Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Mja.. ik kan gevoelens nou eenmaal goed onderdrukken...
![]() Maar jah... als ie al een vriendin heeft.. wat is het nut dan van nog vliefd op um zijn? Ik vind een vriend ook leuk... tenminste... dr zitte andere gevoelens achter.. want ik kan gewoon vrienden met um zijn maar ik zou zegmaar wel met um willle gaan en meer.. maar niet voor vast.. alleen heeft ie een vriendin... naja.. pech voor mij... ooit komt t dr nog wel een keer van maar nu effe niet ![]()
||
Citaat:
Plus dat we normaal tegen elkaar moeten kunnen doen. Geen ongemakkelijk gedoe ed. 2) Nee, hou niet van onzekerheid. Òf je wil mij (en alleen mij) en gaat er helemaal voor, òf niet. Geen vaag misschien-gedoe, zou er alleen maar onzeker van worden.
|
onbeantwoorde liefde...
doet pijn... maar zal ook zijn functies hebben... blijf gewoon lekker vrienden en je moet er weinig om geven wat ie niet met jou doet... maar gewoon lol hebben in de dingen die die nog wel met jou doet... hoop voor je dat er niets verandert is met de vriendschap... nou ja, niet jullie gevoelens dan, maar de manier van omgaan dan...
||
Citaat:
![]()
|
2
![]() ja als ik echt verliefd ben.... ![]() dan ben ik ook écht zwak..... Ik heb ook in zo'n situatie gezeten (oh wat heb ik toch in véél situaties gezeten met 1 jongen) en ja, vrienden gebleven en gewacht... en als die jongen al teegen jou zegt dat het ooit, later, misschien nog wel komt is die relatie van de jongen met dat meisje ook niet zoooooo goed..
||
Citaat:
Dat zijn de enige manieren ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() We zijn nog wel (goede) vrienden btw
||
Citaat:
![]() Mark ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vrienden blijven.. Verwijderd | 22 | 20-02-2004 11:18 | |
Liefde & Relatie |
Vriend blijft slapen, ouders weten het niet, wat nu? xxlalalaxx | 39 | 25-08-2003 11:10 | |
Liefde & Relatie |
vrienden blijven of.. ? Shah of Blah | 13 | 13-08-2003 01:36 | |
Liefde & Relatie |
als je vrienden blijft met ex, is de kans dan groot dat het weer goed komt **~yvie~** | 34 | 28-10-2002 14:03 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden blijven lukt precies niet :( -Meisje- | 44 | 26-08-2002 20:58 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden blijven met je ex? bumblebee | 51 | 14-08-2002 15:01 |