Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dàt is originaliteit ![]() |
![]() |
|
ik was eerst 'normaal'
toen wat meer alternatief achtig, beetje punk achtige invloeden. ik heb zojuist een hanekam genomen, maar kleed me soms vrij normaal. als ik het maar mooi/leuk vind is wat telt voor kleding/muziek voor mij(en dus lifestyle)
|
Naarmate je ouder word, veranderen je intresses, je leert nieuwe mensen kennen, en krijgt een beeld van hun gedachtengang en sommige dingen spreken je aan en probeer je een beetje in je eigen stijl te verwerken.
Vroeger had ik meer van: "Shock the world" en nu draait het bij mij meer om idealen en dergelijke.
|
Hmm..
vroeger droeg ik ook gewoon wat mijn moeder leuk vond enzo.. in de brugklas wilde ik dolgraag gewoon normaal overkomen. droeg gewone kleding enzo, spijkerbroek, of een tuinbroek, dat heb ik ook nog gehad ![]() in de 2e wilde ik eigenlijk wel een beetje anders zijn dan de rest, want hun smaak beviel me gewoon niet. ik zit echt op een onwijze kakschool waar je, om een beetje geaccepteerd te worden, tenminste een polo moest dragen, hockeyen en vooral heel volwassen moest doen, behalve in het weekend dan. maar daar had ik eigenlijk absoluut geen zin in, en toen kwam ik een beetje in aanraking met gewoon overseas broeken, van die met wijduitlopende pijpen. en allemaal kleurtjes wilde ik, en opvallende dingen. maar in een echte shock-the-world-periode was ik niet, want daar had ik gewoonweg het lef niet voor. in de 4e had ik er wel genoeg van om zo genegeerd te worden, en toen dacht ik: waarom doe ik niet gewoon zoals de rest van de school? toen heb ik zowaar mijn eerste ROZE polo gekocht, van Bien Bleu.. de kakkers gingen inderdaad anders naar me kijken. maar het beviel me toch niet echt. ze vonden zichzelf al zo gigantisch volwassen .. aan het eind van de vierde had ik er ook geen zin meer in, ik draag nu gewoon wat ik leuk vind, gewoon met kleuren, wijde kleren, leuke dingen voor mijn haar, make-up.. ik maak zelf wat frutsels enzo (van wat ik vroeger heb gedragen ja, om ff ontopic te gaan ![]() en het boeit me gewoon geen **** meer wat de rest van de school daar van denkt, want het is gewoon een kutschool. zo Lieke heeft gesproken ![]() CONCLUSIE ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 16-08-2002 om 20:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben nooit echt veranderd van lifestyle; maar binnen m'n hokje ben ik natuurlijk wel met vallen en opstaan gevormd tot wat ik nu ben, waardoor ik in dat hokje verschillende richtingen uit ben geweest, zeg maar.. |
![]() |
|
![]() |
ik droeg op de basisschool gewone kleding, wel vaak zwart, op de middelbare school kreeg ik echt zo'n fase van ik-moet-er-hetzlefde-uitzien-als-de-rest-anders-hoor-ik-er-niet-bij en liep ik dus in vrolijk gekleurde dingetjes, maar ik werd t al snel zat en wóu er niet meer bij horen, en ging weer terug naar zwart, eventjes een shock-the-world fase gehad en nu gewoon "gothic"
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
veranderingen in lifestyle *oma* | 54 | 02-06-2005 09:50 | |
Lifestyle |
wiens ''style'' van Lifestyle? Eyv | 30 | 04-10-2003 17:37 | |
Lifestyle |