![]() |
|
![]() |
echt heel vervelend dat je tijdens je examens zo vermoeid bent.
ik zou niet weten wat zou helpen maar ik heb wel een paar tips. drink minstens een uur voor het slapengaan geen thee, koffie of andere caffeine houdende producten, maar pak een sapje ofzo. ga vlak voor het slapen niet meer leren, maar ga ff muziek luisteren of tv kijken ter ontspanning (computeren is trouwens niet zo slim om te doen). zorg dat je overdag genoeg sport, zodat je lichamelijk al wat moe bent. hierdoor gaat het in slaap vallen ook gemakkelijker (dat hebbik zelf ervaren). heel veel suc6 ermee liefs buffy
|
![]() |
ik heb ook last van slapeloosheid. de gehele basisschool had ik er last van en nou is het weer terug. ik slaap al 2 maanden amper... ik probeer nu al een paar dingen te doen met de hoop dat ik dan beter slaap en het helpt al wel een klein beetje:
*homeopatische druppels, met valeriaan en nog 2 kruiden tegen stress en slapeloosheid. *niet vaak heel laat naar bed gaan. proberen in een vast ritme te komen. *ook rust inplannen en niet de hele dag overal heen enzo.. ik hoop dat ik dan minder druk ben in mijn hoofd. maar tis nog niet goed genoeg enzo... dus als mensen nog meer tips hebben -> graag!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vermoeidheid Lychee | 11 | 09-04-2011 22:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
extreme vermoeidheid+ vergeetachtigheid Verwijderd | 12 | 30-12-2007 21:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vreselijk vermoeid Nijn* | 11 | 19-04-2007 11:33 | |
Lichaam & Gezondheid |