Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2002, 18:38
onzinnigegothic
onzinnigegothic is offline
laatst was er op het journaal het bericht dat sharon zij dat hij van arrafat afwil, daar werd een enorme heisa van gemaakt, ambasadeurs teruggeroepen enz enz.
een uurtje of wat later zag ik op cnn bush en blair een persconverentie geven over dat bush van saddam hoesijn afwil, en dat blair hem daarbij wil helpen, en dat mag wel,
dit is toch te gek voor woorden
Oud 08-04-2002, 18:41
PFP
PFP is offline
Citaat:
onzinnigegothic schreef:
laatst was er op het journaal het bericht dat sharon zij dat hij van arrafat afwil, daar werd een enorme heisa van gemaakt, ambasadeurs teruggeroepen enz enz.
een uurtje of wat later zag ik op cnn bush en blair een persconverentie geven over dat bush van saddam hoesijn afwil, en dat blair hem daarbij wil helpen, en dat mag wel,
dit is toch te gek voor woorden
Vind ik ook Arafat en Saddam zijn 1 pot nat en moeten allebei worden verslagen net zoals die troep idioten die hen volgt.!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:05
disaster
disaster is offline
Citaat:
PFP schreef:

Vind ik ook Arafat en Saddam zijn 1 pot nat en moeten allebei worden verslagen net zoals die troep idioten die hen volgt.!

verschil is natuurlijk wel sharon dan ook weer net zo fout is als arafat en saddam...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:10
onzinnigegothic
in irak is bush straks net zo fout bezig als osama ben ladin, dus ik zie de gelijkenis wel
Oud 08-04-2002, 19:30
AGH
AGH is offline
Precies, Bush is op dit moment net zo fout bezig
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:42
PFP
PFP is offline
Citaat:
disaster schreef:

verschil is natuurlijk wel sharon dan ook weer net zo fout is als arafat en saddam...
Behalve dan dat Sharon gekozen is via democratie en hij zijn land verdedigt
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:49
AGH
AGH is offline
Gekozen mensen kunnen toch ook fout zitten?
Zonder aanval trouwens ook geen verdediging.....
Of is dit preventieve verdediging?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:51
PFP
PFP is offline
Citaat:
AGH schreef:
Gekozen mensen kunnen toch ook fout zitten?
Zonder aanval trouwens ook geen verdediging.....
Of is dit preventieve verdediging?
Het is zelfverdediging. Ik persoonlijk zou er niet mee zitten als Sharon al het palestijnse gebied zou innemen. Wie niet horen wil moet maar voelen. En ja dat vind ik een goede spreuk or whatever
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:07
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
PFP schreef:

Behalve dan dat Sharon gekozen is via democratie en hij zijn land verdedigt
Hitler werd ook democratisch gekozen, is dat een vrijbrief om Oorlogsmisdaden te begaan
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:10
PFP
PFP is offline
Citaat:
Mitros schreef:
Hitler werd ook democratisch gekozen, is dat een vrijbrief om Oorlogsmisdaden te begaan
ja vind ik wel
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:15
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
PFP schreef:

ja vind ik wel
Laten we dan maar hopen dat Onze eigen Sharon, Pim F. aan de macht komt en jou eens onder handen neemt
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:16
PFP
PFP is offline
Citaat:
Mitros schreef:
Laten we dan maar hopen dat Onze eigen Sharon, Pim F. aan de macht komt en jou eens onder handen neemt
Ach dat zegt alleen iemand die niet verder kan denken dan wat zijn vrienden hem vertellen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:20
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
PFP schreef:

Ach dat zegt alleen iemand die niet verder kan denken dan wat zijn vrienden hem vertellen
Ik ben een FB, dus heb ik geen vrienden en Social Life enzo, dus bedenk ik mijn mening dus toch zelf
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:23
PFP
PFP is offline
Citaat:
Mitros schreef:
Ik ben een FB, dus heb ik geen vrienden en Social Life enzo, dus bedenk ik mijn mening dus toch zelf
Oh dus je bent nog te Beinvloeden?

Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:28
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
PFP schreef:

Oh dus je bent nog te Beinvloeden?

Niet door Rechtse ventje's die denken stoer op Internet te kunnen doen...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:34
waaromniet?
waaromniet? is offline
Mitros en PFP, stoppen, NU
Oud 08-04-2002, 20:36
Jizo
Jizo is offline
Van mij part zet je ze allemaal af Sharon, Arrafat, Bush en Saddam.....zijn we daar ook vanaf
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 21:26
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
PFP schreef:

Het is zelfverdediging. Ik persoonlijk zou er niet mee zitten als Sharon al het palestijnse gebied zou innemen. Wie niet horen wil moet maar voelen. En ja dat vind ik een goede spreuk or whatever
Zelfverdediging? Wie verdedigt zich nu tegen wie?

Suzan
Oud 08-04-2002, 21:38
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Kom nou... Denken jullie nou echt dat Arrafat achter al die zelfmoordaanslagen zit? Wat een flauwekul....
Het probleem is juist dat arrafat geen controle heeft over een stelletje fundemantalisten die graag met lucifers spelen...

Als men in dat gat vrede wil hebben moet er een nieuwe sterke Palestijnse leider komen en een Israelische Premier die niet zo bekrompen is.

En persoonlijk vind ik het ook wel heeeeel verdacht dat Amerika opeens weer achter Hussein aanrent, precies wanneer hij een de olieproductie heeft stilgelegd voor een maand.....
Oud 09-04-2002, 16:17
onzinnigegothic
Citaat:
Jizo schreef:
Van mij part zet je ze allemaal af Sharon, Arrafat, Bush en Saddam.....zijn we daar ook vanaf
ja precies
good riddance
is het meteen een stukje vrediger op deze aardbol
Oud 09-04-2002, 16:19
PFP
PFP is offline
Citaat:
DruidessI schreef:

Zelfverdediging? Wie verdedigt zich nu tegen wie?

Suzan
Israel verdedigt zichzelf tegen de Islamieten zou ik zo zeggen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:19
PFP
PFP is offline
Citaat:
Mitros schreef:
Niet door Rechtse ventje's die denken stoer op Internet te kunnen doen...

Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:38
AGH
AGH is offline
Een verdediging zonder fundamentele basis is volgens mij geen verdediging, maar gewoon een aanval.
Of vormen de 'aanvallen' van Palestina de basis tot preventieve verdediging?

Verdediging houdt voor mij in dat klappen worden afgeweerd, niet dat er klappen worden uitgedeeld uit voorzorg....
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:40
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
PFP schreef:

Israel verdedigt zichzelf tegen de Islamieten zou ik zo zeggen
Sinds wanneer is het woord islamieten synoniem aan Palestijnen. Ik dacht trouwens dat er ook een boel Christelijke Palestijnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 04:21
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
Mujahid schreef:

Sinds wanneer is het woord islamieten synoniem aan Palestijnen. Ik dacht trouwens dat er ook een boel Christelijke Palestijnen zijn.
die moeten romeinen 8 dan 's lezen!!!!!

en de extreme organisaties die de problemen geeft (hamas en jihad) zijn echt islamitisch

maar idd bush kan nu alles maken onder het mom van terrorisme bestrijding. de amerikanen zijn doodsbang en steunen hun "m8ige leider die van aanpakken weet"

zijn tegenstanders krijgen gewoon geen enkele voet aan de grond door hun zo verheerlijkte patriotisme

krijgen we over 15 jaar ok amerikanen die roepen:"wir haben 's nicht gewusst"??
Oud 13-04-2002, 18:41
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
JJzD schreef:

en de extreme organisaties die de problemen geeft (hamas en jihad) zijn echt islamitisch

1) Als je het over Islamieten heb, dan heb je het over zo'n 1,5 miljard mensen. Door moslims als terroristen af te schilderen stigmatiseer je een groot deel van de wereldbevolking ten onrechte.
2) In het journaal worden de Israelische soldaten toch ook geen joodse soldaten genoemd? Wel consequent blijven dan:

maar idd christelijke bush kan nu alles maken onder het mom van terrorisme bestrijding.

3) Lekker makkelijk de schuld afschuiven op een verzetsorganisatie ? Je gaat voorbij aan de oorsprong van verzetsorganisaties als Hamas: de tientallen jaren van vernedering, bezetting, onderdrukking, verdrijving, systematische toeeigening van land en massaslachtingen (de meest recente die in Jenin ). Je kunt je beter afvragen waarom niet iedereen de wapens opneemt tegen de Zionisten.

Laatst gewijzigd op 13-04-2002 om 18:50.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:09
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
Mujahid schreef:

1) Als je het over Islamieten heb, dan heb je het over zo'n 1,5 miljard mensen. Door moslims als terroristen af te schilderen stigmatiseer je een groot deel van de wereldbevolking ten onrechte.
niet zo steigeren. ze zijn islamitisch en face it; sommige van je geloofsgenoten gaan gewoon te ver. ik stigmatiseer niet met zeggen dat die verzetsorganisaties moslim zijn. niet overal iets 8er zoeken.

Citaat:

2) In het journaal worden de Israelische soldaten toch ook geen joodse soldaten genoemd? Wel consequent blijven dan:
ze melden toch ook niet dat als marokkanen iemand in elkaar schoppen datdeze gozers zwart haar hadden??

Citaat:
maar idd christelijke bush kan nu alles maken onder het mom van terrorisme bestrijding.
stigmatiseren enzo. en die gozer is net zo christelijk als dat de hamas moslim is.

Citaat:
3) Lekker makkelijk de schuld afschuiven op een verzetsorganisatie ? Je gaat voorbij aan de oorsprong van verzetsorganisaties als Hamas: de tientallen jaren van vernedering, bezetting, onderdrukking, verdrijving, systematische toeeigening van land en massaslachtingen (de meest recente die in Jenin ). Je kunt je beter afvragen waarom niet iedereen de wapens opneemt tegen de Zionisten.
daar ging het niet om
ga jij nou ook al sl8offer spelen??
Oud 14-04-2002, 20:34
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
PFP schreef:

was jou niet hierboven door waaromniet? gevraagd hierover op te houden?
Oud 14-04-2002, 20:57
PFP
PFP is offline
Citaat:
autodropje schreef:

was jou niet hierboven door waaromniet? gevraagd hierover op te houden?
Ik zeg toch niets
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 21:27
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
PFP schreef:

Ik zeg toch niets
Soliciteer je weer

Sorry FB's
Met citaat reageren
Advertentie