Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
eerst naar da familiefeestje gaan, en dan iets later vertrekken naar die beachparty, da begrijpen ze ook wel da ge nie lang blijft omdat 't al zo lang is afgesproken, en uw vriendinnen begrijpen da hopelijk ook wel da ge toch op z'n minst ff moet geweest zijn op da feestje voor uwen broer
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar euh, is er niemand die je ernaartoe wilt brengen ofzo, vlug ff met de auto tot bij die vriendin?
|
Je doet ze beide? Je bent in de voormiddag gezellig moederdag vierend, in de namiddag ga je vervelend doen bij je broer, en daarna ga je naar de beachparty met je vrienden?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Liefde & Relatie |
wat zou ik moeten doen? [graag advies van meisjes] sunny-boy | 17 | 20-04-2011 08:15 | |
De Kantine |
Wat zou de persoon boven je doen? Verwijderd | 62 | 01-06-2010 18:24 | |
De Kantine |
Nog 5 maanden te leven. Wat zou je doen? Verwijderd | 49 | 12-01-2009 17:26 | |
Muziek |
Wat moet ik doen (toetsen) rudolfb | 8 | 05-08-2007 19:50 | |
Seksualiteit |
Wat zou je doen? AngelLena | 29 | 24-05-2004 21:15 |