Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik laat zo iedereen over me heen lopen... maar meestal komt het niet zo ver dat dat moet, zeg maar..
Maar zodra ik iemand kén, en die persoon wil dan over me heen lopen... oef, dan kan ik echt vechten... Ik trap, sla, krab, buit, duw, stomp als een idioot en win meestal ook nog (zelfs van m'n vriend)... Ik ga door tot ik een persoon echt pijn heb gedaan en achteraf kom ik er dan meestal achter zelf ook wel iets gekneusd te hebben ![]() Maar vandalisme doe ik niet aan... |
![]() |
|
ik maak liever een vreselijke kutopmerking dan dat ik iemand lichamelijk geweld aandoe. Je moet bij mij aardig ver gaan voordat ik echt agressief word, maar dan ben ik ook ècht kwaad
![]()
|
als er iemand mij of mijn vrienden slaat of schopt ofzo, krijgen ze meestal wat beuken en stompen trug, want ik laat zoiets niet vaak over me lopen. als iets niet lukt waar ik allang mee bezig ben, word ik behoorlijk aangebrand en bijna iedereen die in een straal van 3 meter om mij heen is en die me expres gaat irriteren kan dan een stomp of grote bek verwachten...
ik pik ook zeer weinig van iemand anders, en als ze ook maar iets doen wat mij niet aanstaat zet ik een grote bek op ofzo. en als een van m'n vrienden uit de les worden verwijdert, spring ik er (niet errug gunstig voor mezelf) meestal tussen, ga ik vragen van : ja en waar slaat dat nou weer op, denk eerst es na man! en dan word ik ook verwijdert... ![]() als ik word verwijdert ga ik bij de dagdienst of bij mijn mentor helemaal door het lint enzo. kzet meestal eerst grote bek op ongeacht hoe oud die persoon is enzow daar zal ik geen boodschap aan hebben, maar ik heb bijna nooit echt gevochten met iemand ofzo. meer wat stompen en duwen. ik heb wel eens een keer met mijn vriendin een klein kindje half in elkaar gemept, redelijk zielig van ons...maar hij trok aan mijn haar wat ik op dat moment niet moest hebben
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik sla btw nooit op kussens e.d. ![]() ![]() |
![]() |
|
tjah.. ben eerder geen aggresief typje..
maar geen aggresief typje ben ik ook weer niet.. ik laat me niet zo in met vecht partijen.. tenzij ik natuurlijk zie dat een vriend van me ergens mee bezig is.. maar zou dan nog niet meteen vechten denk ik, bedoel je strax sla je diegen in elkaar waar je vriend mee aan het vechten is.. blijkt dat je vriend iets heel naars heeft gedaan.. dus zou ze eerder uit elkaar halen.. maar goed mensuh vergissen zich ook altijd in mij.. die denken ach die doet toch nix terug.. naja kan er wel een paar opnoemen die van mij agressie overtuigd zijn ![]() maar ben gewoon een normaal lief jochie hoor ![]() CIAO
|
![]() |
Ik zal niet snel agressief reageren, omdat ik dat simpelweg helemaal niet ben. Toch zal ik nooit over me heen laten lopen, maar ik probeer vaak dingen verbaal af te handelen. Als dat om de een of andere reden niet meer kan oid, dan kan ik natuurlijk wel agressief reageren en ook daar naar handelen.
Kortom: ik zal niet uit mezelf agressief reageren, maar ik laat ook absoluut niet over me heen lopen. Wat dat betreft ben ik behoorlijk doorsnee, lijkt me. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
het hangt er vanaf of ik de persoon ken of niet..
als ik het gevoel heb dat ik kan winnen kan ik best agressief zijn maar ik doe het alleen als ik echt geen andere weg zie.. als dr een heel sterke man voro me staat en me slaat zal ik vluchten bij vreemden laat ik vrij makkelijk over mn heen lopen.. ik sluit me er vanaf.. pas als ze zomaar gaan slaan zal ik wat terugdoen bij bekenden geef ik meteen een grote bek terug |
![]() |
|
![]() |
Ik kan soms wel agressief reageren qua taal. Eén keer heb ik tegen de auto van een oude kakker getrapt, maar geloof me: die had het verdiend. Zat daar echt met zo'n arrogante kop te kijken, terwijl HIJ fout zat, wilde niet uit de weg, zorgde voor hele opstopping, reageerde niet op vriendelijke verzoekjes. Prima, dan een schoentje tegen de deur.
|
![]() |
||
Citaat:
En als het omgekeerde ook waar was, zou ik uitroepen worden tot superbrein ben ik bang.
|
Ik hou niet van vechten, zal ook nooit de 1e zijn die uithaalt ofzo, maar ze moeten niet serieus gaan kloten met me want dan kan ik wel us link worden enzow, en verder zou ik alleen uit bescherming van meisje vechten
![]() ![]()
|
Ik ben niet erg agressief, ik heb dan ook nog nooit "echt"gevochten. Maar als het erop aan zou komen zou ik ook zeker mijn vrienden niet in de steek laten (No matter what onze oma daarover zegt
![]() Ik heb wel vaak echte woede-uitbarstingen. Dan irriteert iets/veel dingen me en dan MOET er gewoon iets kapot. ZO zijn er o.a. mijn radio, discman, badkamer deur en mijn hand menig maal gesneuveld.
||
Citaat:
en als ik er al in kom fantaseer ik meer over iemand meteen te vermoorden dan hem te slaan impulsief heb ik die drang trouwens helemaal niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben ik niet bijzonder agressief, geloof ik. Dat wil zeggen, in gewoon gedrag wel (ik bijt mensen en duw en por en stomp en schop ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik kan best wel wat hebben, maar als ik me dag gewoon niet heb, moet je vooral nix doms en onverwachts gaan doen want dan raak ik dus enorm gefrusteerd en dan kan ik misschien nog wel eens wat uitvallen, maar niet dat dat een gewoonte is ofsow. ik uit me ook gewoon uit op mijn kussen ofsow, want ik ga mijn omgeving er niet te erg aan laten lijden.
||
Citaat:
Verbaal doet t me niet zoveel wat mensen zeggen, word er wer gek van als mensen overal op moeten letten en altijd een weerwoord willen hebben. ![]() |
![]() |
|
Ik ben een heel rustig persoontje. Van de hele vriendengroep van ons ben ik het stilst. Maar er zijn een paar vrienden waarop ik soms echt pissig kan worden en dan flip ik uit, maar dat is maar heel sporadisch. Over het algemeen ben ik heel rustig. Vaak laat ik ook met me sollen, eigenlijk een rot-eigenschap. Soms wilde ik dat ik wat meer weerstand bied en dat ik niet zo verlegen ben... maja...
|
Ik ben vaak iets te aggresief.
Er was net niets lekkers te eten in huis, niemand thuis, winkels ook dicht. Ik chagrijnig, ik slopen.. half uurtje later zegt mn mamske dat een van de buren toevallig iemand in ons huis zag die heel aggresief bezig was en die was mn moeder gaan waarschuwen etc. ![]() ![]() Klerezooi dus, moeder ook boos en verbaasd.. It's a f***ed up world we live in, je kan niet eens meer een beetje agressie kwijt.
|
Ik ben altijd boos en gefrustreerd. Mijn missie is dan ook het slopen van zoveel mogelijk: bushokjes, straatverlichting, speeltuinen, fietsen, auto's, invalidewagentjes en de rest wat ik op me weg tegenkom. Iedereen die het durft hier wat van te zeggen stomp ik in mekaar. Zelfs mensen die alleen al te lang naar me kijken kunnen rekenen op een flink pak slaag.
Maar er is hoop voor me. Volgende maand moet ik een paar uur dienstverlening verrichten in een bejaardentehuis hier om de hoek en ik heb een gevoel dat daarna me leven de goede kant op zal gaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
aggressief met valentijnsdag JBOY | 7 | 04-02-2013 15:22 | |
Psychologie |
aggressief Verwijderd | 16 | 03-08-2003 15:14 | |
Muziek |
Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon Ce-El-Wan | 38 | 21-07-2003 20:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling:Computergames met seks en veel geweld moeten verboden worden. Isa | 198 | 22-01-2003 09:12 | |
Psychologie |
Geestelijke sterkte. Wasteland | 23 | 24-11-2002 05:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
haarroos & haarruitval LionHeart_temp | 10 | 04-12-2001 21:03 |