Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dood ga ik toch wel. Ik ben niet eens van plan om zo oud te worden dat ik er gezondheidsklachten aan overhoud, en bovendien wijzen de uitslagen van die onderzoeken inderdaad om het jaar wel weer iets anders uit. Voorbeeldje: Een jaartje of twintig geleden werd roken nog als gezond beschouwd, als ik me niet vergis.
Overigens schijnt het nu dat geconcentreerde appelsap drinken ook kankerverwekkend is. ..ik bedoel maar. |
![]() |
|
Ach, vroeger deden ze bijna geen onderzoeken, toen stierf iedereen aan ouderdom, of onverklaarbare redenen. Nu noemen ze dat allemaal Kanker, aids, ...
En dan komt er een of andere pipo die beweert dat weer iets niet goed is in ons leven, en dan is dat weer tijdelijk groot nieuws, zodat een heel effe dat niemand meer gebruikt, en daarna doen ze weer lustig verder zoals vroeger.
|
![]() |
Ik geloof dat we wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen zeggen dat een pakje shag per dag of een liter jonge klare niet echt goed is voor de gezondheid op lange termijn. Tweehonderd kilo wegen heeft ook zo zijn nadelige kanten.
Uitkijken met oversteken is ook aan te raden, joh, de dood ligt overal op de loer. Denk een beetje logisch na en je weet best wat wel of niet goed of slecht voor je is.
|
Echt een significant belang heeft het niet, maar dat kan je natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen. Je kan ook doodgaan als je de deur uitstapt en onder een auto loopt. Je kan ik de trein ook een ongeluk krijgen. Wat ik hiermee wil zeggen is dit; probeer gewoon door te leven zoals je dat altijd gedaan hebt en trek je weinig aan van zulke slechte en nietszeggende onderzoeken.
![]()
|
![]() |
"It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to."
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Weet iemand hoe een psychologisch onderzoek gaat? Mc Kauw | 19 | 17-02-2012 20:14 | |
Muziek |
Tinnitus (en gehoorverlies) is KUT, draag oordopjes! Verwijderd | 91 | 01-06-2007 23:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verslechtering van ogen Verwijderd | 53 | 24-07-2004 14:02 | |
De Kantine |
Eeuwige Glimlach The Charmed One | 278 | 10-11-2003 09:23 |