Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
-Desecrator
|
![]() |
ik weet het niet hoor tis echt een moeilijke situatie maar dat van een beetje liefde krijgen is beter dan helemaal niks daar ben ik het niet mee eens...denk dat als deze situatie niet veranderd dat ik liever alleen ben en open sta voor een jongen die wel voor mij wil gaan en ook rekening houd met mij en mijn gevoelens....niet???echt lastig hoor...vooral als je echt van diegene houd.
|
Verwijderd
|
Hangt er vanaf wat je 'op de tweede plaats komen' vindt. Als ik een echt vaste vriendin zou hebben zou die ook ná m'n studie komen. Laten we ff wel wezen, ik ga echt niet m'n studie verwaarlozen voor een meisje. De meisjes die mijn vrienden zouden kunnen zijn weten dat ook van me en accepteren dat, omdat ze zelf net zo zijn.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
maar...wat dan als er dadelijk wat met een van je ouders gebeurt en jullie als kinderen zijn allebei het huis uit en hebben hun eigen leven dan zit een van je ouders altijd alleen...dat is ook een nadeel van geen vrienden hebben...hoop niet dat het ooit gebeurt by the way!tis alleen maar een hersenspinsel
||
Citaat:
|
Ik zou er met hem over praten en hem zeggen dat ik me daar niet fijn bij voel.. Natuurlijk hoeft hij niet al zijn *dingen* af te zeggen voor mij maar moet hij ook tijd maken voor zichzelf enzo..
Maar hij moet ook aandacht kunnen hebben voor mij en niet constant met zn gedachten ergens anders bij zijn. Als dat niet helpt en ik ben nog steeds nr 2. dan zou ik het uitmaken.. Dan zou ik vinden dat ik toch beter verder dan dat.. Ook al zou ik nog zo verliefd op hem zijn.. het is dan dus duidelijk niet helemaal wederzijds want hij is meer verliefd op zn nr 1.
|
![]() |
Altijd op de tweede plaats komen zou ik zeker niet prettig vinden, maar ik kan wel begrijpen dat ik niet altijd en eeuwig 100% van zijn aandacht kan krijgen, hij heeft ook nog andere dingen te doen in zijn leven en het is logisch dat iemand niet meteen zijn of haar vriendenkring laat stikken en zijn studie laat versloffen.
Wat ik niet zou pikken is als ik voor mijn gevoel op de reservebank zou zitten, als hij met mij zou afspreken als hij niks beters te doen heeft. Ik wil wel het gevoel hebben dat hij mij in elk geval heel erg belangrijk vindt en dat hij tijd en energie in de relatie wil steken. Als hij overduidelijk zou laten merken dat ik voor hem second best was en dat geeft mij een slecht gevoel dan zou ik daar over praten en als dat niet zou helpen, afwegen of ik nog wel door zou willen gaan met de relatie. Maar er zullen ook relaties zijn waarin beide partners heel druk bezet zijn en hun relatie niet op het eerste plan hebben staan, als dat van beide kanten zo is dan is het misschien geen probleem, zodra een van beide partijen erdoor gekwetst wordt wel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Dr. Korsakov | 56 | 29-05-2007 16:15 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou jij doen? LaResistance | 25 | 26-05-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen?? charly not | 2 | 12-04-2002 19:00 |