![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja het is inderdaad wel vreemd. Ik heb er zelf ook last van. Na 2 jaar slaapproblemen en andere dingen... En nu slaap ik wel gemiddeld 7 tot 8 uur per nacht. Maar nog wel onrustig. En ik heb ook last van een soort constante slechte weerstand. Altijd verkouden of hoofdpijn, keelpijn enz. En ik voel me vaak heel lichtjes/slapjes.
Ik weet zelf ook niet wat je er aan kan doen. Maar miss toch maar overleggen met de huisarts. |
![]() |
|
Aha, er zit waarschijnlijk een flinke oorontsteking aan te komen.
Keelpijn is weg, maar oren zitten dicht, het drukt, mijn kaak doet zeer bij bewegen en mijn neus zit continu dicht sinds gisteren. Ik denk dat ik idd even naar de huisarts ga, om te kijken of het door een griepje is en of ik een oorontsteking ga krijgen, kan ik nl. gelijk wat antibiotica mee krijgen. Mijn vader is niet kleinzerig, maar zat onder de pijnstillers en zei dat hij vreselijke pijn had, toen hij oorontsteking had dus ik wil er graag vroeg bij zijn. (ik ben héél kleinzerig :') ) Als dat het is is het verder gelukkig waarschijnlijk niks ernstigs..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
extreme vermoeidheid+ vergeetachtigheid Verwijderd | 12 | 30-12-2007 21:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vreselijk vermoeid Nijn* | 11 | 19-04-2007 11:33 | |
Lifestyle |
zoekt een creme voor smooth geizcht en tegen vermoeidheid Pufsnuivert | 17 | 25-09-2006 17:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vermoeid wakker worden Stefanie | 11 | 06-11-2005 15:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
vermoeidheid Verwijderd | 12 | 18-01-2005 20:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Onverklaarbare vermoeidheid GeritoDM | 10 | 22-05-2003 13:51 |