Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Heeeeele goede film. Echt meesterlijk.
De meeste mensen nemen hem ook iets te serieus, sommige stukken kan je gewoon om lachen hehe. Maar buiten dat natuurlijk het racisme erg goed in beeld gebracht. Maar je moet niet de censured version hebben, die zuigt zwaar!
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Geloof dat ik hier niet veel toevoeg als ik meld dat ik het acteren van Edward Norton goed vind wel? Verder ben ik absoluut niet van mening dat de omslag snel is, bij geen van beiden. Vergeet hierbij niet dat Danny een heel slimme jongen is (iig, die indruk word gewekt). Hij ziet hoe de haat gekomen is, en in zekere mate ook waar het toe leid...
Maar goed, zeker een van de betere films die ik gezien heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overrated jongen. Je kan wel verstand van films hebben maar hier heb je toch echt ff geen gelijk. Er word geweldig geacteerd, er zit een mooi en realistisch (weergegeven ?)verhaal in. En in de laatste minuut lijkt alles weer van voor af aan te beginnen (als edward furlong wordt neergeknald, verwacht ik dat zijn grote broer weer negerhaat krijgt).Tis gewoon een topfilm met expliciete scenes. |
![]() |
||
Citaat:
REIE
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-10-2002 om 14:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder, wat het acteertalent van de cast betreft; okee ik snap nog dat mensen vinden dat de spelers in een goedkope soap of serie slecht spelen en zich daar aan ergeren, maar in een film als ahx let ik daar niet eens op.... persoonlijk vind ik het echt een hele goeie film, en ik ben dan wel geen filmcriticus met Erg Veel Verstand van films, maar het zegt toch wel wat dat zoveel mensen het een geweldige film vinden lijkt me. krijg het idee dat sommige mensen net zo lang gaan zoeken tot ze een foutje of een minpunt kunnen vinden... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Geweldige film, een beetje een erg sterk moraal maar dat is niet erg, want dat word wel gecompenseerd door hte goede verhaal en de uitstekende acteurs, mja het einde is wel zo erg !! boehoe ik vonnet egt niet leuk mja.
|
geweldige, goede, mooie film. 1 van mn lievelingsfilms toch wel. goed acteerwerk, maar vooral het verhaal, iedere x als ik m zie moet ik toch wel ff slikken. zeker wanneer ik me bedenk dat dit nu op dit moment nog steeds aan de orde van de dag is, steeds meer lijkt het wel. naja gewoon goeie film dus.
||
Citaat:
j/k fijne film, hebben we op school paar keer gekeken omdat we de leraar steeds zover kregen om practisch vooraan te beginnen
|
Ik vind het echt een mooie film !!!
Ik ben gabber ![]() En kom vrij vaak van die wannabe naatsie ![]() Als ik wel een rondzwerf op het net, kom ik heel vaak bij naatsies, de film American H. X als favoriet tegen, dan vraag ik me toch af??!! zijn ze nou echt zo dom als het achterste van een koe?!...pff Maare ff terug tot de film : Formidable ![]()
||
Citaat:
why is dat zo snel????
|
Verwijderd
|
Zeker een goeie film maar niet de beste die ik ooit gezien heb.
Die stoeprandscène is nu al legendarisch, weet iemand waar ik die uncensored scène kan downloaden? De douchescène vond ik eigenlijk ranziger. Het schokkende aan deze film is eigenlijk, dat de film een groep mensen toont die veel groter is dan iedereen denkt. Met name in de VS zelf zijn veel types zoals Derek Vinyard te vinden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
filmverslag American history x gewoon_me | 4 | 05-05-2004 07:48 | |
Films, TV & Radio |
American History X Verwijderd | 108 | 12-03-2004 16:19 | |
Films, TV & Radio |
einde american history x Verwijderd | 11 | 04-02-2004 21:54 | |
Films, TV & Radio |
:film: american history x thisisfun | 52 | 07-07-2003 16:23 | |
ARTistiek |
b-tje lang sorry... (stukje tekst naar aanleiding van American History X) Saartje_Pluis | 3 | 10-05-2002 19:20 |