![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat hangt denkek gewoon van mens tot mens af en van hoe actief hij is enzo...
|
Helaas lig ik 's nachts te veel te piekeren waardoor ik veel en veel te weinig slaap.
Gelukkig kan ik meestal een beetje bij slapen op school. ![]() Wat moet je er anders he ![]() In het weekend slaap ik meestal tussen de 9 en 13 uur, helaas is ook dat de laatste tijd een beetje minder geworden... ![]()
|
![]() |
Gemiddelde is 8 uur, mar ik heb 10 uur nodig....Maar meestal ben ik te koppig om naar bed toe te gaan zodat ik nog maar 7-8 uur slaap. In het weekend haal ik dan mijn slaap in en slaap ik ,ligt eraan of ik uit ga of niet, van 11 uur 's avonds tot 2 uur in de middag. Ik kan als ik weinig heb geslapen door de week en als ik uit ben geweest makkelijk pas rond het avondeten wakker worden. lekker lui dus
|
![]() |
|
Door de week slaap ik zo'n 7 à 8 uur, maar eigenlijk heb ik er 10 nodig geloof ik.
Van vrijdag op zaterdag slaap ik er meestal 14 om in te halen, en de nacht daarna ongeveer 12.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik slaap sinds afgelopen 2 weken vanaf halluf 8 sávonds...als ut nie eerder is.....en 'k moet er om 7 uur uit.....en ik ben de heeeeeeeele dag doodmoe!!!!!!
binnenkort laat ik me testen op pfeiffer..... dá';s natuurlijk weer un vaag voorbeeld... ik denk dat 8 tot 10 uur normaal is! voor mij wel tenminste...
|
![]() |
ik slaap gemiddeld zoon 6 uurtjes als ik naar school moet en ook in het weekend want dan ga ik veelste laat naar bed
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
ik slaap doordeweeks ongeveer 6 uur per nacht en in het weekend minder (ongeveer 4 uur per nacht, omdat ik dan uit ben geweest). Dat is voor mij echt heel weinig en volgens mij leid ik momenteel ook aan een chronisch slaapgebrek ofzo, want ik ben eigenlijk te moe om maar uberhaupt iets (aan schoolwerk) te doen.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
doordeweeks ongeveer 7 uur, ligt eraan hoe lang ik kan uitslapen natuurlijk. De enige dag dat ik acht kan uitslapen is dinsdag. Zaterdagavond ga ik uit en dan ben ik meestal ook weer vroeg wakker...
Alleen heb ik wel veel slaap nodig, dat is echt irritant. -x- Alicia [Dit bericht is aangepast door Alicia Silverstone (04-11-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Te veel dromen Verwijderd | 6 | 05-06-2012 20:00 | |