Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien moet je dan eens een 'echte' manier om af te reageren zoeken, en met echt bedoel ik eentje die echt voor jou werkt. Veel meer weet ik er ook niet op/van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
als je dit nog een keertje leest??
ik moet zeggen dat ik ook erg agressief kan overkomen en daar zijn ook een aantal leraren en gewoon andere mensen erg bang van geworden omdat ik best wel sterk eruit zie maar als je je uitweg in niets anders kan vinden dan in slaan moet je dat juist doen koop een stootzak en als je chagerijnig ben ga je daar op meppen neem een paar lessen kickboksen en geloof me als iemand als ik daardoor rustig is geworden zou het met jou ook wel kunnen lukken |
![]() |
|
Ik ken het wel een beetje, ik zat vanmiddag heel dicht tegen het depressieve aan en ik ging ook ineens andere mensen afsnauwen die ik helemaal niet kende enzo. Ik kende mezelf gewoon niet meer terug. Ik denk dat het belangrijk is dat je tot rust komt en dat je probeert de oorzaak te vinden van het feit dat je gestresst bent. Dan zijn je problemen al een eind over denk ik.
In ieder geval succes en probeer jezelf in de hand te houden hoe moeilijk het ook is, die anderen kunnen er niets aan doen dat je in de stress zit. Groetjes Dana
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
aggressief met valentijnsdag JBOY | 7 | 04-02-2013 15:22 | |
Muziek |
Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon Ce-El-Wan | 38 | 21-07-2003 20:26 | |
Muziek |
Wie irriteert zich ook zo aan mensen die tijdens het skanken iedereen neer gaat ramme Verwijderd | 140 | 13-02-2003 12:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling:Computergames met seks en veel geweld moeten verboden worden. Isa | 198 | 22-01-2003 09:12 | |
Psychologie |
Geestelijke sterkte. Wasteland | 23 | 24-11-2002 05:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
haarroos & haarruitval LionHeart_temp | 10 | 04-12-2001 21:03 |