Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Suzan
|
Kom nou... Denken jullie nou echt dat Arrafat achter al die zelfmoordaanslagen zit? Wat een flauwekul....
Het probleem is juist dat arrafat geen controle heeft over een stelletje fundemantalisten die graag met lucifers spelen... Als men in dat gat vrede wil hebben moet er een nieuwe sterke Palestijnse leider komen en een Israelische Premier die niet zo bekrompen is. En persoonlijk vind ik het ook wel heeeeel verdacht dat Amerika opeens weer achter Hussein aanrent, precies wanneer hij een de olieproductie heeft stilgelegd voor een maand.....
|
Een verdediging zonder fundamentele basis is volgens mij geen verdediging, maar gewoon een aanval.
Of vormen de 'aanvallen' van Palestina de basis tot preventieve verdediging? Verdediging houdt voor mij in dat klappen worden afgeweerd, niet dat er klappen worden uitgedeeld uit voorzorg.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en de extreme organisaties die de problemen geeft (hamas en jihad) zijn echt islamitisch maar idd bush kan nu alles maken onder het mom van terrorisme bestrijding. de amerikanen zijn doodsbang en steunen hun "m8ige leider die van aanpakken weet" zijn tegenstanders krijgen gewoon geen enkele voet aan de grond door hun zo verheerlijkte patriotisme krijgen we over 15 jaar ok amerikanen die roepen:"wir haben 's nicht gewusst"??
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) In het journaal worden de Israelische soldaten toch ook geen joodse soldaten genoemd? ![]() maar idd christelijke bush kan nu alles maken onder het mom van terrorisme bestrijding. 3) Lekker makkelijk de schuld afschuiven op een verzetsorganisatie ? Je gaat voorbij aan de oorsprong van verzetsorganisaties als Hamas: de tientallen jaren van vernedering, bezetting, onderdrukking, verdrijving, systematische toeeigening van land en massaslachtingen (de meest recente die in Jenin ). Je kunt je beter afvragen waarom niet iedereen de wapens opneemt tegen de Zionisten. Laatst gewijzigd op 13-04-2002 om 18:50. |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ga jij nou ook al sl8offer spelen??
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wet verhoormethodes VS pc nerd | 117 | 21-10-2006 17:43 | |
Bush wil Israel grote nederzettingen laten houden hhendrikxx | 270 | 17-05-2005 15:41 | |
Nog 4 jaar bush lestat080 | 308 | 15-11-2004 15:04 | |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
Massagraf met 3000 Koerden in noorden Irak gevonden Rabbi Daniel | 86 | 18-06-2003 15:48 | |
Toch nog maar een keer BUSH!! Verwijderd | 27 | 13-03-2003 22:07 |