Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Een goede grafische FTP client vond ik altijd Kbear wel.
Een partitie 'mounten' (zodat ie benaderbaar is in Linux) doe je door de partitie in je /etc/fstab te donderen. mcedit /etc/fstab regeltje toevoegen, met daarin iets als: Code:
/dev/hdaX /mnt/win-mp3 vfat defaults 0 0 ![]() (Ik hoop trouwens dat die partitie wel FAT32 is voor je, NTFS is net wat lastiger..) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kan ik vanuit Linux ook MP3-bestanden benaderen die op een andere partitie staan (bij win XP)?
Dat hangt van je partitie af. Linux heeft wel read-only NTFS support. FAT32 kun je gewoon mounten. Wat is een makkelijke MSN-cliënt voor Linux? GAIM, KMerlin, KMess, AMSN. Wat is een makkelijke ICQ-cliënt voor Linux? Euhh.. zijn er zoveel. Wat is een goede FTP-cliënt voor Linux? GFTP, MC (kan prima FTP ![]() Wat is een goede editor om in Linux PHP-bestanden te bewerken? SciTE ![]() Wat is een goede MP3-speler voor Linux? XMMS, the one and only. Rythmbox is ook wel cool. Wat is een goede speler om video`s mee af te spelen? Xine. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Linux] Het grote OS-war topic (afgesplitst van Windows 7, heb jij hem al?) Zijdenuiltje | 18 | 21-02-2009 18:27 | |
Software & Hardware |
[Alg] Microsoft & beveiligingsproblemen Dr HenDre | 33 | 17-01-2005 16:24 | |
Software & Hardware |
[OS] Lindows 4.5 (ervaringen) boehoe | 27 | 05-02-2004 08:07 | |
Software & Hardware |
Kinderen worden grootgebracht met Windows.. Verwijderd | 32 | 19-12-2003 21:48 | |
Software & Hardware |
[Linux] Geluid + Basisbeginselen I-brahimovic | 19 | 05-07-2003 10:04 | |
Software & Hardware |
[Linux] hoe begin ik ermee? Hans Kazan | 6 | 17-10-2002 21:02 |