Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
weet je hoe heerlijk het is om onderuitgezakt met benen wijd in de klas te zitten als je brak bent ![]() ![]() Ik heb dan op dat moment wel een wijde skatebroek aan ofzo, bij een strakkere broek ben ik meer geneigd met benen bij/over elkaar te zitten. Bij een rokje of té strakke broek zou ik het niet doen - 'liplees' gevaar ![]() Maar het hangt idd ook af van de situatie
||
![]() |
Citaat:
ja dasecht lelijk.. me moeder had dat ook, moest ze die hele ader uit haar been trekken ik heb t ook een klein btje ![]() meestal zit ik met me benen over elkaar... alleen soms worden ze dan moe ofzo.. en dan doek ze gewoon uit elkaar... niet te ver.. als je een wijde broek aan heb, staat t beter dan met een strakke broek ja |
![]() |
|
het boeit me echt geen reet, alleen met een rokje
maar toen ik bijvoorbeeld op dat gekke hoerenfeest was, met die broek metzonder kruis, ging ik expres met mijn benen wijd zitten... ![]() het is toch juist wel grappig als een meisje er geen reet om geeft of ze elegant overkomt en bla... ik geef er alleen om, als ik in het gezelschap ben van mensen op wie ik indruk wil maken, voor de rest... zit ik gewoon hoe het het lekkerst zit, ongeacht of iedereen dan in mijn kruis zit te kijken... als er een broek voorzit, valt er toch niets te zien
|
het ziet er stom, ongepast, ongeineteresseerd en zeer oncharmant uit. Hetzelfde geldt voor vrouwen in een rokje die "mannelijk" lopen: met hun benen uit elkaar en/of overdreven met hun voeten naar buiten lopen.
Thuis zit ik wel onderuit gezakt, maar als ik ergens anders ben zit ik met benen bij elkaar of een been over de ander.
|
![]() |
Oeh
![]() ![]() Overigens is het totaal níet elegant, niet aantrekkelijk, whatever. Haar gedrag, houding, de manier waarop ze praat.. lomp. Maar dat mik nix, want we kunnen fijn overal over lullen, zonder dat ik me ook maar druk hoef te maken om onbeschoft over te komen. Dat doet zij wel ![]() (En alsof ik ooit iemand van 1.95 leuk zou vinden ![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het eigenlijk ook niet erg charmant als een meisje wijdbeens zit. Zelf zit ik ook meestal met mijn ene been over mijn andere knie, soms alleen over mijn andere onderbeen.
Over het algemeen vind ik de houding van iemand heel erg belangrijk. Zelf loop en zit ik altijd vrij recht, ik denk dat ik die goede houding van ballet heb geleerd. Extra vraag: Heb jij een goede houding? Vind jij een goede houding belangrijk?
|
Ik ben een van de mensen die het niet ongepast vind staan als een meisje d'r benen niet helemaal tegen elkaar aan heeft of de een over de ander heeft... Behalve bij een rokje ofzo, maar een rokje staat zowiezow vaak niet IMO.
|
Zeker als je een rokje/jurkje aan hebt vind ik dat je als meisje zijnde er erg mee moet uit kijken hoe je er bij loopt/zit noem maar op. In een rok hoor je imho rechtop te staan, netjes te zitten anders is het net een voddebaal.
Dat het ongepast is, ach ja ik vind van wel..
|
naja ik zit wel regelmatig met mijn benen wijd..
niet extreem wijd ofzow.. maar met wat strakkere broeken let ik er onbewust meer op en houd ik mijn benen meer bij elkaar. naja het boeit me niet of het onelegant is. tis maar iets doms bed8 door 1 of andere sukkel.. waarom zou het onelegant zijn.. pff |
![]() |
|
Met een rokje aan heb ik m'n benen wel naast elkaar of over elkaar en met een broek aan meestal naast elkaar of over elkaar, maar als ik thuis ben of gewoon relaxt bij vrienden thuis zit dan wil ik wel lekker met m'n benen wijd en onderuitgezakt. maakt mij het uit. zeker als je lekker thuis zit...heeft toch niemand last van en waarom mogen mannen dat wel en moeten vrouwen altijd maar netjes rechtop zitten........neuh.
|
maar nu hebben we alleen zithouding besproken
wat vind jij van houding over het algemeen...? ik ken heel veel lange meisjes die bijvoorbeeld vooruitgezakt staan, of heel ver door hun knieen gebogen, of gewoon met hun benen uit elkaar staan om hun lengte te compenseren en ik ken ook heel veel kortere meisjes die extreem met hun borst naar voren staan, alsof het ze langer zou maken... Ik vind stahouding nog veel belangrijker, daarmee straal je je persoonlijkheid uit...
|
ik denk aan verkeerde (in mijn ogen) houdingen eerder aan meisjes die met hun armen over elkaar staan, een voet schuin naar voren en op de andere voet leunen. En dan een heel groepje. Dat vind ik pas erg.
op houding als iemand staat,let ik niet zo erg. Maar ik kijk wel altijd naar de manier van lopen. Ik vind het echt heel fout als een meisje waggelt, of met dr kont loopt. |
![]() |
|
Ik zit wel eens met een gekromde rug en das heel slecht eigenlijk, maar dat doe ik vaak vanzelf als ik lui word.
Ik zit wel meestal met het ene been over het andere of gewoon met de benen bij elkaar of met de benen op zij.. Ik heb van mezelf wel een goede houding gelukkig. (komt ook doordat ik vroeger veel aan paardrijden deed, daar werd het er in gestampt) Owja, ik loop meestal ook wel rechtop.
|
Ik zit eigenlijk nooit met 1 been over het andere want dan voel ik me heel gemaakt. Zit ook nooit onderuitgeploft met mijn benen wijd. Ligt vaak ook aan wat ik aan heb. Draag ik een skatebroek met een trui dan zit ik wel eens onelegant maar als ik een rokje aan heb ben ik ook een dametje.
|
Mijn stahouding is denk ik wel redelijk maar ik heb ook bijna 8 jaar geballet en nou al 10 jaar paardrijden en dat zijn allebei wel sporten waar die houding erg belangrijk is en veel op gelet word... ik heb alleen een afwijking met een schouder die gaat steeds naar voren toe maar daar probeer ik op te letten... of dat bij het lopen ook zo is weet ik eigenlijk nie... zal er eens op lettten...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Houding vind ik heel belangrijk, ik zit altijd met mijn benen over elkaar eigenlijk, alleen op school is dat in sommige lokalen lastig met die lage tafeltjes
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Forumregels - fetisjes fizzle-fluffy | 467 | 26-11-2015 21:14 | |
Liefde & Relatie |
Overal tussenin en uiterlijk te belangrijk vinden. krentenbol | 13 | 26-01-2010 21:21 | |
Liefde & Relatie |
Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben. RedRibbon | 31 | 26-11-2009 15:50 | |
Liefde & Relatie |
Niemand houd van mij Supersuri | 78 | 17-08-2007 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Een meisje zegt: 'ik heb wel zin in een massage hint hint' Wat bedoelt ze? ? Winner | 77 | 30-08-2003 14:40 | |
Lifestyle |
wat is geil, mooi, cool, populair, belangrijk in dit leven? japannertje | 42 | 04-03-2003 16:28 |