Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @latino-gurl: weet je moeder dat jij er zo onder lijdt? |
![]() |
|
![]() |
ten eerste : bedankt voor jullie reacties dit is al een steun voor mij
maar mijn moeder weet niet dat ik er onder lijd, ik heb moeite om te huilen waar iemand bij is, ik laat nooit egt m'n emoties zien, drm is het voor mij extra moeilijk.
||
Citaat:
zeker als je wéét dat diegene problemen ed heeft. @ latino-gurl: kan je goed met je moeder praten...? Het scheelt al dat jullie in dezelfde situatie ed zitten, ze je moeder is ed, en je dan misschien beter kan praten oid.. En zoek hulp idd. Ook al kan je moeilijk emoties ed zien, jij (en je vader...) kunnen alle hulp gebruiken als ik het zo lees..
|
Tja, zoek inderdaad hulp voor jezelf. Maar voor je ouders is het lastiger om hulp te zoeken als 'kind'. Daarom is het misschien makkelijker een familielid in te schakelen die dan hulp kan zoeken voor je ouders. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je als kind voor je ouders moet zoeken en volwassenen hebben ook vaak veel meer overwicht om wat aan problemen te kunnen doen.
Dan hoef jij in ieder geval ook niet de last van je ouders op je te nemen...
|
Verwijderd
|
Misschien kun je idd toch proberen met je moeder er over te praten. Desnoods doormiddel van een briefje ofzo. Dan weet ze iig dat je er onder lijdt (al zal ze dat vast ook wel zien). Plus dat jullie er dan samen over kunnen praten, ze zit idd in (ongeveer) dezelfde situatie ed.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Topique de ctrl-c et ctrl-v! hasseltboy | 500 | 31-12-2005 13:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Respect voor elkaar tram000 | 75 | 05-01-2005 12:23 | |
Muziek |
Tekstbattle spire | 259 | 01-02-2004 11:40 | |
Liefde & Relatie |
ik hou nog steeds van mijn (ex)vriend.. robbie-fan | 12 | 29-05-2003 19:17 | |
Liefde & Relatie |
verdriet door het verleden..moet ik het vergeten?ik kan het niet... Lieverd17 | 7 | 17-01-2003 20:09 |