![]() |
|
standjuh
vriendjuh ![]() sex is wat je er zelf van maakt , tenzij je echt een probleem hebt en dit is zeker weten geen probleem En sex draait niet alleen om klaarkomen ![]()
|
HI!
Bij mij heeft het ook super lang geduurd voor dat ik klaarkwam.. Ik heb veel bedpartners gehad.. maar ik dacht er nooit aan dat ik ook kon klaarkomen.. deed het ook nooit met mezelf.. Todat ik me vriend ontmoette, toen begon het.. hij vond het erg vervelend dat ik nooit kwam..en hij rade mij aan om het een x zelf te gaan probeeren.. Dus ik veel oefen onder de douche ![]() En opeens kreeg ik het! toen ik het eenmaal een beetje doorhad.. legde ik mijn vriend uit waar hij prescies moest wezen.. en toen lukte het hem ook! Dus probeer een beetje uit te proberen bij jezelf! en als het je lukt! kun je het je vriendje laten proberen! (sorry voor de vele spelfouten.. ben niet zo'n held ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*'I'he Prophet, die qua sex toch echt een vrouw is (maar wel een bisexuele die neigt naar andere vrouwen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
14 & nog nooit klaargekomen... kopin | 14 | 07-06-2013 20:58 | |
Seksualiteit |
klaarkomen ExAarbei | 10 | 09-01-2007 11:28 | |
Seksualiteit |
Plas gevoel Klaarkomen?? Sigaklop | 13 | 16-08-2004 21:35 | |
Seksualiteit |
HELP; Nog nooit klaargekomen Aloah | 7 | 24-11-2003 21:32 | |
Seksualiteit |
Meiden die nog *nooit* zijn klaargekomen... sofie3 | 26 | 11-07-2002 18:31 | |
Seksualiteit |
Nooit klaargekomen is de eerste keer neuken ook niet klaarkomen. leeg hersencelletje | 10 | 09-01-2002 13:41 |