Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() gewoon op haar af stappen. eerste keer ben je nog onzeker. 2de keer ook, 3de keer ook, maar bij de 10de keer niet meer.
||
Citaat:
![]() ![]() Mark ![]()
|
Ik denk dat je niet eens persé lang hoeft terug te kijken... het meisje dat jou aankijkt ziet heus wel dat je er onzeker van wordt en das voor haar al een positief teken, vindt ze vaak schattig ofzo...
Kijk gewoon een keer die kant op en dan kan je altijd weer wegkijken als zij je opeens weer aankijkt
|
![]() |
euhh ik weet niet of het helpt, maar misschien heb je er iets aan...
ik vind ene jongen uit mijn klas wel leuk, en dat weetie ook wel denk ik, maargoed, ik kijk gewoon vaak naar hem, meestal gewoon onbewust, en dat vriendinnen me aanstoten van heeej, als ik tegen je praat mag je me wel aankijken hoor!!! ik let gewoon goed op um dus ![]() maargoed, hij durft ook niet terug te kijken kennelijk, want alsie het ziet draaitie snel zn hoofd weg of wordt rood... máááár laatst zaten we buiten en hadie een zonnebril op, en ineens keekie terug... ![]() ?misschien datie toen wel durfde ofzo? denk ik tenminste, want hij bleef toen me heel lang aankijken... (*zwijmel*) |
![]() |
|
Ik voel me meestal ook nie erg 'relaxt' als een jongen naar me kijkt ofzo en oogcontact probeert te maken. Meestal kijk ik even snel wat voor iemand het is en als't wel bevalt zeg maar, dan lach ik even ofzo...iz meestal wel goed geloof ik
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Echt vaag, maar hoe ik er wel op in moet gaan weet ik niet
||
Citaat:
Want misschien durf je het naar een biertje nog niet, dan maar een tweede en de derde enz. En dan ben je uiteindelijk op de 10 en dan durf je wel. En dan zeg je: NEUKUUUH??? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
nou als ik oogcontact heb
en ik vind diegene niet echt leuk dan kijk ik snel weg en vind ik diegene leuk dan kijk ik wat langer naar diegene maar niet al te lang en dan lach ik even onschuldig en later kijk ik nog eens.
||
Citaat:
dat zie je aan de blik van de ogen zoals ik kijk ondeugend en lach dan lief naar diegene en zou ik echt kijken van zo dies lelijk dan zou ik niet zo lief gaan lachen en ik denk dat de meesten dat niet doen. Maar met iemand die mij niet leuk lijkt zoek ik ook geen oogcontact.
||
Citaat:
Dit is wel vaak voorgekomen. Alleen een keer van niet |
![]() |
||
Citaat:
ik vind het superirritant als jongens fluiten die loop ik dan ook gewoon voorbij doen nze toch naar de meeste. en als ze roepen als ik ze redelijk ken of weleens mee heb geprtaat en ik vind ze superleuk dan roep ik ook terug anders niet weet ook niet hoe ik erop moet reageren.
|
maar met oogcontact zit het met mij in ieder geval wel zo... ik zoek geen oogcontact met mensen die ik niet leuk vind en als i die dus leuk vind proberen zo lang mogelijk in z'n ogen te kijken dat ie terugkijkt dan he... als hij/ zei snel z'n ooft omdraait en verder niet meer kijkt ziet ze je niet zitten.... kijkt ze steeds weg maar je ziet haar toch elke keer weer kijken zit het volgens mij ook wel goed...
||
Citaat:
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat het gewoon feak was. Alleen voor een drankje uiteindelijk. Of dat ze me keihard uitlachten. Ook heb ik wel eens meegemaakt(tijd geleden) dat meisje naar me lachtte(op een lieve manier). Dat deed zij een tijdje als ik langs liep. Maar ik werd op die school heel erg gepest dus durfde helemaal niks! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het ook eng om terug te kijken naar iemand... gewoon moed bijeenrapen en tóch doen. Kijk gerust naar de grond zodra je ziet dat een leuk meisje naar je kijkt, maar hou daar dan meteen mee op en kijk weer terug naar haar. Niet staren, gewoon vriendelijk naar haar lachen, en dan ga je weer doen wat je daarvoor deed - met iemand praten, dansen, wat dan ook. Na een tijdje (minstens 5 seconden, maximaal een minuut) kijk je weer naar dat meisje, vriendelijk, net zo lang tot ze terugkijkt, en dan lach je weer naar haar. Lacht ze nu terug, dan kun je naar haar toe gaan om een praatje te maken, maar het hoeft niet meteen. Je kunt ook een tijdje doorgaan met kijken en lachen en wegkijken en terugkijken, net zo lang tot je wél durft. Je ziet wel aan haar blik of ze je toelacht of uitlacht, en je ziet ook wel of ze je leuk of raar vindt.
Je kunt oefenen in mensen aankijken door de mensen met wie je praat zo veel mogelijk aan te kijken (niet aan een stuk door, want dan voelen ze zich ongemakkelijk). Als je wat vaker flirt via oogcontact, dan wordt het vanzelf makkelijker, en na een tijdje durf je het ook veel beter. Als je bloost is dat geen probleem, de meeste meisjes zullen dat juist lief vinden. |
![]() |
|
ik doe het af en toe in de klas bij een jongen die ik vroeger leuk vond. dan pesten we elkaar gewoon, kijken wie het langst volhoudt
![]() Maar als ik een jongen leuk vind en hij is niet iemand die ik heel erg goed ken, durf ik het ook niet al te lang
|
Voor mij is oogcontact de enige manier om een meisje te versieren (sorry, dat kun je geen versieren noemen, maja)..
Uit mijn ervaring kan ik zeggen dat je aan het flirten bent asje langer dan 3 of 4 seconden ofzo, oogcontact hebt. Op die manier is het me drie keer gelukt om een meisje succesvol te versieren. Toch voel ik me ontzettend kut, want het was alle drie de keren maar voor één avondje, daarna werd ik gedumpt. En ondertussen zit ik hier al bijna driekwart jaar met een ongelooflijk kut gevoel. Daar komt nog bij dat ik een obsessie ben voor het meest lelijke meisje van de school. Ze heeft de meest vuile dingen gedaan om maar te zorgen dat ik niemand anders dan haar kan krijgen (het was bijna te erg uit de hand gelopen). Ik ben ongelooflijk kwaad op haar. Maar ondertussen krijg ik dus wel steeds meer het gevoel dat ik niemand, behalve haar kan krijgen. Mja, ik ben dan nog liever eeuwige vrij gezel ![]() ![]() ![]() Wat is het leven toch kut, volgende week eindexamens waar ik natuurlijk wel voor zal zakken. sorry ik liet me even gaan
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als ik de jongen niet leuk vind kijk ik even terug en wend daarna mijn blik af. Ik heb een jongen in mijn klas zitten die ik al bijna twee jaar leuk vind. Hij zit altijd naar mij te kijken, maar kijkt weg als ik zijn kant op kijk. Sinds kort heeft hij verkering en durft hij mij opeens aan te kijken. Toch zoekt hij nog steeds oogcontact en ik word nog steeds zenuwachtig als ie naar me kijkt
![]() Ook wordt hij zenuwachtig als ik in de buurt ben. Ik ben erg nog steeds niet uit of hij nou bang voor me is, me leuk vindt of het gewoon een leuk spelletje vindt. |
![]() |
||
Citaat:
Dat heb ik ook als dat ene meisje bij mij in de buurt kom die ik zo leuk vindt! Hij is gewoon in dit opzicht een beetje verlegen! |
![]() |
|
![]() |
ik heb ook zo een probleem alleen heb ik met da oogcontact geen probleem, als ik oogcontact heb gehad met een meisje en ik zie haar wel zitten dan kan ik gewoon niet naar haar toe gaan
ik weet niet hoe het komt maar als je niet naar het meisje gaat komt er toch niks van (want meisjes wachten meestal op de jong) dusja daar vrij ik ook al weer een hele poos niet meer ik zal wel een te verlegen type zijn zeker ?
||
Citaat:
|
Woow ik zou het heerlijk vinden als een jonge naar me zou kijke!! Hopelijk is het dan geen neurd!
Maar jaah niemand kijkt nog naar mij dus das andere koek Ik zo als die gene leuk is terug kijke!!!! IK kirjg wel altijd een rooie kop als iemand iets zegt tege mij ofzo wat leuk is ofzo! Nou bye bye bye bye en veel kijkplezier
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Oogcontact FreddieCapibara | 4 | 07-12-2015 19:16 | |
Liefde & Relatie |
Meisje zoekt telkens oogcontact JackVdKooi | 14 | 17-04-2014 17:28 | |
Liefde & Relatie |