Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik interpreteer bepaalde dingen anders dan anderen, maar dat wil nog niet zeggen dat mijn interpretatie daarom ook verkeerd is. Het is alleen maar anders. Citaat:
|
Je psychologe zet het wel erg zwart/wit.
Ik zal je zeggen, er is een jongetje bij mij in de klas, een dik jongetje. Hij gedraagt zich enorm kinderachtig, en niemand uit de klas mag hem. Ik zelf ook niet, maar ik bemoei me gewoon niet met m. Hij is dus zwaar overgewicht, en bij een gymles wandklimmen ging t wel aardig dus ik zei "Hey pieter, ging goed heh?" Waarop pietje reageerde met: "Rot op, ben je dom of zo?" Hij vatte mijn opmerking op met een negatieve tint. Hij wordt negatief benaderd, dus je kan niets tegen m zeggen of je "pest" m. Kan t misschien zijn dat je opmerkingen die niet slecht bedoeld zijn verkeerd opvat? Mensen kunnen je niet mogen, hell, er zijn zat mensen die mij niet mogen omdat ik mezelf gewoon ben, maar ik bemoei me niet met ze. Ik negeer ze gewoon. Mijn advies: Blijf bij je vrienden/vriendinnen en laat de rest varen. Vertel je psychologe maar dat ze ook niet erg goed bezig is met haar 'therapie'. Ik heb ook meerdere boeken over psychologie gelezen, en wat je vooral niet moet doen is aandringen op een bepaald standpunt. Kvind het geen stijl wat zij doet. Je hebt geen waanbeelden, maar je psychologe probeeert je op te vrolijken met leugens. Doen mensen wel vaker (weet ik uit ervaring ![]() suc6! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
In de war Horsewhisperer | 14 | 07-02-2011 22:37 | |
Liefde & Relatie |
in de war over ex-vriend waves | 14 | 05-10-2007 19:31 | |
Liefde & Relatie |