Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nee je moet het dr gewoon vertellen. dat je veel voor dr voelt, maar niet verliefd op dr bent. je wilt gewoon soulmates met dr blijven.
in het begin zal het wel wat vreemd zijn, maar zoiets trekt vanzelf wel weer recht. en dan nog, je hebt weinig keus. zij verdient het om te weten wat je voelt, dus je moet het dr wel vertellen. je kan moeilijk niks tegen dr zeggen. |
![]() |
|
ze moet idd weten dat je het niet erg vind... Het lijkt me (van haar kant gezien) al moeilijk genoeg om het jou te vertellen... Dus ik denk dat je het gewoon moet zeggen, of schrijf het anders op en laat het haar lezen?!! Dat is misschien wel makkelijker. Maar je moet het haar wel vertellen, is wel zo eerlijk tegenover je vriendin!! sterkte! xxxxxxx
|
Verwijderd
|
ik begrijp wat je bedoeld, maar is het nu zo dat ik overlaatst met een heel goede vriendin gezoend heb. nu vraag ik me ook af wat het voor haar betekende, maar ik durf het haar totaal niet vragen.
ben bang als ik het vraag dat we niet meer zo makkelijk zullen babbelen en het niet meer zal zijn zoals het nu is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ah ja, wat ik vergat te vertellen.
ik deed er erg luchtig over op het moment zelf, zij deed dat ook. het is dan wel zo dat zij al meer es met n meisje gevrijd heeft. en even ervoor kwam ik een meisje voor waar ik vroeger nog eens met gevrijd had en zei ik dan ook tegen haar, zij ze: vrij jij met meisjes, en ik heel cool; ja. net alsof ik het gewend was. maar als ik wil niet dat ze denkt dat ik verliefd op haar ben, dan zal ze mss niet meer zo open en lief tegen me zijn, en ik wil haar echt niet kwijt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] In de war met zuur-base berekeningen Chris-Verhoeckx | 1 | 24-09-2011 15:05 | |
Liefde & Relatie |
in de war over ex-vriend waves | 14 | 05-10-2007 19:31 | |
Liefde & Relatie |
In de war... blurred | 21 | 15-07-2004 17:54 | |
Psychologie |
nogal in de war Verwijderd | 2 | 29-04-2002 08:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Duizeling, in de war en misselijk... Verwijderd | 5 | 16-02-2002 10:01 | |
Psychologie |
in de war,weggelopen tiktoktak | 1 | 05-02-2002 17:49 |