Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mja, ik zou behoorlijk gekwetst zijn.. Mja, vlak voor mn dood, nee, ik wil met een goed gevoel sterven, vertel het me maar een jaartje van tevoren, dan kan ik er aan wennen, en toch nog gelukkig sterven.. (voor zover je weet wanneer je dood gaat mja)
|
![]() |
Ik weet niet hoe tot deze vreemde ideeen komt maar vooruit:
Als je van ze weet dat ze het niet menen maakt t misschien niet heel veel uit als ze t tegen je zeggen (eerlijk). Dan kan je t misschien nog uitpraten. En anders zou ik lekker tussen de dieren gaan zitten in het bos en daar doodgaan, want het ging hier over onaardige mensen toch? Maar ja, dit is ook weer zoiets wat iedereen anders zal intepreteren. |
![]() |
|
mwah, ja ik zou denk ik wel willen dat ze dat eerlijk zeiden ipv dat ze later met z'n allen zitten van: 'nou, die hebben we toch even goed voor de gek gehouden he?'
En ik zou ze dan natuurlijk nog even goed terug kunnen pakken waar ik denk ik toch wel heel erge neigingen naar zou hebben.
|
![]() |
Jah..ik zou het wel willen weten denk ik, al is het alleen maar om erachter te komen waarom dat was en toch nog alle dingen die ze tegen me houden uit te praten.
Ik denk trouwens niet dat ze het tegen me zullen zeggen...mensen die (bijna) doodgaan zijn altijd ineens heel geweldig (niet dat dat erg is hoor, dan sterven er meer mensen gelukkig...)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Plastische chirurgie Verwijderd | 188 | 04-04-2007 10:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Executie Stanley Tookie Williams, morgen al... Verwijderd | 109 | 15-12-2005 23:46 | |
Psychologie |
OCS (dwang)neurosie allyson young | 61 | 03-05-2005 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
misschien morgen FIEloSOOF | 8 | 21-06-2004 07:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe zou je adviseren om te leven? Rerisen Phoenix | 18 | 25-09-2002 20:56 | |
Verhalen & Gedichten |
de tuinman en de Dood shooter | 2 | 02-04-2002 21:30 |