![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je pure massa wil vormen moet je minstens 3x per week trainen. En dan iedere dag x delen van je lichaam (i.e maandag rug en schouders, woensdag biceps, triceps, lats en borst, vrijdag benen, en buik.) en dan wil je ongeveer tussen de 5 en 15 herhalingen zitten op een basis van 4 sets. Dat in combinatie met genoeg eiwitten en koolhydraten en er komt gestaag op een natuurlijke manier wat massa bij. Ben je wat ieler? eet wat meer. Ben je wat dikker? eet wat minder. Er is geen wetenschap voor nodig. Wel geduld en doorzettingsvermogen ![]() |
![]() |
|
^ eigenlijk is de combinatie borst + biceps, rug + tricepts en schouders + benen omdat je anders bepaalde spieren combineert. Zo is het lastig om bij je borst oefeningen niet je triceps te gebruiken.
Ook als je dik bent en je wil spiermassa moet je veel eten, krachttraining vraagt nu gewoon eenmaal veel voedingsstoffen. Gespierd worden als je dik bent betekend dat je eerst gewoon veel moet afvallen en dan pas echt kan beginnen met krachttraining. Je bent nogal lang voor je leeftijd, maar ook extreem licht. Als je dus al krachttraining doet stel ik voor dat je gewoon, veel, meer gaat eten. Dat is waarschijnlijk je probleem nr 1. Mijn broertje is in 4 maanden tijd 15kg aangekomen toen hij begonnen is met krachttraining, en hij wist waar hij mee bezig was. Dat vergt wel lading aan kwarkbakjes, eieren, extra boterham en 's avonds 2x opscheppen en tussendoor dan maar even yogurt. Als je al 2 jaar aan krachttraing doet en je hebt dat gewicht met die lengte dan is je eten je probleem. Of je zegt dat je aan krachttraining doet, maar je doet het niet. Ga maar even er vanuit dat je niet liegt. Ik ben 1.76 en week bijna 70 kilo. Ben kleiner en zwaarder dan jij en ik ben al een lichtgewicht. |
![]() |
||
Citaat:
Verder eet ik echt heel wat, maar aankomen doe ik gewoon niet. Ik zie er verder niet uit als een lichte dop of zo. Gewoon net als elke andere jongen van mijn leeftijd en met mijn lengte. Denk zelf dat 't met mijn leeftijd te maken heeft... Best grappig dat je 't vakje van mss lieg ik open laat staan ![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zei dat extensieve krachttraining meer spierweefsel ontwikkelt, en het vet als brandstof gebruikt. Je ontkracht je eigen argument een beetje als je nu zegt dat dikke mensen ongezonder zijn. Ja, als je 15kg aankomt in zeer korte tijd waar misschien 3 tot 4 kilo droge spiermassa van zijn dan ben je ongezond bezig.
Spoiler
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Krachttraining/cardio Lyne | 13 | 26-08-2008 19:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Krachttraining topic Southtown | 125 | 09-02-2008 14:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Krachttraining Thicke | 3 | 19-02-2006 13:23 | |
Vrije tijd |
Krachttraining i.c.m. Conditietraining Denkie | 10 | 11-08-2005 17:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
krachttrainen + voedingsschema aim | 76 | 17-09-2004 14:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lui van 13,14 of 15 die serieus krachttraining doen??? BliZZarD_suPerf | 23 | 09-07-2003 21:26 |