| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb geen contact met de buitenwereld en daarvoor (Anglicisme) geen idee wat de mode is. Al wist ik het, dan nog stoorde ik mij er niet aan of zou ik me er iets van aantrekken (letterlijk
). En al zou ik me er iets van aantrekken, dan nog zou ik me er nooit iets van aantrekken, (in letterlijke zin), omdat ik nooit kleding koop.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb wel een half jaar geleden twee broeken gekocht op een blauwe maandag En 8 maanden geleden heb ik een trui bij de Wehkamp besteld maar mijn andere trui (ja ik heb er twee ) heb ik al 3 jaar ofzo
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic: Braaf. - Stiekem haal ik hem wel weg, na 'n weekje oid. Omdat ik eigenlijk een andere wou, maar toen zomaar richting deze werd gemanipuleerd.
Laatst gewijzigd op 05-04-2003 om 22:09. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
die zuigt joh.. sjeez whiskey is eccht lekkrr goverdomme ik ga slape waarom ben ik op hte forum |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Is normaal wel altijd zo vanzelfsprekend? mathfreak | 36 | 14-04-2007 13:42 | |
| Lifestyle |
Ben jij jezelf, of ben je iemand anders? CharismaticBass | 54 | 13-06-2004 17:51 | |
| Lifestyle |
Mc Fashion coecie | 28 | 26-06-2003 20:51 | |
| Lifestyle |
Mode komt voor uit onzekerheid/Ergens bij willen horen ShoarmaSchaap | 25 | 25-06-2003 20:42 | |
| Lifestyle |
Merken; Wat kan nog en wat is echt zooo van gister rodina | 234 | 12-03-2003 23:09 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 15:22 | |