Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb je wel eens gehoord van "Soul Mates"?
Ziels verwanten. Je kan er meerdere tegen komen in je leven. Als je ze vindt koester ze dan want het zijn zeldzaam mooie vrienden. Misschien (als het bestaat) waren jullie als geesten/zielen al veel langer bij elkaar. De mooiste dag van mijn leven is de dag waarop ik weer een soul mate ontmoet. Ik blijf tot ik ze allemaal heb gevonden. Vast houden joh...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Deze theorie heb ik niet zelf bedacht hoor, maar 'gestolen':
Als er 2 mensen op deze aarde bij elkaar zouden horen, hoe groot is dan de kans dat jij als mens 1, mens 2 weet te vinden uit de 'groep' van 6 miljard (wereldbevolking) mensen? Eerder aan te nemen is het dat er een aantal mensen voorbestemd voor elkaar zouden zijn, dan is de kans dat je er één uit die groep vind wat groter.. |
![]() |
||
Citaat:
Het idee dat ik met bepaalde mensen dus niet zo'n band kan hebben spreekt mij ook niet aan. Ik wil mensen niet op een lijstje zetten en afstrepen als ze niet voor mij gemaakt zijn. Ik wil niet alleen relaties met mensen waarmee ik het geweldig kan vinden. Juist de discussie is de uitdaging. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het begrip 'soulmate' is waarschijnlijk te abstract voor me om er een zinnig gesprek over te voeren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat kan best.
Ik weet niet of jij het volgende er onder verstaat, maar ik wel. Mijn moeder had altijd een heel erg goede band met haar moeder (mijn oma dus) en ze voelden elkaar precies aan en ze wisten wat de ander dacht. wat bleek: in hun vorig leven waren ze tweelingzusjes geweest... Loontjuh ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn oma en mn moeder voelden dat ook gewoon. ze wisten het al eigenlijk.. en toen die man dat zei werd het bevestigd.. hun band was zo sterk! |
![]() |
||
Citaat:
ik respecteer dat je het geloofd, maar ik weet zelf niet of ik het wel of niet geloof....
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat ik erin geloof zegt niet dat iedereen dat moet doen? dat moet ieder voor zichzelf uitmaken. geloof jij er niet in? dat is jouw goed recht.. als mensen ook van mij respecteren dat ik er wel in geloof vind ik alles best.. (weet dat jij dat doet hor) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Vooruitblik op half zijn Porcelain | 7 | 26-11-2006 15:49 | |
Psychologie |
mijn ouders gaan uit elkaar Quasi | 14 | 17-03-2005 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Tjilp Brasco | 13 | 15-01-2005 09:13 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Liefde & Relatie |
Hij, zij, wij... -Meisje- | 18 | 21-04-2002 00:56 | |
Liefde & Relatie |
Je gelijke :) Soullar | 23 | 16-02-2002 20:55 |