[ is vandaag in pissed off bui, je merkt het aan me reacties

]
- Ten eerste, oké, het is nog maar kort geleden dat ze een relatie gehad heeft met een ander, maar daarom moet ze jou daarin niet gaan benadelen. Dan had ze in het begin beter moeten nadenken over wat ze met jou ging beginnen
- Ten tweede, niet alle jongens zijn rotzakken of weet ik veel wat, dus moet je ze niet allemaal over dezelfde lijn gaan zitten trekken. Er lopen heel wat goede gevallen tussen hoor... Dus moet ze jou eigenlijk gewoon een kans geven, en je bezien als een nieuw-persoon in haar leven, en dus ook geen angst gaan koesteren voor iets wat er nog niet zat aan te komen. Je moet mensen kunnen lossen en delen in het verleden achter je kunnen laten (niet geheel, maar toch, je moet sommige stukken kunnen afsluiten)
- Ten derde, praat er eens goed mee, stel ze gerust, neem tijd voor haar, laat haar voelen dat ze geborgen bij je is, en dat ze niet gekwetst zal worden
- Ten vierde... Misschien héél cru, maar toch ergens waarheid, op deze leeftijd, blijf je niet (hoe graag je ook wilt) voor heel je leven samen met dit meisje (tenzij het echt zó geweldig gaat)
- Ten vijfde, dju wat ben ik depri bezig
- Ten zesde: sterkte, en hopelijk heb je ter iets aan