![]() |
|
Als je je gewoon elke ochtend scheert (zoals je zelf al zegt), heb ik er geen problemen mee, maar eigenlijk vind ik stoppels wel sexy...
![]() ![]() Borsthaar? soms ook heel stoer, maar t kan ook wel weer teveel zijn... als je dr mee zit, kun je t harsen,waxen of van die dingen, als je niet wilt scheren... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is juist naar... maar ff reactie op de topic opener: ik vind t zelf eigenlijk niet echt mooi, maar dat verschilt eige nlijk per persoon, bij sommige vind ik sikje of dergelijk wel mooi maar meestal niet. Mja wij zitten eigenlijk ook wel met een gelijksoortig probleem alleen wij moeten t niet iedere dag ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij jongere mannen kan het ook best leuk staan hoor, als 't maar niet een paar haren zijn ofzo, 't moet wel egaal zijn. Maar 'k vind 't altijd wel mannelijk staan. |
![]() |
|
![]() |
Als je je gewoon elke dag scheert, is er niets aan de hand. Vindt het doodnormaal, bij mij thuis zijn ze allemaal giga-behaard, dus misschien scheelt dat. Ben het gewend.
Vindt het wel mannelijk staan eigenlijk!!! Bij zo'n raar glad huidje krijg ik de kriebels!!!!!!!!
|
![]() |
weet je wat ik zo raar vind....in mijn omgeving willen alle gasten zonder baardgroei of met minder baardgroei even veel baardgroei als ik (en dat is behoorlijk veeeeeeeel) maar ik wil juist weinig tot geen baargroei
Ik heb even een vraagje....ik heb dan dus ook best wel heel erge baardgroei maar ik begin dat scheren met mach 3 onderhand wel een beetje heel erg k*t te vinden....ik zit erover na te denken om een electrisch appartaat te kopen......ik heb gehoort dat dit eigenlijk helemaal niet mooi scheert, jad dat dit gewoon een k*tresultaat levert...is dit waar bij mensen met veel baardgroei...gat het sneller?....voelt het minder geirriteerd aan (heb ik altijd bij natscheren...een half uurtje ofzo dat het echt kut voelt). groetjes Sander |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
transseksueel danny14 | 78 | 18-07-2012 21:13 | |
Liefde & Relatie |