Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2013, 15:49
deEspana
deEspana is offline
Na een verkeerde studiekeuze heb ik besloten te stoppen in het 1e jaar en een jaartje te gaan werken en een buitenland ervaring op te doen.
Nu was het idee om een talencursus van 3 maanden te volgen rond april\ mei in Spanje. Mijn vraag is of er mensen zijn die ervaringen en\ of aanbevelingen hebben.
Ik heb nog geen idee naar welke plaats ik het beste kan gaan en het belangrijkste misschien wel, met welke organisatie. EF bijv. lijkt de beste optie voor studenten van mijn leeftijd ( 17), maar is ook meteen de duurste. Weet iemand misschien een goede organisatie, waar ik ook een beetje tussen leeftijdsgenoten zal zitten?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2014, 10:28
nathalie02
nathalie02 is offline
yo soy ocupado con esta www.spaans-leren.eu exito!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2014, 10:48
sexylexy
sexylexy is offline
Er zijn behalve EF heeel veel organisaties (kijk maar naar www.studytravel.nl.

Wat ook leuk is, is om Spaans leren met iets anders te combineren. Je zit namelijk al gauw 4 uur per dag in de klas en naast uitgaan / drinken is een andere vaardigheid ook heel erg leuk. Zo kende ik een gozer die in Costa Rica ook stage liep en een huis inrichtte. Sommigen werken online tijdens hun verblijf. Zelf vind ik surfen leuk, maar het ligt eraan wanneer je gaat, na wat googelen kon ik er hier nog wat over vinden (wil het zelf ook graag weer doen): http://www.surfhostel.net/2013/05/01...urfing-part-i/

In Spanje zal je de meeste mensen van je leeftijd vinden, plaatsen als Salamanca zitten vol met jongeren die alleen maar feesten en drinken
Oud 08-04-2014, 14:01
Meissie1994
Meissie1994 is offline
Dat wil ik ook nog altijd doen, Spaans leren in het buitenland. Lijkt me super gaaf!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 21:43
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Dat wil ik ook nog altijd doen, Spaans leren in het buitenland. Lijkt me super gaaf!
Vooral niet doen in Panama of de rest van Centraal- en Zuid-Amerika. Zo super gaaf is het niet altijd . Als je al zo nodig Nederland wil verlaten om Spaans te leren, leer het dan in Spanje zelf.
Oud 08-04-2014, 21:48
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:

In Spanje zal je de meeste mensen van je leeftijd vinden, plaatsen als Salamanca zitten vol met jongeren die alleen maar feesten en drinken
Heel plat en ordinair dus. Ik kan meer respect opbrengen voor mensen die Spaans leren d.m.v. een zelfstudie. Pure discipline zonder onzinnige, ordinaire randzaken die voor sommige mensen kennelijk erg aantrekkelijk zijn.
Oud 09-04-2014, 16:43
Verwijderd
Ik ben zelf ook met EF weggeweest, naar Frankrijk, maar ik ben er wel heel enthousiast over, maar ik denk dat het niet heel veel uitmaakt met welke organisatie je gaat. StudyTravels heeft bijvoorbeeld ook een goed aanbod.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten