Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Et was vandaag lekker weer, heerlijk dat zonnetje in je smoel.
Ik ga pas zeuren dat het te heet is, als het een paar dagen (in de zon gemeten) boven de 50 graden is...in de schaduw zal dat zo'n 37 graden zijn... *wordt vrolijk van warm en mooi weer, en depri van koud klereweer*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En - dit weer is heerlijk. Juist net goed voor fietsen in de zon. Als het nog warmer is wordt het vervelend, maar dit is perfect. Heerlijk! Ik ben zelfs al verbrand! (bij andere mensen staat dit gelijk aan bruin worden) |
![]() |
|
Kleine, jij bent gek! (maar dat wisten we al, stoeptegel-fan
![]() Ik hou van dit weer.. het mag nog wel warmer van mij. Ik word er helemaal vrolijk van. Maar dat heb ik altijd, als het regent en koud is, word ik chagrijnig, als de zon schijnt. word ik vrolijk. Het weer beinvloedt mijn humeur altijd. Dus van mij mag het zo blijven ![]() (behalve als ik examens heb, ik ben bang dat ik me dan niet tot leren kan aanzetten)
|
Van mij mag het het hele jaar zo blijven met uitzondering van een paar weekjes zomer die wel iets warer mogen zijn.
Winter is leuk maar alleen als er sneeuw ligt, als er toch geen sneeuw komt doe me dan maar dit weer ![]() Lekker in een t-shirt/hempje naar buiten
||
Citaat:
dit is geen werkweer, en ook geen weer voor een blanke ![]() ![]()
|
altijd maar zeuren.
is het winter, dan is het te koud, wordt het warmer, dan vind ierdereen het weer te warm. leef met het waar wat je hebt en probeer er van te genieten
|
Hmm, ik hoop dat ik wel een goede rede heb om te klagen over dit weer. Want ik word er namelijk echt ziek van. K heb de hele week al zware hooikoorts
![]() ![]() Opzich vind ik dit weer wel fijn, lekker zonder jas overal. Maar nu begin ik het wel zat te worden, k loop al de hele dag te niezen en voel me eigenlijk flink beroerd....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tom Saaits/Geel: ik heb geen idee hoe ik van een saai stuk moet genieten #1208 Verwijderd | 500 | 09-11-2010 19:34 | |
Psychologie |
Hoe houden wij positiviteit vast Verwijderd | 25 | 02-09-2010 17:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ben jij er trots op dat je Nederlander bent? Cookie | 164 | 19-12-2004 17:09 | |
Drugs & Alcohol |
het grote HOE BRAK BEN JE VAN GISTERAVOND!!!!!!!!!!!! Verwijderd | 164 | 15-12-2003 09:09 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |