![]() |
||
Citaat:
Het misselijk en hoofdpijn kan aangeven dat er lucht is meegespoten, een luchtbubbeltje in dat systeem komt meestal in de knoop bij belangrijke punten, centrale zenuw, hersenen of dergelijke. Vanaf daar begint alles dan op te stoppen wat de problemen zo erg gaat maken. Als het weer weg is denk ik overigens niet dat je je daar nog zorgen over hoeft te maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
misselijk zijn is volgens mij heel normaal, dan ben je gwn gevoelig voor 1 van de bestandsdelen van de verdoving.
ik moest een jaar geleden ook naar tandarts voor tanden trekken, ik werd toen ik terug naar auto liep duizelig en viel bijna flauw en moest overgeven door de verdoving, maar dat komt dus gwn omdat je dus voor zo'n bestandsdeel gevoelig bent. dat maakt niet zo uit.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Weet je welk middel hij heeft gebruikt? Je zou een bijsluiter kunnen zoeken ervan, kijken wat daarin vermeld wordt. Ik zou deze reactie overigens voor de zekerheid wel bij je tandarts melden, misschien dat je inderdaad niet goed reageert of die stof, dan kan hij daar de volgende keer rekening mee houden.
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heeft de tandarts allemaal al bij jou uitgespookt? Verwijderd | 59 | 19-02-2006 15:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Algehele narcose. Wawl | 4 | 01-10-2005 17:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Aambeien anjali | 11 | 20-04-2005 12:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Compartimentssyndroom: Drukmeting been Mara | 1 | 31-10-2004 11:50 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |