Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wtf. Je wilt weten wat hij van jou vindt zonder het hem te vragen. In welk universum denk je dat dat mogelijk is?
En je hebt hints gegeven dat je hem leuk vindt naast dat je continu (terug)smst, telkens met hem af wilt spreken en met hem zoent? Goh, vraag me af of hij het door heeft... Muts ![]() Edit: En 'rook'. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Tja, dat is het probleem. ![]() De afgelopen keer dat ik dacht dat het wederzijds was, had die jongen van toen nog een stuk of 5 andere meisjes waarmee hij zat te vozen. Ik denk dat dat mij dwars zit, dat ik bang ben om weer in een kuil te vallen. Hij zegt wel dat hij normaal gesproken absoluut niet zomaar met een meisje zoent, laat staan (bijna) seks heeft. Maar toch blijf ik er onzeker over. En ik ben nou eenmaal zo'n schijtluis die zoiets niet direct durft te vragen. EDIT: Sorry, 'rook' dan, weekend hè. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb een beetje in zo'n zelfde situatie gezeten (al liepen wij niet zó hard van stapel) en toen heb ik een keer een heel goed open en eerlijk gesprek met hem gehad. Anders had ik iets gevraagd in de trant van 'leuk he, verliefd zijn'. Dat zou je kunnen doen als je het niet rechtstreeks wil vragen.
|
Verwijderd
|
Een vriendin van me liet trouwens gisteravond d'r scharrel een enquete invullen waarin je onder andere moest aanvinken of je verliefd was of niet
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Heel sneaky hoor. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kan het natuurlijk ook gewoon geloven. En ergens kan ik me wel voorstellen dat dat lastig is, maar als je nu al helemaal moeilijk gaat doen en twijfelen aan wat hij zegt, terwijl hij nog geen aanleiding tot wantrouwen heeft gegeven...
Hij zegt dat hij echt niet met iedereen zoent, overlaad je met sms'jes en heeft zin om je snel weer te zien. Lijkt me duidelijk ![]() |
![]() |
|
dat zit wel goed denk ik, zeker als ie blijft smsen.
En , echt jongens snappen hints niet. Ik heb t met mn vriendin soms nog steeds, ze bedoelt iets ,maar zegt t niet direct ,maar begint met vage hints, ze heeft ondertussen door dat dat vaak niet werkt(na ruim 3jaar!) maargoed, Als je iets wilt weten moet je het vragen aan em!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is hij verliefd op mij? GFT | 157 | 26-05-2009 14:27 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #101 Verwijderd | 498 | 30-06-2007 19:16 | |
Psychologie |
ff van me afschrijven.. Still-Alive | 24 | 02-12-2003 18:15 | |
Liefde & Relatie |
even een paar dringende vraagjes die ik heel graag wil weten *thx* **~yvie~** | 7 | 18-10-2002 19:36 | |
Psychologie |
vragenlijst diane | 23 | 22-05-2002 08:46 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 |