Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Aha geld?! Draait het daar om?
Nou, ik zit in mijn HEAO opleiding, 3e jaar, gaat hartstikke goed en met deze opleiding krijg ik wel een hoge functie in een bedrijf hoor dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen om de toekomst ![]() ![]()
||
Citaat:
http://www1.fee.uva.nl/seo/AK/index.html
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het maakt mij als jurist niet uit. Hoe beter het gaat met de economie, hoe meer rechtszaken mensen en bedrijven tegen elkaar beginnen. En hoe slechter het gaat met de economie, hoe meer strafprocedures er begonnen worden tegen mensen die delicten plegen.
Wat een feest, altijd prijs. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou was er ooit een zekere broer van me die het volgende tegen me zei:
posession is murder. oftewel eigendom is moord nou vind ik dat weer een beetje ver gaan, maar ik vind best dat sommige rijke mensen eens moeten nadenken hoe arm sommige mensen zijn voordat ze hun big fuckin bentley gaan lopen showen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"De mens is egoïstisch" Egoconstructie | 52 | 17-04-2010 13:38 | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Eretopic IV: Lucebert Verwijderd | 71 | 03-06-2005 20:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
marokkaanse jongeren tegenover joden THC1 | 122 | 13-11-2004 13:03 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |