Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 01:54
Evil creature
Evil creature is offline
Mijn kat (9 jaar ofzo) gedraagt zich nogal vreemd. Ze is humeurig, jammert en wil geen aandacht. Ze is ook heel sloom en ze slaapt de hele dag (op dezelfde plek).

Nou weet ik niet of ik me zorgen moet maken. Is dit een reden om langs de dierenarts te gaan?
Oud 11-06-2003, 07:15
Verwijderd
nee... Je kan wel kijken of je wat vreemds bij haar ziet maar zolang ze nog goed eet enzo zou ik niet langsgaan..
Desnoods kan je het in de dierenwinkel aan die mensen vragen als je toch voer koopt. (die weten er ook aardig wat vanaf maar zijn niet zo duur)

Als een dier pijn heeft gaat ie minder bewegen, minder eten en drinken. Tja jouw kat beweegt wel minder maar als ie nog goed eet zou ik er neit al teveel zorgen om maken

Zou ze misschien zwanger kunnen zijn, ik heb ooit ergens gehoord dat ze dan humeuriger gaan worden.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 14:49
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
******** schreef op 11-06-2003 @ 08:15:
nee... Je kan wel kijken of je wat vreemds bij haar ziet maar zolang ze nog goed eet enzo zou ik niet langsgaan..
Desnoods kan je het in de dierenwinkel aan die mensen vragen als je toch voer koopt. (die weten er ook aardig wat vanaf maar zijn niet zo duur)

Als een dier pijn heeft gaat ie minder bewegen, minder eten en drinken. Tja jouw kat beweegt wel minder maar als ie nog goed eet zou ik er neit al teveel zorgen om maken

Zou ze misschien zwanger kunnen zijn, ik heb ooit ergens gehoord dat ze dan humeuriger gaan worden.
Nee, zwanger is ze niet, ze heeft twee kindjes en is daarna ge- stellariseert. Ze eet wel, maar ze is erg mager. Vamorgen zette ik haar bij haar kattebrokjes neer en ze begon er gulzig van te eten terwijl ze normaal nooit zo gulzig met voer is.

Het lijkt wel alsof ze zelfs te moe is om naar haar eten toe te lopen.
Oud 11-06-2003, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Evil creature schreef op 11-06-2003 @ 15:49:
Nee, zwanger is ze niet, ze heeft twee kindjes en is daarna ge- stellariseert. Ze eet wel, maar ze is erg mager. Vamorgen zette ik haar bij haar kattebrokjes neer en ze begon er gulzig van te eten terwijl ze normaal nooit zo gulzig met voer is.

Het lijkt wel alsof ze zelfs te moe is om naar haar eten toe te lopen.
hmm tja.. misschien word ze gewoon oud...
Misschien was ze gewoon even eenn beetje ziekjes en gaat het weer beter.. Ik zou het in elk geval nog even een weekje aankijken
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:01
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
******** schreef op 11-06-2003 @ 15:56:
hmm tja.. misschien word ze gewoon oud...
Misschien was ze gewoon even eenn beetje ziekjes en gaat het weer beter.. Ik zou het in elk geval nog even een weekje aankijken
Toen ik haar optilde voelde ik dat haar hartje erg snel klopte, sneller dan normaal is bij katten.

Ik ga denk ik toch maar even langs de dierenarts morgen, want ik wil gewoon even zeker weten wat het is. Toch bedankt voor je reacties.
Oud 11-06-2003, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Evil creature schreef op 11-06-2003 @ 19:01:
Toen ik haar optilde voelde ik dat haar hartje erg snel klopte, sneller dan normaal is bij katten.

Ik ga denk ik toch maar even langs de dierenarts morgen, want ik wil gewoon even zeker weten wat het is. Toch bedankt voor je reacties.
tja sneller hartje zou ik wel doen ja..

dan toch maar langs bij de dierenarts
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:29
ne0
ne0 is offline
suc6 met je kat....weet je ondertussen al wat er met haar aan de hand is ? aangezien je een dag na je laatste reply naar de dierenarts zou gaan
Oud 16-06-2003, 17:47
Artemis
Artemis is offline
zelfs ik ben nu wel benieuwd wat je kat had ja.. (ookal kom ik nooit op dit forum hehe)
Oud 25-06-2003, 20:32
Evil creature
Evil creature is offline
eehm, het gaat alweer beter met me kat......ik weet niet was ze had.
Oud 25-06-2003, 21:18
01-LoPeZsTyLe
01-LoPeZsTyLe is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 25-06-2003 @ 21:32:
eehm, het gaat alweer beter met me kat......ik weet niet was ze had.
ohh gelukkig maar
Reageren

Regels voor berichten