat je het niet meer red". "lichaamsdelen kunnen uitvallen"....Maar weetje wat ik stop wel.
Ik snap dat ik erg neerbuigend ben, maar het zit mij gewoon mentaal dwars dat mensen het leven te weinig repecteren. Meiden op mijn school: "ah wat een kut leven heb ik, mijn ouders zijn zo vervelend". Het zit mij gewoon dwars. Dankje wel voor jullie waardering [niet sarcastisch] en dat jullie volwassen mee omging [behalve patataap maar ik kon er om lachen]. Ik hoop dat jullie mij ook begrijpen waarom ik neerbuigend doe omdat mensen te weinig respect [meeste pubers] hebben voor het leven. Ook sorry JVV079. Fijne avond jongens ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Pijpen maar durf niet marina16 | 27 | 05-03-2011 18:05 | |
Liefde & Relatie |
Durf geen volgende stap te zetten met meisje dat ik leuk vind y-man | 33 | 08-02-2011 11:42 | |
Liefde & Relatie |
lastige vraag DamienX | 22 | 25-08-2009 20:43 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil weten hoe hij over me denkt. MysteriousMe | 20 | 17-09-2007 13:35 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Psychologie |
Willen praten, maar niet durven vragen... Verwijderd | 5 | 27-03-2002 12:12 |