Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2002, 19:55
Marlieske
Marlieske is offline
Hallo,

Ik ben veertien en ik heb een heel lieve vriend. We zouden graag vingeren en aftrekken. Pijpen en beffen. Maar zijn we te jong? Mijn vriend is even oud? Wanneer was jullie eerste keer dat je deze dingen deed? Heb je ook nog tips om m'n vriend te verwennen?

Marlies
Oud 13-09-2002, 20:04
Marlieske
Marlieske is offline
Helemaal geen slotje. De vragen zijn anders en trouwens, ik wil graag enkele tips, is dat zo erg!!!
Als je niet antwoord, moet er toch geen slotje op. Geef dan enkele tips he!!!
Oud 13-09-2002, 20:06
Candle04
Candle04 is offline
Citaat:
Marlieske schreef:

Helemaal geen slotje. De vragen zijn anders en trouwens, ik wil graag enkele tips, is dat zo erg!!!
de tekst in de eerste post van deze topic en deze topic zijn hetzelfde, behalve dat hier 1 zinnetje ontbreekt over de condoom automaat... en in alle topics gaat het geloof ik over verwennen...
Oud 13-09-2002, 20:06
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
je bent te jong als je er nog neit klaar voor bent wij kunnen dit vanachter onze computer natuurlijk niet beoordelen dus is het het beste om het jezelf af te vragen "wil ik het,wil ik het met hem"
etc etc...

ik was trouwens 15 toen ik met dergenlijke dingen begon..
Oud 13-09-2002, 20:10
Marlieske
Marlieske is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
je bent te jong als je er nog neit klaar voor bent wij kunnen dit vanachter onze computer natuurlijk niet beoordelen dus is het het beste om het jezelf af te vragen "wil ik het,wil ik het met hem"
etc etc...

ik was trouwens 15 toen ik met dergenlijke dingen begon..
Voila das nu es een deftig antwoord zie. Dat moet ek hebben. Niet zo van die mannen die neuten over een slotje!!!!
Dus alle verwentips enzo zijn ook welkom!!!! Het is toch normaal dat ik men vriend es wil verwennen???? of niet soms????
Oud 13-09-2002, 20:11
Candle04
Candle04 is offline
Citaat:
Marlieske schreef:

Voila das nu es een deftig antwoord zie. Dat moet ek hebben. Niet zo van die mannen die neuten over een slotje!!!!
Dus alle verwentips enzo zijn ook welkom!!!! Het is toch normaal dat ik men vriend es wil verwennen???? of niet soms????
niet dat je het in meerdere topics tegelijk gaat vragen
Oud 13-09-2002, 20:14
Marlieske
Marlieske is offline
Citaat:
Candle04 schreef:
niet dat je het in meerdere topics tegelijk gaat vragen
Ja, als ze bij het ene niet antwoorden, dacht ik, laat ik het nog es vragen e. Ik heb ook de vraag over condomaten weggelaten, omdat er bijna geen Belgen (is me nu duidelijk) op dit forumpje zitten!!!
Oud 13-09-2002, 20:14
Squall
Squall is offline
Citaat:
Marlieske schreef:
Hallo,

Ik ben veertien en ik heb een heel lieve vriend. We zouden graag vingeren en aftrekken. Pijpen en beffen. Maar zijn we te jong? Mijn vriend is even oud? Wanneer was jullie eerste keer dat je deze dingen deed? Heb je ook nog tips om m'n vriend te verwennen?

Marlies

Wat is het probleem om op je 14de te gaan w00liewhoopen als je er maar zeker van bent dat je er klaar voor bent. Gewoon je pikkie achterna netzoals een stokpaardje. Follow The leader. Of in jullie geval volg jullie zintuigjes
Oud 13-09-2002, 20:17
PiNoW
PiNoW is offline
waarom niet?
Oud 13-09-2002, 20:17
Verwijderd
beter kome hier ff een forumbaas die hier slotjes op pleure.. ik erger me nogal... en volgens mij zijn er daar meer van...
Oud 13-09-2002, 20:19
Candle04
Candle04 is offline
Citaat:
Marlieske schreef:

Ja, als ze bij het ene niet antwoorden, dacht ik, laat ik het nog es vragen e. Ik heb ook de vraag over condomaten weggelaten, omdat er bijna geen Belgen (is me nu duidelijk) op dit forumpje zitten!!!
ow ja, en iedereen moet ook zo verslaafd zijn dat ze hier 24/7 zitten en elke 10 seconde op refresh drukken.. get real
Oud 13-09-2002, 20:19
Marlieske
Marlieske is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
beter kome hier ff een forumbaas die hier slotjes op pleure.. ik erger me nogal... en volgens mij zijn er daar meer van...
Je hoeft dit hier niet te lezen, dus waarom erger je. Ga door met lezen van andere vragen en let niet op deze, dan hoef je je ook niet te ergeren !!!!
Oud 13-09-2002, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Marlieske schreef:

Je hoeft dit hier niet te lezen, dus waarom erger je. Ga door met lezen van andere vragen en let niet op deze, dan hoef je je ook niet te ergeren !!!!
of jij opent gewoon 1 topic!!!!! ipv 3!!!
Oud 13-09-2002, 20:22
Marlieske
Marlieske is offline
Citaat:
Candle04 schreef:
ow ja, en iedereen moet ook zo verslaafd zijn dat ze hier 24/7 zitten en elke 10 seconde op refresh drukken.. get real
Dat is mss wel niet het geval hoor. Al zeker drie maanden alst ni langer is geleden dat ik hier ff goeiedag kwam zeggen!!! Flikker op! Ga iemand anders ff gaan kloten door alleen maar kritiek te geven. Ik zet deze vraag wel om wat wijzer te worden! Niet om ff te luisteren naar jouw gezeik! Als het je niet aanstaat hou dan gewoon je bek en ga ff op een ander forum gaan leuteren!!! Dank u!
Oud 13-09-2002, 20:23
Candle04
Candle04 is offline
Citaat:
Marlieske schreef:

Dat is mss wel niet het geval hoor. Al zeker drie maanden alst ni langer is geleden dat ik hier ff goeiedag kwam zeggen!!! Flikker op! Ga iemand anders ff gaan kloten door alleen maar kritiek te geven. Ik zet deze vraag wel om wat wijzer te worden! Niet om ff te luisteren naar jouw gezeik! Als het je niet aanstaat hou dan gewoon je bek en ga ff op een ander forum gaan leuteren!!! Dank u!
jij opent 3 topics binnen een half uur, waarvan de onderwerpen zeer veel overlappen, zo niet hetzelfde zijn... niet ik :roll:
Oud 13-09-2002, 20:26
Candle04
Candle04 is offline
Citaat:
Marlieske schreef:
Hallo,

Ik ben veertien en ik heb een heel lieve vriend. We zouden graag vingeren en aftrekken. Pijpen en beffen. Maar zijn we te jong?

hoe vaak zou dat gevraagd zijn hier...?
Citaat:
Mijn vriend is even oud? Wanneer was jullie eerste keer dat je deze dingen deed?
zelfde...
Citaat:
Heb je ook nog tips om m'n vriend te verwennen?

Marlies
http://forum.scholieren.com/showthre...ight=verwennen
Oud 13-09-2002, 20:30
Marlieske
Marlieske is offline
Citaat:
Candle04 schreef:

hoe vaak zou dat gevraagd zijn hier...?

zelfde... http://forum.scholieren.com/showthre...ight=verwennen
Zaag nu es niet zo. Heb de vraag hier nog nooit gezien!!! Jij wel, show me!!!! Klojo
Oud 13-09-2002, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Marlieske schreef:

Zaag nu es niet zo. Heb de vraag hier nog nooit gezien!!! Jij wel, show me!!!! Klojo
beter hoef jij hier niet zo te schelden meisje... want jij bent hier geloof ik nieuw... dus je mag je wel eens een beetje gaan gedragen, anders zal je hier niet lang blijve
Oud 13-09-2002, 20:34
Squall
Squall is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

beter hoef jij hier niet zo te schelden meisje... want jij bent hier geloof ik nieuw... dus je mag je wel eens een beetje gaan gedragen, anders zal je hier niet lang blijve
hee stefanlovertje jij begint mij eerlijk gezegd ook te irriteren met elke keer dat gezeur over je stefan. Wat kan ons het hele forum dus schelen dat jij met die stefan heeft dat hoeft niet iedereen te weten hoor. wees gewoon is wat volwassener en ga anders lekker naar www.leerlingen.com ofzo dat is voor groupies like you!
Oud 13-09-2002, 20:35
Marlieske
Marlieske is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

Ik zou men mond maar houden, want ik ben hier al langer dan een jaar!!! Dus shut the fuck up!!!!
Oud 13-09-2002, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Squall schreef:

hee stefanlovertje jij begint mij eerlijk gezegd ook te irriteren met elke keer dat gezeur over je stefan. Wat kan ons het hele forum dus schelen dat jij met die stefan heeft dat hoeft niet iedereen te weten hoor. wees gewoon is wat volwassener en ga anders lekker naar www.leerlingen.com ofzo dat is voor groupies like you!
dit gezeik over stefan begint me ook de keel uit te hangen! daar heb ik een paar maanden gelede ook al hele discussies over gehad...
vind jij dit dan gewoon??? drie topics openen over 1 ond.??
Oud 13-09-2002, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Marlieske schreef:

Ik zou men mond maar houden, want ik ben hier al langer dan een jaar!!! Dus shut the fuck up!!!!
ja 'k zie 't ook net

maar daarom hoef je nog niet zo te schelde
Oud 13-09-2002, 20:37
Squall
Squall is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

dit gezeik over stefan begint me ook de keel uit te hangen! daar heb ik een paar maanden gelede ook al hele discussies over gehad...
vind jij dit dan gewoon??? drie topics openen over 1 ond.??
Je moet gewoon is je pieppppppp houden over die stefan screw him!!!!!!!!
Oud 13-09-2002, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Squall schreef:

waarom dan toch?????????????????????????

dit is toch SEKSUALITEIT!!

seks doe je in je uppie of met twee of drie of weet ik veel...

en ik doe dat dus met STEFAN!

dus ik praat over STEFAN want daar heb ik seks mee.. waar het om gaat in dit forum
Oud 13-09-2002, 20:41
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Squall schreef:

Inderdaad we weten nu INDERDAAD wel dat je die gozer wel mag wat the hell doe jehier nog als je hem zo leuk vind jaag je ouders het huis uit en ga met hem liggen honkebonke op het bed
Oud 13-09-2002, 20:41
Marlieske
Marlieske is offline
Seg, stefanloverken, moek mij op mijn blote kniekes zetten en u smeken dajje nu eindelijk es uwen bek hou! Ik scheld alleen omda gij begonnen zijt met zeiken op al mijn topics. Als ge niks serieus te zeggen hebt, waarom houdt ge dan gewoon uwen bek ni. Kloot de mensen toch niet met uw gezaag. Iedereen die een topic opent, doet dat ni om op uw gezaag te zien, ma om iet bij te leren of weet ik veel wa! Dus als ge niks serieus te zeggen hebt ga dan gewoon weg!!! OKE!!!!!!!
Oud 13-09-2002, 20:42
Squall
Squall is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

dus ik praat over STEFAN want daar heb ik seks mee.. waar het om gaat in dit forum
Van mij part heb je sex!!!! met boudewijn buch of hans van der tocht of met ome jaap de groenteboer it doesn´t matter lady!
Het feit is dat we niet steeds hoeven aan te horen hoe fijn je het hebt met stefan. Ga lekker een dagboek over stefan houden hebben wij er geen last meer van en heb jij genoeg notities over hem. Everyone happy again.
Marlieske
Marlieske is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

Dit heeft dus echt niks met het topic te maken, dus ga ff ergens anders je ruzietje gaan uitvechten ja?
Verwijderd
Citaat:
Marlieske schreef:
Seg, stefanloverken, moek mij op mijn blote kniekes zetten en u smeken dajje nu eindelijk es uwen bek hou! Ik scheld alleen omda gij begonnen zijt met zeiken op al mijn topics. Als ge niks serieus te zeggen hebt, waarom houdt ge dan gewoon uwen bek ni. Kloot de mensen toch niet met uw gezaag. Iedereen die een topic opent, doet dat ni om op uw gezaag te zien, ma om iet bij te leren of weet ik veel wa! Dus als ge niks serieus te zeggen hebt ga dan gewoon weg!!! OKE!!!!!!!

nee
Oud 13-09-2002, 20:43
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Squall schreef:

Van mij part heb je sex!!!! met boudewijn buch of hans van der tocht of met ome jaap de groenteboer it doesn´t matter lady!
Het feit is dat we niet steeds hoeven aan te horen hoe fijn je het hebt met stefan. Ga lekker een dagboek over stefan houden hebben wij er geen last meer van en heb jij genoeg notities over hem. Everyone happy again.
exacly lets make peace again
Oud 13-09-2002, 20:44
Marlieske
Marlieske is offline
Is iedereen nu weer happy en vriendjes!!! Goed zo, ben ik blij om. Iedereen gelukkig en ben ik af van al dat gezeik op mijn topic!!! Peace!!!!!!!
Oud 13-09-2002, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Squall schreef:

sorry meld me lekker aan op msn wat van onze topicstarter moge we geen ruzie make of bekvechte op 1 van haar topics
Oud 13-09-2002, 20:46
Marlieske
Marlieske is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

sorry meld me lekker aan op msn wat van onze topicstarter moge we geen ruzie make of bekvechte op 1 van haar topics
Hih, dit vond ik een goeie, heb toevallig ook msn. Kunnen we daar ff elkaar kloten mss???
Oud 13-09-2002, 20:48
Marlieske
Marlieske is offline
En voor u is het topicstartSTer!!
Oud 13-09-2002, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Marlieske schreef:

Hih, dit vond ik een goeie, heb toevallig ook msn. Kunnen we daar ff elkaar kloten mss???

ja doen we... kijk maar in me info
Oud 13-09-2002, 20:49
Marlieske
Marlieske is offline
Oef, het is eindelijk weer rustig op men topic!
Oud 13-09-2002, 21:55
Verwijderd
tijd om dat te veranderen...
Oud 13-09-2002, 23:02
S
S is offline
HALLO?!

Als je de vraag stelt of je te jong bent, ben je te jong ja. Wanneer je inziet dat je er klaar voor bent, wanneer je je er klaar voor VOELT, dán ben je niet meer te jong. Snap?
Oud 14-09-2002, 02:53
Verwijderd
stel je voor dat je 15 bent en moeder
en dus 29 en oma
(tjek A&N)
Oud 14-09-2002, 06:09
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
deapthroaten.
Oud 14-09-2002, 06:45
Verwijderd
Erg zielige topic....
Oud 14-09-2002, 07:35
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Marlieske schreef:

gebruik de search

http://forum.scholieren.com/search.php?s=

en je komt een heel eind
Oud 14-09-2002, 08:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Marlieske schreef:
Hallo,

Marlies
Ik persoonlijk vind 14 te jong ja, qua 'getal' dan. Maar ik kan natuurlijk niet weten of jullie er ook daadwerkelijk aan toe zijn...
Ik was 15, eigenlijk ook te jong, ik had achteraf gezien liever nog twee jaartjes gewacht. Vraag gewoon aan je vriend wat hij lekker vindt en wat zijn verwachtingen zijn, dan komt het wel goed.
Oud 14-09-2002, 08:48
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik persoonlijk vind 14 te jong ja, qua 'getal' dan. Maar ik kan natuurlijk niet weten of jullie er ook daadwerkelijk aan toe zijn...
Ik was 15, eigenlijk ook te jong, ik had achteraf gezien liever nog twee jaartjes gewacht. Vraag gewoon aan je vriend wat hij lekker vindt en wat zijn verwachtingen zijn, dan komt het wel goed.

wacht hoop vol op een lange mail
Oud 14-09-2002, 09:20
dystopia
dystopia is offline
Teveel cechat.. en vraag is beantwoord; dicht

Regels voor berichten