Advertentie | |
|
![]() |
|
Mwah ik heb wel zoiets nu (nou ok wel wat anders)
Maar er dwalen op dit moment echt heel veel dingen door m'n kop heen,en ik kan er met niemand over praten,en durf ook tegen niemand te zeggen dat ik ergens mee zit en dat ik erover wil praten,ook omdat ik weet hoe mensen reageren,en dat het ze niks kan schelen,dat is ook erg vervelend,maar goed,daar ging het hier niet over ![]() Maar goed,als ik jou was zou ik er toch gewoon over praten,en als hij er omheen draait zou ik vragen waarom. Hij zei dat je altijd bij 'm terecht kon,dus ja,gewoon doen ![]() Sterkte in ieder geval! Celesta,die weer vaag brabbelt,en mensen vandaag wel hele slechte adviezen geeft |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat het probleem is, zeg ik liever niet hier, aangezien hier ook mensen komen die ik ken.. en het is eigenlijk nogal persoonlijk (als in: alleen mijn vriend weet ervan).
Ik heb hem al een brief geschreven, waarin ik alles vertelde, maar hij reageerde er niet echt op. Hij zei dat hij hem had gelezen, voila... Maar ik wil er dus écht over praten... Het betekend zoveel voor me, dat begrijpt hij. Ik zal het weer proberen... Thx... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
succes!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
relatiecrisis; weet het echt niet meer groovy | 33 | 06-12-2005 15:13 | |
Liefde & Relatie |
Wachten op hem of actie ondernemen? groovy | 20 | 02-04-2004 15:23 | |
Verhalen & Gedichten |
gang metallica | 103 | 27-12-2003 07:24 | |
Liefde & Relatie |
Weet ze het niet, of wil ze gewoon niet? Last Resort | 11 | 08-10-2003 14:44 | |
Psychologie |
Ik kan thuis absoluut niets kwijt Keyser Saus | 24 | 23-06-2003 14:34 |