Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heej meissie,
heb je nog steeds geen antwoord van hem gehad ![]() das wel erg klote zeg... stuur hem anders die url van dat mooie zwemparadijs waar jullie samen zijn geweest, dan zal hij die gedachten ook voor zich halen ![]() ik spreek je snel meis, sterkte en ik vin het een lief verhaal ![]() als ie dat leest zal hij idd alleenmaar meer naar je gaan verlangen ![]() ![]() sterkte ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Kheb het verhaal nog niet afgeven... Hij weet dat het af is, maar ik wil er nog even mee wachten om het af te geven. Kga het eens in zijn bed leggen als ik nog eens bij hem ben, dan is het een verrassingke voor hem ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik lees het verhaal net weer..
En nu heb ik mijn gevoel in die positie geplaatst en ik moest huilen ![]() Je schrijft het precies zoals ik het op dit moment zou willen.. in mijn leven.. Nouja het gevoel van "voor eeuwig" en dat "voor elkaar gemaakt zijn". Je bent supergoed en je MOET hem dit laten lezen meisje, echt waar! Misschien dat je het gevoel in hem naar boven haalt.. Ik ga voor je hopen, net als voor mezelf.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je moet het echt geven hoor! Ik hoop dat hij het net zo mooi vind als wij hier allemaal. succes!!! Dikke Zoen
||
Citaat:
![]() Kzal ook voor jou hopen hoor! En als je wil, kheb MSN ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Uitleg wanneer het logisch kan zijn dat hij/zij je leuk vindt Daantjer | 2 | 02-12-2009 09:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Volatilliser Fayelinde. | 10 | 24-05-2006 18:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de zogenaamde aliens..zijn wij dat niet? Verwijderd | 31 | 25-03-2004 10:28 | |
Psychologie |
De ouders van een vriend(in) inlichten als je weet dat hij/zij problemen heeft? Gigli | 14 | 26-10-2003 20:45 | |
Flora & Fauna |
hondjessss Pandemonium | 22 | 13-08-2003 09:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |