Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 16:51
-Meisje-
-Meisje- is offline
Euhm... ik heb een verhaaltje geschreven. Tgaat over mij en mijn ex en ik zou het hem graag afgeven. Maar kben een beetje onzeker erover en wil graag weten wat jullie ervan vinden... En eerlijk zijn he!

"Hij ligt in zijn bed. Starend naar het kale plafond… Denkend aan haar die 2 jaar lang zijn meisje was, zijn knuffeltje, zijn allesje… zijn Sanni.
Ze ligt in haar bed. Starend naar de lichtgevende sterren op het plafond… Denkend aan hem die nog steeds haar ventje is, haar maatje, haar pilootje… haar Jorgentje. Ze vraagt zich af of hij haar mist.
Hij mist haar en wou dat ze bij hem lag, in zijn armen, spelend en strelend over zijn gespierde borst waar hij zo trots op is. Hij wil haar door haar fijne engelenharen strelen, haar zachte huid voelen en haar rustgevende ademhaling horen.
Ze is nog steeds zo verliefd op hem, ook al begrijpt ze het zelf niet. Als ze aan hem denkt, vergeet ze alle pijn die hij haar ooit heeft aangedaan, ziet ze terug zijn lieve ogen, hoort ze terug zijn zacht stem en ruikt ze terug zijn parfum dat hij van haar heeft gekregen. Haar hart maakt nog altijd een sprongetje als hij haar begroet en zachtjes aanraakt.
Hij weet dat ze voor elkaar gemaakt zijn. Dat zij hem kan liefhebben op de manier waarop hij dat nodig heeft en dat hij bij haar volledig zichzelf kan zijn… Maar toch… Toch zijn ze niet meer samen. Haar gevoel is sterker dan het zijne en zijn drang naar vrijheid verdringt zijn onbewuste verliefdheid voor haar.
En zij blijft hopen… Hopen dat hij op een warme zomerdag zal wakker worden en zich, ondanks de zon die zijn slaapogen verblind, koud en leeg zal voelen, dagen lang. Tot hij beseft wat hij mist in zijn leven… Haar liefde…
Hij zal het niet durven toegeven, het verdringen, zich onzeker voelen, en bang zijn dat hij zich toch vergist en haar opnieuw zal kwetsen. Hij zal haar vaker bellen, enkel om haar vrolijke lach te horen, en hij zal vaker door haar straat rijden, met zijn rood autootje, om zich dichter bij haar te voelen. Zij zal het niet doorhebben, zich onzeker voelen, en bang zijn dat ze zich toch vergiste en zich opnieuw gekwetst zal voelen.
En zo zal het een tijdje duren… Meisjes zullen in zijn leven komen, jongens in het hare, maar ze zullen ook weer gaan. Tot ze op een dag opnieuw beseffen dat ze voor elkaar gemaakt zijn.
Bij een afscheid zullen hun monden zich naast elkaar raken, tot ze zijn zachte lippen op de hare zal voelen. Ze zullen elkaar kussen, eerst aarzelend en tastend, maar al snel zal dit plaatsmaken voor automatische passionele kussen. Ze zullen vrijen met elkaar, vol hartstocht en genot en ze zullen in elkaars armen wakker worden, en zonder er met een woord over te reppen, zullen ze weten dat ze elkaar terug gevonden hebben…
En we weten, dat het dan voor altijd zal zijn…"

Laatst gewijzigd op 13-04-2002 om 16:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2002, 17:34
Verwijderd
ik vind het wel een heel mooi verhaaltje meisje, maar ik weet niet wat hij eraan zou hebben.. het is natuurlijk een manier om hem duidelijk te maken dat je nog steeds van hem houd, zoinder hem in de ogen te hoeven kijken, maar ik weet niet of het werkt...

njah.. ik wil je geen valse hoop geven ofzo.. het is heel onwaarschuijnlijk namelijk dat jou ex op mijnes lijkt.. maar ik had een site vol met gedichten over mij en hem.. en dat las hij... en toen merkte hij dat het hem eigenlijk wel raakte.. dat hij het erg vond dat ie me pijn had gedaan enzo... en daarna kwam het weer goed en nu wonen we samen.

ik zeg niet dat het bij jou ook zo zal gaan... het was absoluut niet mijn bedoeling dat hij het las en het was ook eigenlijk anoniem, maar hij las het en het ging goed...

ik zou nooit iemand aanraden hetzelfde te doen wanthetr is niet eerlijk...
als je iemand terugwil zal je dat gewoon moeten zeggen eigenlijk.. met omwegen komen je er niet altijd

nogmaals, het is wel een heel mooi verhaaltje.. maar ik denk dat het heel erg verkeerd over kan komen en dat hij je kan kwetsen...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 17:56
-Meisje-
-Meisje- is offline
Dank je om te antwoorden... Ik weet dat mijn ex dit gaat apprecieren, hij weet ook dat ik een verhaal ging schrijven, dus het zal hem wel ontroeren Kwou alleen weten of het verhaal zelf mooi is, niet te langdradig ofzo...
Bedankt voor je reactie en kei schattig dat je terug samen bent met je ex door die gedichtjes!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:05
Verwijderd
over het verhaal:

ja, zowiets is ook mijn fantasie, over mijn ex-verloofde....
echt heel mooi, heel ontroerend
ik herken er heel veel in....
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:37
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef:
Dank je om te antwoorden... Ik weet dat mijn ex dit gaat apprecieren, hij weet ook dat ik een verhaal ging schrijven, dus het zal hem wel ontroeren Kwou alleen weten of het verhaal zelf mooi is, niet te langdradig ofzo...
Bedankt voor je reactie en kei schattig dat je terug samen bent met je ex door die gedichtjes!
jah als je echt nog zo goed met je ex kan praten zou ik het zeker aan het laten lezen!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:40
Piccola
Piccola is offline
Ik vind het heel mooi! En als jij denkt dat je ex dit zal waarderen, dan moet je het zeker geven!!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 08:38
Empaled
Empaled is offline
heej meissie,

heb je nog steeds geen antwoord van hem gehad
das wel erg klote zeg... stuur hem anders die url van dat mooie zwemparadijs waar jullie samen zijn geweest, dan zal hij die gedachten ook voor zich halen

ik spreek je snel meis, sterkte en ik vin het een lief verhaal
als ie dat leest zal hij idd alleenmaar meer naar je gaan verlangen goedzow

sterkte
Oud 15-04-2002, 16:03
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Empaled schreef:
heej meissie,

heb je nog steeds geen antwoord van hem gehad
das wel erg klote zeg... stuur hem anders die url van dat mooie zwemparadijs waar jullie samen zijn geweest, dan zal hij die gedachten ook voor zich halen

ik spreek je snel meis, sterkte en ik vin het een lief verhaal
als ie dat leest zal hij idd alleenmaar meer naar je gaan verlangen goedzow

sterkte
Ken ik jou???
Kheb het verhaal nog niet afgeven... Hij weet dat het af is, maar ik wil er nog even mee wachten om het af te geven. Kga het eens in zijn bed leggen als ik nog eens bij hem ben, dan is het een verrassingke voor hem
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:54
Verwijderd
Wow.. ik kan me jouw gevoel gewoon helemaal inbeelden.. Heel erg..
Je hebt wel gelijk in je verhaal.. Alle mensen hebben iemand nodig van wie ze weten dat hij/zij van hem/haar houdt.. die ze begrijpt.. bij wie ze zichzelf kunnen zijn

Heel mooi geschreven.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:04
Verwijderd
Ik lees het verhaal net weer..

En nu heb ik mijn gevoel in die positie geplaatst en ik moest huilen
Je schrijft het precies zoals ik het op dit moment zou willen.. in mijn leven..
Nouja het gevoel van "voor eeuwig" en dat "voor elkaar gemaakt zijn".

Je bent supergoed en je MOET hem dit laten lezen meisje, echt waar!
Misschien dat je het gevoel in hem naar boven haalt..

Ik ga voor je hopen, net als voor mezelf..

..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:11
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
ik moest huilen
Ik vind het echt een onwijs mooi verhaal!!!
Je moet het echt geven hoor!
Ik hoop dat hij het net zo mooi vind als wij hier allemaal.
succes!!!

Dikke Zoen
Oud 16-04-2002, 20:01
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik lees het verhaal net weer..

En nu heb ik mijn gevoel in die positie geplaatst en ik moest huilen
Je schrijft het precies zoals ik het op dit moment zou willen.. in mijn leven..
Nouja het gevoel van "voor eeuwig" en dat "voor elkaar gemaakt zijn".

Je bent supergoed en je MOET hem dit laten lezen meisje, echt waar!
Misschien dat je het gevoel in hem naar boven haalt..

Ik ga voor je hopen, net als voor mezelf..

..
Dank je
Kzal ook voor jou hopen hoor! En als je wil, kheb MSN : sandrake_1983@yahoo.com
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 20:42
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:

Ken ik jou???
Haaai jij was het!!!! Doe is ff ni zo moeilijk en post int vervolg eens onder de naam waarmee ik u herken (mensen wat een zin )
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 16:13
Verwijderd
3 maal bravo voor u schrijfstijl madame !!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 16:50
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
telief.com schreef:
3 maal bravo voor u schrijfstijl madame !!
Khoop dat dat een compliment was voor mijn verhaal? Of een grappige opmerking over mijn zin hier 2 reply's boven?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:28
NILSJUH
NILSJUH is offline
tering he
wah ben jij dichter ofzo??
kwou dah ik dah kon.
chilluh verhaal man.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:47
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
NILSJUH schreef:
tering he
wah ben jij dichter ofzo??
kwou dah ik dah kon.
chilluh verhaal man.
hahaha dank je
Nee, ben geen dichter, schrijf soms wel gedichten maar die ga ik hier ni zetten hoor
En ge kunt da zelf ook hoor! Gewoon opschrijven wat in je opkomt...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 15:20
Verwijderd
sommige dingen zijn onverklaarbaar... .. ik weet niet goed wat ik er op moet zeggen
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 00:56
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef:

Khoop dat dat een compliment was voor mijn verhaal? Of een grappige opmerking over mijn zin hier 2 reply's boven?
uiteraard een compliment voor jou
ik kan dagen piekeren over een mooie tekst
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten