Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2003, 16:56
ne onozele zot
ne onozele zot is offline
het is sinds woensdag gedaan met mijn vriendin. ik zie haar echt nog heel graag. ze zei dat ze nog niet klaar was voor een nieuwe relatie. haar vorige relatie is al 2maanden geleden. ze zei dat ze bang is om terug gekwetst te worden en durft daardoor niet meer. hoe kan ik het tot haar verstand brengen dat ik haar nooit zou laten vallen en alles voor haar doen? aub help mij ik wil haar niet kwijt
Oud 01-06-2003, 17:00
josdebos
josdebos is offline
praat met haar, zeg wat je voor haar voelt, probeer dr over te halen om het nog een keer te proberen!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 17:06
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Ga in ieder geval niet puchen, daarmee creeër je alleen maar meer afstand, denk ik. Blijf gewoon met haar afspreken en probeer met haar daar over te praten. Het heeft tijd nodig, gun haar de tijd.

Suc6 ermee!
Oud 01-06-2003, 17:08
Miss Helena
Miss Helena is offline
Laat haar even met rust. Iemand heeft mij ook op die manier lopen pushen met als uitkomst dat ik nu nix meer met m te maken wil hebben. Geef haar de tijd die ze nodig heeft.

ps: waarom hou je t niet bij 1 topic? ik denk dat t bter op L&R past, en steeds nieuwe topics openen werkt niet echt...

Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 17:17.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 22:42
Fantôme
Fantôme is offline
ik ben het met de rest eens ja.
je zou met haar kunnen praten en uitleggen hoe je je eronder voelt, maar push haar verder niet, en gun haar die tijd. Spreek af en toe eens wat af en ga leuke dingen doen, maar probeer niet gelijk iets. Wanneer ze er wel aan toe is, komt dat vanzelf, geloof me...

het heeft echt tijd nodig, en als je echt iets met haar wilt beginnen zou je haar die tijd moeten gunnen, hoe moeilijk dat voor jou ook is.

-xxx- Wendy

p.s. psych --> L&R ?
Oud 01-06-2003, 22:44
Nona
Nona is offline
Gun haar een beetje de tijd.

En inderdaad: L&R.
Oud 01-06-2003, 22:56
flanger
flanger is offline
Mss is ze er gewoon nog niet klaar voor, 2 maanden is weinig na een langere relatie van x-aantal maanden. Er zijn er veel die zich halsoverkop in een nieuwe relatie storten omdat ze denken dat de nieuwe liefde de oude wel zal wegdringen. uiteraard is dat niet altijd zo en komen ze veelal bedrogen uit...

Geef het tijd, als ze voelt dat ze over de andere heen is, dan zal ze wel naar u terugkeren wanneer ze je nog wilt
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 08:56
Klein Noedeltje
Klein Noedeltje is offline
[ is vandaag in pissed off bui, je merkt het aan me reacties ]

- Ten eerste, oké, het is nog maar kort geleden dat ze een relatie gehad heeft met een ander, maar daarom moet ze jou daarin niet gaan benadelen. Dan had ze in het begin beter moeten nadenken over wat ze met jou ging beginnen

- Ten tweede, niet alle jongens zijn rotzakken of weet ik veel wat, dus moet je ze niet allemaal over dezelfde lijn gaan zitten trekken. Er lopen heel wat goede gevallen tussen hoor... Dus moet ze jou eigenlijk gewoon een kans geven, en je bezien als een nieuw-persoon in haar leven, en dus ook geen angst gaan koesteren voor iets wat er nog niet zat aan te komen. Je moet mensen kunnen lossen en delen in het verleden achter je kunnen laten (niet geheel, maar toch, je moet sommige stukken kunnen afsluiten)

- Ten derde, praat er eens goed mee, stel ze gerust, neem tijd voor haar, laat haar voelen dat ze geborgen bij je is, en dat ze niet gekwetst zal worden

- Ten vierde... Misschien héél cru, maar toch ergens waarheid, op deze leeftijd, blijf je niet (hoe graag je ook wilt) voor heel je leven samen met dit meisje (tenzij het echt zó geweldig gaat)

- Ten vijfde, dju wat ben ik depri bezig

- Ten zesde: sterkte, en hopelijk heb je ter iets aan
Oud 03-06-2003, 09:38
Verwijderd
Ik denk dat jij weinig kunt doen om haar ervan te overtuigen dat ze niet zo bang hoeft te zijn, als zij het niet gelooft maakt het niet uit wat jij zegt. Zij zal hoe dan ook nog meerdere keren gekwetst worden in haar leven, door verschillende mensen.. Zichzelf daarvoor gaan lopen indekken door dingen die heel leuk zijn af te gaan weren, zullen haar ook niet helpen, maar dat moet zij zelf inzien. Ze zal in zichzelf moeten leren geloven, dat als ze inderdaad gekwetst wordt, ze altijd sterk genoeg is om daar weer overheen te komen.

Zoals al gezegd, ga in ieder geval niet lopen pushen. Praat met haar over wat ze voelt enzovoorts, en probeer daarbij dan niets te verwachten. Als dit te moeilijk is, dan lijkt het me het beste als je afstand neemt van haar..

Het zou overigens ook kunnen dat ze gewoon niet (meer) verliefd op je is maar jou niet wil kwetsen en daarom deze reden geeft..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 18:21
Tox
Tox is offline
Ja ik denk dat iedereen wel een beetje bang is om gekwetst te worden
Oud 08-06-2003, 19:33
Kit
Kit is offline
Citaat:
Tox schreef op 08-06-2003 @ 19:21:
Ja ik denk dat iedereen wel een beetje bang is om gekwetst te worden
ja dat is wel zo... probeer haar dat ook duidelijk te maken...
Oud 08-06-2003, 20:17
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
~lovelypurple~ schreef op 08-06-2003 @ 20:33:
ja dat is wel zo... probeer haar dat ook duidelijk te maken...
Ja inderdaad. Maar als iemand zich zo voelt is het moeilijk om hij/zij van dat gevoel af te krijgen...
Reageren

Regels voor berichten