Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2003, 12:35
Verwijderd
Hoe agressief zijn de forummers eigenlijk?

Laten jullie redelijk makkelijk over je heen lopen? Zijn jullie baldadig?

Ikzelf pik fysiek gezien weinig, ik laat me niet slaan, net zo min als dat ik vrienden geslagen laat worden. Ik heb een vrij grote bek, das wel lastig en lokt soms agressie uit maar dit is een kwestie van verbaal zaken afhandelen als dat kan...

Ik ben geen asociaal typje in de zin van vandalisme e.d

Jullie??

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 14:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2003, 12:37
Ode
Ode is offline
Ik kan redelijk agressief zijn maar alleen als daar reden voor is.

Ik heb een grote broer die toen we klein waren altijd wou vechten. Dus ik heb wel geleerd hoe je voor je zelf moet opkomen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:38
Verwijderd
Ik zal nooit uit mezelf agressief reageren, ook bemoei ik me liever niet met vechtpartijen e.d. tenzij het echt niet anders kan. Als ik zie dat twee snotapen van 15 een oud vrouwtje proberen te beroven dan probeer ik daar een stokje voor te steken.

Ik probeer ook altijd beleefd te blijven, alleen met sommige mensen is niet beleefd te converseren. Zoals bijvoorbeeld wanneer iemand die bij de videotheek een filmpje wil huren, zijn verlaagde BMW-met-spoiler dwars op het fietspad parkeert, heeft het weinig zin om beleefd te vragen of die persoon z'n auto wil verplaatsren.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:39
gizmo
gizmo is offline
Ik ben helemaal niet aggressief aangelegd. Ik laat volgens sommige juist eerder over mij heenlopen kwa dingen. zoals bv in amsterdam bij musuemplein.. zo´n meid sloeg mij in mijn gezicht omdat ik op haar tenen stond.. tja.. ik ben dan gewoon niet iemand die terugmept.
Ik hou ook absoluut niet van vechtende mensen. Zoek liever de middenweg en "jaja" dan dat ik ga meppen.
Oud 22-05-2003, 12:45
poesiefox
poesiefox is offline
Ik ben ook zo'n sukkel, ik zal niet snel iemand aanvalen, en als ik aangevallen word, ben ik meer het type dat onbewust de-escalerend gedrag vertoont, zodat een conflict in de kiem gesmoord wordt.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat mensen niet soms ontzettend kwaad op mij worden om iets wat ik doe of zeg, maar ik ga er dan gewoon niet op in. Dan bloedt zo'n ruzie al snel dood.

Ik ben geloof ik twee keer in mijn leven zo kwaad geworden dat ik mijn zelfbeheersing verloor. En ergens was dat best lekker, maar ook beangstigend. Woede is zo'n sterke kracht, als zich dat tegen je richt...
Oud 22-05-2003, 12:51
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
azaziël schreef op 22-05-2003 @ 13:35:

Ikzelf pik fysiek gezien weinig, ik laat me niet slaan, net zo min als dat ik vrienden geslagen laat worden. Ik heb een vrij grote bek, das wel lastig en lokt soms aggressie uit maar dit is een kwestie van verbaal zaken afhandelen als dat kan...

Jullie??
precies hetzelfde
Oud 22-05-2003, 12:57
miro
miro is offline
Ik laat zeker niet over me heenlopen. Ik zal altijd wel van me afbijten. Maar lichamelijk agressief?nee. Dat heeft gewoon totaal geen nut. Als ik merk dat iemand anders agressief is zal ik daar afstand van houden.

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 13:05.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:00
Verwijderd
Ik laat zo iedereen over me heen lopen... maar meestal komt het niet zo ver dat dat moet, zeg maar..

Maar zodra ik iemand kén, en die persoon wil dan over me heen lopen... oef, dan kan ik echt vechten... Ik trap, sla, krab, buit, duw, stomp als een idioot en win meestal ook nog (zelfs van m'n vriend)... Ik ga door tot ik een persoon echt pijn heb gedaan en achteraf kom ik er dan meestal achter zelf ook wel iets gekneusd te hebben

Maar vandalisme doe ik niet aan...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:01
Verwijderd
Verbaal geweld
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:18
Shock
Shock is offline
ik maak liever een vreselijke kutopmerking dan dat ik iemand lichamelijk geweld aandoe. Je moet bij mij aardig ver gaan voordat ik echt agressief word, maar dan ben ik ook ècht kwaad
Oud 22-05-2003, 13:23
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ben nog nooit aggressief geweest en je moet ook wel héél ver gaan wil ik dat worden!
Oud 22-05-2003, 13:35
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Hermione schreef op 22-05-2003 @ 14:01:
Verbaal geweld
ja.. daar ben ik wel goed in dan
Oud 22-05-2003, 13:37
Ode
Ode is offline
IK ben verbaal ook wel zeer aanwezig als ik boos ben.

En mijn moeder ook. Dus als ik ruzie heb met mijn moeder dan is het hier nogal een lawaai.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:48
the tourist
the tourist is offline
Agressief is met 1 g (in de topictitel staat het fout)

Ik ben eigenlijk nooit agressief, soms heb ik wel zin om iemand te slaan ofzo (zoals nu ), maar ik doe het nooit. Desnoods ga ik wel op kussens slaan ofzo, maar dat doe ik ook niet vaak.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:50
Verwijderd
Mijn vrienden en ik zorgen ervoor dat we nooit worden geslagen, maar dat is dan ook vrij makkelijk in deze omgeving (klein stadje in Twente..).

Ik heb dus ook nooit iemand echt hard geslagen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:04
moizelf
moizelf is offline
Als iemand zich beter voelt wanneer hij iemand neer heeft geslagen, vind ik diegene gewoon een zielig persoon. Als iemand me bedreigd of uitscheld rol ik gewoon met mn ogen en kijk de andere kant uit !!!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:06
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
als er iemand mij of mijn vrienden slaat of schopt ofzo, krijgen ze meestal wat beuken en stompen trug, want ik laat zoiets niet vaak over me lopen. als iets niet lukt waar ik allang mee bezig ben, word ik behoorlijk aangebrand en bijna iedereen die in een straal van 3 meter om mij heen is en die me expres gaat irriteren kan dan een stomp of grote bek verwachten...
ik pik ook zeer weinig van iemand anders, en als ze ook maar iets doen wat mij niet aanstaat zet ik een grote bek op ofzo.
en als een van m'n vrienden uit de les worden verwijdert, spring ik er (niet errug gunstig voor mezelf) meestal tussen, ga ik vragen van : ja en waar slaat dat nou weer op, denk eerst es na man! en dan word ik ook verwijdert...
als ik word verwijdert ga ik bij de dagdienst of bij mijn mentor helemaal door het lint enzo.

kzet meestal eerst grote bek op ongeacht hoe oud die persoon is enzow daar zal ik geen boodschap aan hebben, maar ik heb bijna nooit echt gevochten met iemand ofzo. meer wat stompen en duwen.

ik heb wel eens een keer met mijn vriendin een klein kindje half in elkaar gemept, redelijk zielig van ons...maar hij trok aan mijn haar wat ik op dat moment niet moest hebben
Oud 22-05-2003, 14:33
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 22-05-2003 @ 14:48:
Agressief is met 1 g (in de topictitel staat het fout)

Ik ben eigenlijk nooit agressief, soms heb ik wel zin om iemand te slaan ofzo (zoals nu ), maar ik doe het nooit. Desnoods ga ik wel op kussens slaan ofzo, maar dat doe ik ook niet vaak.
ik twijfelde al tussen het aantal 'g' tjes

Ik sla btw nooit op kussens e.d. is ook niet nodig, kheb een zwaard aan de muur, die chopped veel fijner
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:46
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Baldadig, impulsief, vervelend maar niet agressief..

Als vrienden ruzie hebben sta ik er wel tussen. In het geval van zinloos geweld sta ik er ook tussen.

Agressief ben ik alleen tijdens een potje basketbal.
Oud 22-05-2003, 14:50
BBEM
BBEM is offline
redelijk aggressief, veel te bijdehand en soms vreselijk irritant.
2 jaar geleden was ik nog poeslief
Oud 22-05-2003, 15:25
City2000
City2000 is offline
tjah.. ben eerder geen aggresief typje..
maar geen aggresief typje ben ik ook weer niet..
ik laat me niet zo in met vecht partijen.. tenzij ik natuurlijk zie dat een vriend van me ergens mee bezig is.. maar zou dan nog niet meteen vechten denk ik, bedoel je strax sla je diegen in elkaar waar je vriend mee aan het vechten is.. blijkt dat je vriend iets heel naars heeft gedaan.. dus zou ze eerder uit elkaar halen..
maar goed mensuh vergissen zich ook altijd in mij.. die denken ach die doet toch nix terug.. naja kan er wel een paar opnoemen die van mij agressie overtuigd zijn

maar ben gewoon een normaal lief jochie hoor
CIAO
Oud 22-05-2003, 17:29
Thomas
Thomas is offline
Ik zal niet snel agressief reageren, omdat ik dat simpelweg helemaal niet ben. Toch zal ik nooit over me heen laten lopen, maar ik probeer vaak dingen verbaal af te handelen. Als dat om de een of andere reden niet meer kan oid, dan kan ik natuurlijk wel agressief reageren en ook daar naar handelen.

Kortom: ik zal niet uit mezelf agressief reageren, maar ik laat ook absoluut niet over me heen lopen. Wat dat betreft ben ik behoorlijk doorsnee, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 18:04
Verwijderd
het hangt er vanaf of ik de persoon ken of niet..

als ik het gevoel heb dat ik kan winnen kan ik best agressief zijn maar ik doe het alleen als ik echt geen andere weg zie.. als dr een heel sterke man voro me staat en me slaat zal ik vluchten

bij vreemden laat ik vrij makkelijk over mn heen lopen.. ik sluit me er vanaf.. pas als ze zomaar gaan slaan zal ik wat terugdoen

bij bekenden geef ik meteen een grote bek terug
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 18:14
la femme fatale
la femme fatale is offline
Agressief is een groot woord, maar ik kan wel heeeeel erg enorm boos worden. Maar ik ga nooit slaan of schoppen of iets kapot maken.
Oud 22-05-2003, 18:29
qghp
qghp is offline
ik heb wel een grote bek en vooral als ik wat opheb wil ik nog wel eens gaan schelden maar ik vecht neit vaak
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2003, 18:41
Denise84
Denise84 is offline
ik ben niet agressief
Oud 22-05-2003, 18:54
Verwijderd
Lichamelijk geweld is een uiting van geestelijk onvermogen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 18:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik kan soms wel agressief reageren qua taal. Eén keer heb ik tegen de auto van een oude kakker getrapt, maar geloof me: die had het verdiend. Zat daar echt met zo'n arrogante kop te kijken, terwijl HIJ fout zat, wilde niet uit de weg, zorgde voor hele opstopping, reageerde niet op vriendelijke verzoekjes. Prima, dan een schoentje tegen de deur.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:04
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2003 @ 19:54:
Daar ben ik het helemaal mee eens.
En als het omgekeerde ook waar was, zou ik uitroepen worden tot superbrein ben ik bang.
Oud 22-05-2003, 19:14
Tommzz
Tommzz is offline
Ik hou niet van vechten, zal ook nooit de 1e zijn die uithaalt ofzo, maar ze moeten niet serieus gaan kloten met me want dan kan ik wel us link worden enzow, en verder zou ik alleen uit bescherming van meisje vechten lol, ach, ik zoek nooit ruzie cker niet met stappen
Oud 22-05-2003, 19:28
Optima
Optima is offline
ik ben soms best agressief, maar vooral in mezelf en verbaal.

ik ga nooit met iemand op de vuist, daarvoor heb ik pepperspray en een goed stel benen.
Oud 22-05-2003, 20:05
Menahem
Menahem is offline
Ik ben niet erg agressief, ik heb dan ook nog nooit "echt"gevochten. Maar als het erop aan zou komen zou ik ook zeker mijn vrienden niet in de steek laten (No matter what onze oma daarover zegt )

Ik heb wel vaak echte woede-uitbarstingen. Dan irriteert iets/veel dingen me en dan MOET er gewoon iets kapot.
ZO zijn er o.a. mijn radio, discman, badkamer deur en mijn hand menig maal gesneuveld.
Oud 22-05-2003, 20:21
Evito
Evito is offline
Citaat:

Ikzelf pik fysiek gezien weinig, ik laat me niet slaan, net zo min als dat ik vrienden geslagen laat worden. Ik heb een vrij grote bek, das wel lastig en lokt soms agressie uit maar dit is een kwestie van verbaal zaken afhandelen als dat kan...

Jullie??
Och ik kom weinig in situaties waarin ik agressief zou kunnen worden
en als ik er al in kom
fantaseer ik meer over iemand meteen te vermoorden dan hem te slaan
impulsief heb ik die drang trouwens helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 20:40
PV
PV is offline
ik ben een over-zich-heen-laat-loop typje
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2003 @ 19:54:
Maar wel puur menselijk. Er zijn mensen die ik maar al te graag eens flink op de neus zou willen timmeren.

Verder ben ik niet bijzonder agressief, geloof ik. Dat wil zeggen, in gewoon gedrag wel (ik bijt mensen en duw en por en stomp en schop ), maar als ik ruzie heb niet. Dan scheld ik van een flink afstandje, zodat niemand mij op mijn neus kan timmeren.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 20:57
Evito
Evito is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-05-2003 @ 21:51:
Maar wel puur menselijk. Er zijn mensen die ik maar al te graag eens flink op de neus zou willen timmeren.

Met alle respect; geestelijk onvermogen is puur menselijk.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 20:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 22-05-2003 @ 20:05:
Ik heb wel vaak echte woede-uitbarstingen. Dan irriteert iets/veel dingen me en dan MOET er gewoon iets kapot.
ZO zijn er o.a. mijn radio, discman, badkamer deur en mijn hand menig maal gesneuveld.
Bekend... Ik kan lang iets hebben, heel lang. Vervolgens loop ik over en val ik altijd tegen de verkeerde mensen uit Dat ibest kut. Maar als ik over de zeik ben, verstop je, raak me niet aan, zeg niets en wacht tot ik klaar ben. Dan heb ik zin om te janken MOet soms gewoon even denk ik... Maar ik ben nooit agressief tegen mensen, meestal dingen waarop ik me uit. Deuren e.d.
Oud 23-05-2003, 16:05
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Qimm schreef op 22-05-2003 @ 21:58:
Bekend... Ik kan lang iets hebben, heel lang. Vervolgens loop ik over en val ik altijd tegen de verkeerde mensen uit Dat ibest kut. Maar als ik over de zeik ben, verstop je, raak me niet aan, zeg niets en wacht tot ik klaar ben. Dan heb ik zin om te janken MOet soms gewoon even denk ik... Maar ik ben nooit agressief tegen mensen, meestal dingen waarop ik me uit. Deuren e.d.
ja zoiets is dus ook half half mijn verhaaltje over mn agressie.
ik kan best wel wat hebben, maar als ik me dag gewoon niet heb, moet je vooral nix doms en onverwachts gaan doen want dan raak ik dus enorm gefrusteerd en dan kan ik misschien nog wel eens wat uitvallen, maar niet dat dat een gewoonte is ofsow.
ik uit me ook gewoon uit op mijn kussen ofsow, want ik ga mijn omgeving er niet te erg aan laten lijden.
Oud 23-05-2003, 20:17
lil devil
lil devil is offline
Citaat:

Jullie??
Neuh, ben ik ook niet echt op uit, maar net wat je zegt, doen ze mn vrienden wat dan ontstaat er een rel.
Verbaal doet t me niet zoveel wat mensen zeggen, word er wer gek van als mensen overal op moeten letten en altijd een weerwoord willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 20:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben een heel rustig persoontje. Van de hele vriendengroep van ons ben ik het stilst. Maar er zijn een paar vrienden waarop ik soms echt pissig kan worden en dan flip ik uit, maar dat is maar heel sporadisch. Over het algemeen ben ik heel rustig. Vaak laat ik ook met me sollen, eigenlijk een rot-eigenschap. Soms wilde ik dat ik wat meer weerstand bied en dat ik niet zo verlegen ben... maja...
Oud 23-05-2003, 20:26
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Ik ben vaak iets te aggresief.

Er was net niets lekkers te eten in huis, niemand thuis, winkels ook dicht.

Ik chagrijnig, ik slopen..

half uurtje later zegt mn mamske dat een van de buren toevallig iemand in ons huis zag die heel aggresief bezig was en die was mn moeder gaan waarschuwen etc.

Klerezooi dus, moeder ook boos en verbaasd..

It's a f***ed up world we live in, je kan niet eens meer een beetje agressie kwijt.
Oud 24-05-2003, 02:15
rockyj
rockyj is offline
Ik ben altijd boos en gefrustreerd. Mijn missie is dan ook het slopen van zoveel mogelijk: bushokjes, straatverlichting, speeltuinen, fietsen, auto's, invalidewagentjes en de rest wat ik op me weg tegenkom. Iedereen die het durft hier wat van te zeggen stomp ik in mekaar. Zelfs mensen die alleen al te lang naar me kijken kunnen rekenen op een flink pak slaag.
Maar er is hoop voor me. Volgende maand moet ik een paar uur dienstverlening verrichten in een bejaardentehuis hier om de hoek en ik heb een gevoel dat daarna me leven de goede kant op zal gaan.
Oud 24-05-2003, 07:25
hodelahitie
hodelahitie is offline
Aggresief valt wel mee, alleen als ik echt boos ben op iemand krijg ik soms wel zin om iemand naar zijn keel te vliegen, maar dat ligt dan gewoon aan dat persoontje. Maar kword niet echt snel boos dus....
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 20:47
Verwijderd
Sometimes you just got to let your hair down
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:12
Fantôme
Fantôme is offline
ik laat (te) veel over me heen lopen... *zo heeft 1 meisje het me al 2 keer geflikt een werkstuk in mn eentje te maken terwijl het samen moest* (sorry, ben beetje boos vandaag..)
Reageren

Regels voor berichten