Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vriendin van mij ging naar Gambia op vakantie...en die wou een 'Gambia-pakket'...anti-muggenspul (van die goeie, ook tegen de malaria mug enzo), fotorolletjes, enz. Misschien een idee...? Of idd gewoon geld, suf, maar wel het handigst, kan ie zelf weten wat ie er mee wil doen. Of oer-Hollandse dingen...drop, hagelslag (allemaal huismerk van de supermarkt?
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Vergoeding voor de prikken en pillen die hij moet halen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou hem idd ook het geld gewoon geven, is veel nuttiger dan "iets" te geven, vind/denk ik.
||
Citaat:
ze liggen hongerig naar die vliegen te kijken terwijl ze high zijn was laatst nog een documentaire over op tv.. daar zeiden die lui dat als ze hasj (oid) konden roken ze al gelukkig zijn
||
Citaat:
ach euh.. to the topic... (wat zou ik in zijn plaats graag ontvangen, denk ik dan).... meer iets als een leuke avond of zo, waar ik een goed herinnering aan zou hebben, ipv iets materieels. Anders tja kweenie... supergoede schoenen of zo?
||
Citaat:
geef hem een goede beurt, het zal misschien een van de weinige keren zijn in de nabije toekomst dat hij het nog met een europeaan kan doen.. *houdt zich in* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() wie niet? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een jongen van 14 (ik 22) Obboy | 10 | 14-02-2013 17:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op mijn leraar Jim+AnnaFan | 26 | 29-03-2003 23:20 | |
Liefde & Relatie |
een meisje van 13 met een jongen van 24 ?? CharlieMe | 31 | 26-03-2002 11:42 |