![]() |
|
Verwijderd
|
mensen met meer dan 100 orgasmes per jaar hebben 36 % minder kans op ziektes aan hart en bloedvaten dan mensen met minder dan 100 orgasmes per jaar
hoe zou dit komen? haal jij die 100? nog verdere meningen hierover? ik haal 't wel.. ruim heb het feit trouwens van het weetje van de dag van een paar weken geleden, van www.cijfers.net |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. makkelijk, dubbele misschien wel 3. euhm nee? |
![]() |
||
Citaat:
En ja... orgasmes (schijnen) heel lichaams intensief te zijn, net als sporten, maar dan lekkerder
||
Citaat:
Ja hallo, met Jansen hier, mijn vrouw heeft volgens mij een hartaanval Ik laat de dokter meteen langs komen! Is uw vrouw aan depil of moet hij condooms meenemen? hehe, kijkt nu heel ander naar de huisarts waar ze stage loopt ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Overigens respecteer ik alleen meningen van mensen die anderen respecteren, voor de duidelijkheid.) En als jij gelooft dat seks slecht is, dan doe je toch niet aan seks? Laat anderen ook vrij om die keuze te maken... Klaar. |
![]() |
||
Citaat:
ik had ook gelezen dat je door seks afavlt om dat je heel veel caloriën verbrand (handig toch?)
||
Verwijderd
|
Citaat:
was t maar waar, weet je hoe dun ik dan was ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik denk dat dit meer komt door de aanwezigheid van bepaalde drukpunt in de geslachtsdelen die worden gestimuleerd tijdens het hebben van geslachtsgemeenschap, het hoofddrukpunt voor het het hart ligt bij de man nl in de eikel en bij de vrouw op t diepste puntje van haar vagina.
dus ja..... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gebroken hart Ydhtk | 4 | 12-02-2014 11:11 | |
Verhalen & Gedichten |
In de wachtrij voor een komkommer Shitonya | 3 | 22-04-2004 18:00 | |
Verhalen & Gedichten |