![]() |
|
ik denk dat het eninge is wat JIJ kan doen, is geduldig zijn, haar de tijd geven en niet teveel mee zitten, want zodra jij ongeduldig word komt het er helemaal niet van, en als je rustig blijft krijgt zij de tijd om erover heen te komen
|
![]() |
ik heb ook zoiets meegemaakt met mijn ex. Het is echt niet leuk. Ik heb nu weer een nieuwe vriend, hij is erg geduldig en heel erg lief. We praten er ook samen over en dat helpt bij mij erg veel. In het begin is het moeilijk om er met je vriend over te praten, maar geloof me het helpt echt. Je moet haar ook het gevoel geven dat ze jou voor 300% kan vertrouwen! Ik hoop dat je haar kan helpen, wat natuurlijk ook ten goede komt aan jullie relatie... liefs
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het feit dat je hier vraagt hoe je der kan helpen zegt al genoeg vind ik zo
![]() Nee, je moet haar zo vaak mogelijk vertellen en duidelijk maken dat je op der zal wachten. Ze moet zich niet onder druk gezet voelen, en weten dat het jou om haar gaat, niet om de sex! Zoals je al zei, is ze het wachten waard ![]() En als het dan eenmaal zover is, dan zal het vast heel erg mooi zijn ![]() Succes! en sterkte der mee |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wie kan me helpen... -x-Sanne-x- | 5 | 16-12-2006 23:11 | |
Studeren |
Nieuwe opleiding, help help ! Afwezig | 5 | 20-09-2005 08:31 | |
Software & Hardware |
[errors] Help me a.u.b.! Severus | 7 | 13-08-2003 00:49 | |
Software & Hardware |
vrij groot probleem, wie het oplost kan rekenen op een beloning Verwijderd | 22 | 22-04-2002 15:48 | |
Software & Hardware |
CD-REWRITER probleempje.. wie kan me helpen?? icegirl.com | 11 | 24-02-2002 21:49 | |
Software & Hardware |
Probleem met geluid... Lunatic1908 | 8 | 22-06-2001 14:37 |